• Hallo Adaph,

    Hierbij heb je toestemming om je zangwedstrijd te openen.
    Je hebt een week om het topic aan te maken en de link in het wedstrijdtopic te zetten.
    Veel succes!

    x


    Dat betekent dus dat de inschrijving nu geopend is, je kan je aanmelden. Voordat je dat doet, lees dan wel even de onderstaande punten door:
    1. Ik ben op zoek naar 15 enthousiaste zangers en zangeressen die zich tijdens de wedstrijd volledig inzetten. Denk dus goed na of je meedoet, of je er de tijd en de energie voor over hebt.
    2. Per week valt er steeds één deelnemer af.
    3. Als je uitstel wilt of nodig hebt, moet je dat ruim voor de inleveringsdatum melden aan mij zodat ik daar rekening mee kan houden.
    4. Per week lever je de weekopdracht in, die voldoet aan de gestelde eisen. Je dient het filmpje waarin jij zelf te zien bent op YouTube te zetten en mij een link te sturen in een privébericht. Mochten er problemen zijn met YouTube of wil je het liever op een andere manier laten zien? Laat mij dan even weten hoe!
    5. Je mag zelf bepalen of je in beeld komt of niet, dat laat ik aan jou over.
    6. Ik zoek in deze zangwedstrijd (helaas) geen mede-juryleden.
    7. De filmpjes worden gebundeld in een story, zodat iedereen jullie zangtalent kan bewonderen en reacties kan plaatsen.
    8. Zodra 10 deelnemers zich aangemeld hebben, komt de eerste opdracht online.
    9. Je mag ook in duo´s meedoen, bijvoorbeeld met een vriend of vriendin of iemand op Quizlet, just let me know!
    10. Je moet in het filmpje één couplet en één refrein zingen, anders duurt het filmpje te lang en gaat het zo snel vervelen.
    Ik hoop dat alles duidelijk is, vragen mag je in dit topic plaatsen.


    De deelnemers
    1. Starkiller
    2. Melancholia 1
    3. vezz 1
    4. Pendule 1
    5. xlufjoetoexx
    6. RainbowRoad
    7. Tranquilla
    8. NeverEnough 1
    9. Scandal 1
    10. HungryNiall
    11. NiallTree 1
    12. MissSpagetti 1
    13. Sneeuwvloky
    14. Camellia


    Opdracht 1 - Show me what you have
    Bij de eerste opdracht mag je zelf een liedje uitkiezen waarvan jij denkt dat bij jouw stem past. Dit doe ik zo omdat ik dan kan horen wat jij denkt dat bij je stem past en omdat je je eigen liedje mag kiezen voel het niet ongemakkelijk.
    Inleveringsdatum:Zaterdag 14 januari 2012
    Achtergrondmuziek of acapella (zelf bepalen)
    Waar let ik op bij deze opdracht:
    - De manier waarop je je stem gebruikt.
    - Of het liedje bij je stem past.
    - Zangtechniek


    Zangwedstrijd by Adaph - Story

    De inschrijving is gesloten!

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 18:13 ]


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Is het ook oké dt je misschien in een volgende ronde wel een heel liedje mag? Want in sommige liedjes heb je stukjes die er wel echt toe doen. Ik bedoel zeg maar dat daar echt de kracht in zit. Want een eerste couplet en refrein zijn in sommige nummers nogal soft maar dan heb je dat ze later bijvoorbeeld beter worden. Snapje ?

    NeverEnough schreef:
    Is het ook oké dt je misschien in een volgende ronde wel een heel liedje mag? Want in sommige liedjes heb je stukjes die er wel echt toe doen. Ik bedoel zeg maar dat daar echt de kracht in zit. Want een eerste couplet en refrein zijn in sommige nummers nogal soft maar dan heb je dat ze later bijvoorbeeld beter worden. Snapje ?

    Ja, ik begrijp het. Ik denk dat de tweede opdracht er eentje wordt, waarbij je het hele liedje moet zingen. Goed?


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Oke. :D.

    Adaph schreef:
    (...)
    Ja, ik begrijp het. Ik denk dat de tweede opdracht er eentje wordt, waarbij je het hele liedje moet zingen. Goed?
    Muuuuuuh dat is zoveel werk. x')
    @ NeverEnough dan kan je toch evengoed het stuk zingen dat je wel kan. Niemand verplicht je toch om het begin te zingen. Als jij nu vanaf de tweede strofe wilt zingen is dat toch niet erg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    @Pendule, Ja maar soms is dat echt een rare overgang. En dan kan het voor de zanger best moeilijk zijn om zomaar in te vallen. iig, zo ervaar ik het. Soms moet je een liedje echt opbouwen wil je de juiste emotie enzo over kunnen brengen. Misschien moeten ze de zanger zelf laten kiezen ofzo.. idk

    Hoe? Mag je dan niet het hele liedje zingen? ;o


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    Hoe? Mag je dan niet het hele liedje zingen? ;o

    Bij deze opdracht niet, het is de bedoeling dat je één refrein en één couplet zingt.


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Zouden Pendule en ik mogen een team vormen? :3

    Meeh ik wil me weer uitschrijven(lekker laat) Maar laptop deed het niet meer, en mijn camera is stuk gevallen dus sorry :$
    Wel jammer'x


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Mag ik uitstel ivm examens aub?

    Volgens mij is ze al echt een paar dagen niet meer online geweest..

    NeverEnough schreef:
    Volgens mij is ze al echt een paar dagen niet meer online geweest..


    The sun will rise and we will try again.

    MAg ik het morgen inzenden? Het is klaar, maar ik moest vandaag plots weg en ik had het al een tijdje op genomen, maar youtube deed het niet altijd?

    NeverEnough schreef:
    Volgens mij is ze al echt een paar dagen niet meer online geweest..
    Sinds de negende al niet meer, ik had haar dingen gevraagd en kreeg nog steeds geen antwoord. :X


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ben benieuwd hoe lang deze wedstrijd zal duren als de maker amper online is.. (A)