• Hallo Adaph,

    Hierbij heb je toestemming om je zangwedstrijd te openen.
    Je hebt een week om het topic aan te maken en de link in het wedstrijdtopic te zetten.
    Veel succes!

    x


    Dat betekent dus dat de inschrijving nu geopend is, je kan je aanmelden. Voordat je dat doet, lees dan wel even de onderstaande punten door:
    1. Ik ben op zoek naar 15 enthousiaste zangers en zangeressen die zich tijdens de wedstrijd volledig inzetten. Denk dus goed na of je meedoet, of je er de tijd en de energie voor over hebt.
    2. Per week valt er steeds één deelnemer af.
    3. Als je uitstel wilt of nodig hebt, moet je dat ruim voor de inleveringsdatum melden aan mij zodat ik daar rekening mee kan houden.
    4. Per week lever je de weekopdracht in, die voldoet aan de gestelde eisen. Je dient het filmpje waarin jij zelf te zien bent op YouTube te zetten en mij een link te sturen in een privébericht. Mochten er problemen zijn met YouTube of wil je het liever op een andere manier laten zien? Laat mij dan even weten hoe!
    5. Je mag zelf bepalen of je in beeld komt of niet, dat laat ik aan jou over.
    6. Ik zoek in deze zangwedstrijd (helaas) geen mede-juryleden.
    7. De filmpjes worden gebundeld in een story, zodat iedereen jullie zangtalent kan bewonderen en reacties kan plaatsen.
    8. Zodra 10 deelnemers zich aangemeld hebben, komt de eerste opdracht online.
    9. Je mag ook in duo´s meedoen, bijvoorbeeld met een vriend of vriendin of iemand op Quizlet, just let me know!
    10. Je moet in het filmpje één couplet en één refrein zingen, anders duurt het filmpje te lang en gaat het zo snel vervelen.
    Ik hoop dat alles duidelijk is, vragen mag je in dit topic plaatsen.


    De deelnemers
    1. Starkiller
    2. Melancholia 1
    3. vezz 1
    4. Pendule 1
    5. xlufjoetoexx
    6. RainbowRoad
    7. Tranquilla
    8. NeverEnough 1
    9. Scandal 1
    10. HungryNiall
    11. NiallTree 1
    12. MissSpagetti 1
    13. Sneeuwvloky
    14. Camellia


    Opdracht 1 - Show me what you have
    Bij de eerste opdracht mag je zelf een liedje uitkiezen waarvan jij denkt dat bij jouw stem past. Dit doe ik zo omdat ik dan kan horen wat jij denkt dat bij je stem past en omdat je je eigen liedje mag kiezen voel het niet ongemakkelijk.
    Inleveringsdatum:Zaterdag 14 januari 2012
    Achtergrondmuziek of acapella (zelf bepalen)
    Waar let ik op bij deze opdracht:
    - De manier waarop je je stem gebruikt.
    - Of het liedje bij je stem past.
    - Zangtechniek


    Zangwedstrijd by Adaph - Story

    De inschrijving is gesloten!

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 18:13 ]


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    NeverEnough schreef:
    Ben benieuwd hoe lang deze wedstrijd zal duren als de maker amper online is.. (A)


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ik ben gewoon weer online, sorry hoor..


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Hallo allemaal,

    Voor degenen die het nog niet meegekregen hadden: ik ben vanaf vandaag tot woensdag niet online omdat m'n internet er tot woensdag uit ligt. Je pb of berichtje bij het topic lees ik pastorie woensdag. Mensen die nog wat moeten inleveren hebben tot woensdag voordat ik de cijfers erop zet en bekend maak wie afvalt!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Ik wil me graag uitschrijven. Ik haal het echt niet. Mijn punten zijn echt heel erg gedaald en dus wil ik die graag ophalen. Dat gaat niet als ik aan 1001 wedstrijden meedoe.
    Toch bedankt!


