• Mijn nieuw jaar was onbeschrijfelijk. Ik ben met mijn beste vrienden en mijn vriend naar Amsterdam gegaan om het te vieren en het was geweldig. Mijn vrienden groep bestaat uit 11 jongens en 3 meisjes, waarvan ik een van de meiden ben. Het geweldigste van de hele avond was, was toen een vriend van ons een gracht in viel omdat hij stom dronken was. En toen hij eruit getrokken was, stonden 200 mensen om ons heen en begonnen te klappen en te juichen dat hij veilig was. Het eerste wat hij zei toen hij eruit was; "Dude, I don't want to be on YouTube" en liep snel weg naar een bar zodat hij een vodka shot kon nemen om warm te worden.
    Ik had nog nooit zo iets mee gemaakt. Dit was maar een stuk van ons verhaal maar het was het beste en grappigste wat ons gebeurd was. En jullie? Nog iets grappigs mee gemaakt?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik heb mijn L aan een vuurpijl geplakt en mee laten ontploffen. Nu ik mijn rijbewijs heb, heb ik dat blauw gedrocht niet meer nodig. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Neen. Saaie avond met de oudjes :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Lol, nah niet echt.
    I killed someone...
    in het boek dat ik schrijf. -thanks to saph-

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 15:32 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Probably had to be there.


    I was an angel living in the garden of evil

    xD haha! ik ben nog niet zo oud =D ik heb nog niets spannends tijdends oud&nieuw enzo mee gemaakt :(


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Uneventful schreef:
    Lol, nah niet echt.
    I killed someone...
    in de boek die ik schrijf.


    Het boek dat ik schrijf

    uhm, I sat in my room and stayed on Tumblr.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    (...)

    Het boek dat ik schrijf

    uhm, I sat in my room and stayed on Tumblr.


    DD:
    Het is heel erg om je te concentreren als er een kleuter van vier tegen je stoel schopt hoor.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik was in België, ze gingen stiekem vuurwerk afsteken waardoor een vuilniszak [/vol] in de fik vloog. Gefeest tot half 6 's nachts, waarvan de laatste 2,5 uur in bed hahaha :P


    Life is hard and then we die

    Mijn nieuwe jaar begon met koorts en vervolgens Bronchitis. :((


    26 - 02 - '16

    Keelontsteking en ooronsteking. Goed begin van het nieuwe jaar. Gewoon met de familie bijelkaar en filmpje gekeken en stuff.


    Kill them with kindness.

    nee, behalve dat we dachten dat er brand was in de nieuwe wijk tegenover ons, maar dat bleek een heel groot vreugdevuur te zijn


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Paylor schreef:
    nee, behalve dat we dachten dat er brand was in de nieuwe wijk tegenover ons, maar dat bleek een heel groot vreugdevuur te zijn


    O_o
    Vreugdevuur? Whattha.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik was thuis, werd ziek en ben het nieuwe jaar al kotsend ingegaan. Yay me.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik was een bij een feest van een vriend van mij (nadat ik het had gevierd met m'n ouders) maar het liep daar een beetje uit de hand. Er werd een grondbloem in de woonkamer afgestoken en iemand heeft de deur ingetrapt, zodat er nu een gat in zit en de buren begonnen te klagen.
    Verder was het wel erg gezellig ^^


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb gelezen :Y)
    Lekker saai


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe