• Hallo Adaph,

    Hierbij heb je toestemming om je zangwedstrijd te openen.
    Je hebt een week om het topic aan te maken en de link in het wedstrijdtopic te zetten.
    Veel succes!

    x


    Dat betekent dus dat de inschrijving nu geopend is, je kan je aanmelden. Voordat je dat doet, lees dan wel even de onderstaande punten door:
    1. Ik ben op zoek naar 15 enthousiaste zangers en zangeressen die zich tijdens de wedstrijd volledig inzetten. Denk dus goed na of je meedoet, of je er de tijd en de energie voor over hebt.
    2. Per week valt er steeds één deelnemer af.
    3. Als je uitstel wilt of nodig hebt, moet je dat ruim voor de inleveringsdatum melden aan mij zodat ik daar rekening mee kan houden.
    4. Per week lever je de weekopdracht in, die voldoet aan de gestelde eisen. Je dient het filmpje waarin jij zelf te zien bent op YouTube te zetten en mij een link te sturen in een privébericht. Mochten er problemen zijn met YouTube of wil je het liever op een andere manier laten zien? Laat mij dan even weten hoe!
    5. Je mag zelf bepalen of je in beeld komt of niet, dat laat ik aan jou over.
    6. Ik zoek in deze zangwedstrijd (helaas) geen mede-juryleden.
    7. De filmpjes worden gebundeld in een story, zodat iedereen jullie zangtalent kan bewonderen en reacties kan plaatsen.
    8. Zodra 10 deelnemers zich aangemeld hebben, komt de eerste opdracht online.
    9. Je mag ook in duo´s meedoen, bijvoorbeeld met een vriend of vriendin of iemand op Quizlet, just let me know!
    10. Je moet in het filmpje één couplet en één refrein zingen, anders duurt het filmpje te lang en gaat het zo snel vervelen.
    Ik hoop dat alles duidelijk is, vragen mag je in dit topic plaatsen.


    De deelnemers
    1. Starkiller
    2. Melancholia 1
    3. vezz 1
    4. Pendule 1
    5. xlufjoetoexx
    6. RainbowRoad
    7. Tranquilla
    8. NeverEnough 1
    9. Scandal 1
    10. HungryNiall
    11. NiallTree 1
    12. MissSpagetti 1
    13. Sneeuwvloky
    14. Camellia


    Opdracht 1 - Show me what you have
    Bij de eerste opdracht mag je zelf een liedje uitkiezen waarvan jij denkt dat bij jouw stem past. Dit doe ik zo omdat ik dan kan horen wat jij denkt dat bij je stem past en omdat je je eigen liedje mag kiezen voel het niet ongemakkelijk.
    Inleveringsdatum:Zaterdag 14 januari 2012
    Achtergrondmuziek of acapella (zelf bepalen)
    Waar let ik op bij deze opdracht:
    - De manier waarop je je stem gebruikt.
    - Of het liedje bij je stem past.
    - Zangtechniek


    Zangwedstrijd by Adaph - Story

    De inschrijving is gesloten!

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 18:13 ]


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Hmm ik zou wel mee willen doen maar ik moet eerst nog kijken of er ook maar ee kans is dat ik iets kan opnemen aangezien YT altijd tegenwerkt als ik daar iets wil opnemen *gaat denken*


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    MordSith schreef:
    Hmm ik zou wel mee willen doen maar ik moet eerst nog kijken of er ook maar ee kans is dat ik iets kan opnemen aangezien YT altijd tegenwerkt als ik daar iets wil opnemen *gaat denken*

    Okay, prima. Op welke andere manier wil je het anders aan mij laten zien?


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    MordSith schreef:
    Hmm ik zou wel mee willen doen maar ik moet eerst nog kijken of er ook maar ee kans is dat ik iets kan opnemen aangezien YT altijd tegenwerkt als ik daar iets wil opnemen *gaat denken*


    Je kan het met je fototoestel opnemen, het uploaden op je computer als bestand en dan dat bestand op YouTube uploaden?


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Je kan het met je fototoestel opnemen, het uploaden op je computer als bestand en dan dat bestand op YouTube uploaden?
    '
    Dat is dus het probleem mijn fototoestel is doodgegaan D:


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    MordSith schreef:
    (...)'
    Dat is dus het probleem mijn fototoestel is doodgegaan D:


    Owh, dan weet ik het ook niet...


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    MordSith schreef:
    (...)'
    Dat is dus het probleem mijn fototoestel is doodgegaan D:
    Je kan ook opnemen met je gsm of als je een ipod hebt kan je met ipod oortjes opnemen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pendule schreef:
    (...)Je kan ook opnemen met je gsm of als je een ipod hebt kan je met ipod oortjes opnemen.


    Maar die kwaliteit is meestal heel slecht, niet?


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Maar die kwaliteit is meestal heel slecht, niet?
    Ik neem op met mijn oortjes. En mn gsm doet het ook best wel goed.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    hey
    ik wil graag meedoen, maar dan met 2 vriendinnen, mag dat ook?
    hun acounts zijn silvanaa & dontje123

    XOXO


    It's darkest just before the dawn <3

    Kan ik ook nog meedoen? (:


    The sun will rise and we will try again.

    Adaph schreef:
    (...)
    Dat maakt niet uit, het gaat tenslotte om de lol!


    Hahaha dat is waar :'D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    nog een vraagje: moet je achtergrondmuziek hebben of acapella zingen?

    XOXO


    It's darkest just before the dawn <3

    Adaph schreef:
    (...)
    Hoe wilde je dan het filmpje laten zien aan mij?


    Nou, gewoon via youtube (A) Want ik weet niet hoe ik het anders kan laten zien :$.
    Maar ik had vanmiddag gekeken hoe het werkte met youtube, en het is nog een heel gedoe met copyright.. alhoewel, als je zelf zingt heb je daar geen last van toch?
    Maar ik heb besloten dat ik toch graag mee wil doen, als dat nog kan natuurlijk :$

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 21:44 ]


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    MissSpagetti schreef:
    (...)

    Nou, gewoon via youtube (A) Want ik weet niet hoe ik het anders kan laten zien :$.
    Maar ik had vanmiddag gekeken hoe het werkte met youtube, en het is nog een heel gedoe met copyright.. alhoewel, als je zelf zingt heb je daar geen last van toch?
    Maar ik heb besloten dat ik toch graag mee wil doen, als dat nog kan natuurlijk :$
    Je kan instellen dat alleen mensen met een link je video kunnen bekijken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pendule schreef:
    (...)Je kan instellen dat alleen mensen met een link je video kunnen bekijken.


    oké, dat is handig (:


    You always have a choice in life, it's sometimes just