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx is uitgeschreven, de tweede opdracht komt zo online!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Ik ga de uitslag online zetten en daarna opdracht twee!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Ik kies nummer: 2 staat ookal in de story. ;a

    Allemaal goed en wel dat je een deadline geeft, maar het is nogal moeilijk je naar die deadline te zetten als je totaal niet weet welk lied je moet zingen. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pendule schreef:
    Allemaal goed en wel dat je een deadline geeft, maar het is nogal moeilijk je naar die deadline te zetten als je totaal niet weet welk lied je moet zingen. (:

    + als het een liedje is dat je niet kent, moet je het helemaal instuderen. Ik ken van Bieber alleen maar het refrein van Baby en voor de rest niets. Van 1D ken ik totaal niets. Ik luister zelfs amper naar nieuwe muziek (omdat die zo suckt), dus grote kans dat ik dat liedje ga moeten instuderen.

    En aangezien ik nog in den blok zit, is een week écht niet genoeg en zeker niet als je de liedjes zo laat post.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    + als het een liedje is dat je niet kent, moet je het helemaal instuderen. Ik ken van Bieber alleen maar het refrein van Baby en voor de rest niets. Van 1D ken ik totaal niets. Ik luister zelfs amper naar nieuwe muziek (omdat die zo suckt), dus grote kans dat ik dat liedje ga moeten instuderen.

    En aangezien ik nog in den blok zit, is een week écht niet genoeg en zeker niet als je de liedjes zo laat post.
    The same. Ik ken alleen maar pop-rock, punk-rock, rock en metalliedje. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pendule schreef:
    (...)The same. Ik ken alleen maar pop-rock, punk-rock, rock en metalliedje. x')

    Inderdaad, want DAT is nu muziek. x)
    Ik luister eigenlijk alleen genres met vocals, gitaar, bass, drums en eventueel nog een keyboard (dus classic rock, punk-rock en vele metalgenres). Al die bewerkte shit van nu moet ik niet hebben, dat NOEM ik niet eens muziek aangezien alles met de PC gedaan wordt. -.-


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Inderdaad, want DAT is nu muziek. x)
    Ik luister eigenlijk alleen genres met vocals, gitaar, bass, drums en eventueel nog een keyboard (dus classic rock, punk-rock en vele metalgenres). Al die bewerkte shit van nu moet ik niet hebben, dat NOEM ik niet eens muziek aangezien alles met de PC gedaan wordt. -.-
    Indeed. Ik heb wel variatie binnen mijn genres, maar urban, pop en die shizzel luister ik niet omdat ik het niet kan horen. Ik durf wel naar Disneyliedjes luisteren omdat dat nostalgisch is en ik dat gewoon leuk vind.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Scandal schreef:
    (...)
    Inderdaad, want DAT is nu muziek. x)
    Ik luister eigenlijk alleen genres met vocals, gitaar, bass, drums en eventueel nog een keyboard (dus classic rock, punk-rock en vele metalgenres). Al die bewerkte shit van nu moet ik niet hebben, dat NOEM ik niet eens muziek aangezien alles met de PC gedaan wordt. -.-
    Indeed. Ik heb wel variatie binnen mijn genres, maar urban, pop en die shizzel luister ik niet omdat ik het niet kan horen. Ik durf wel naar Disneyliedjes luisteren omdat dat nostalgisch is en ik dat gewoon leuk vind.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pendule schreef:
    (...)Indeed. Ik heb wel variatie binnen mijn genres, maar urban, pop en die shizzel luister ik niet omdat ik het niet kan horen. Ik durf wel naar Disneyliedjes luisteren omdat dat nostalgisch is en ik dat gewoon leuk vind.

    Disneyliedjes zijn een bijzonder geval. Die zijn gewoon geweldig. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Disneyliedjes zijn een bijzonder geval. Die zijn gewoon geweldig. :Y)
    Haha idd. ;D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?