• Ik heb nieuwe schoenen
    K ben dr heeeel blij mee c:
    Maar om dit een topic een beetje nuttig te maken hebben jullie onlangs nog iets nieuws gekocht waar je zo blij mee bent dat je het nooit meer uit wilt? c:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Nee, maar ik wil nog wel van die laarsjes met zo'n hak. Volgens mij doen ze niet eens pijn.


    Food.

    Ik heb poging gedaan tot haarverven, maar het ging mis en toen kwam er iets moois uit, en ik wil niet dat het er uitgroeit want dat krijg ik nooit meer hetzelfde :c
    Die schoenen zijn wel leuk, by the way:3


    Let it come and let it be

    Avil schreef:
    Nee, maar ik wil nog wel van die laarsjes met zo'n hak. Volgens mij doen ze niet eens pijn.

    Die van mij voelen zo prettig, net alsof je gewoon op sneakers loopt c:


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Combustible schreef:
    Ik heb poging gedaan tot haarverven, maar het ging mis en toen kwam er iets moois uit, en ik wil niet dat het er uitgroeit want dat krijg ik nooit meer hetzelfde :c
    Die schoenen zijn wel leuk, by the way:3

    Ga anti-uitgroeidans doen c:
    Bedankt trouwens


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Ooooh, die vind ik zo leuk! <3
    Ikzelf ga vrijdag voor schoenen shoppen en mijn einddoel is ook zoiets :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Die schoenen zijn niet echt eh, mijn smaak. Zacht uitgedrukt. Maar leuk dat jij er blij mee bent :'D

    Ik met mijn Kurt Cobain shirt (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Devines schreef:
    Die schoenen zijn niet echt eh, mijn smaak. Zacht uitgedrukt. Maar leuk dat jij er blij mee bent :'D

    Ik met mijn Kurt Cobain shirt (:

    Ik heb een boek dat ik wil in een glazen kast steken en beschermen met mijn leven, telt dat ook?

    Avil schreef:
    Nee, maar ik wil nog wel van die laarsjes met zo'n hak. Volgens mij doen ze niet eens pijn.


    Firm believer of all that is magic

    Vesper schreef:
    (...)
    Die van mij voelen zo prettig, net alsof je gewoon op sneakers loopt c:


    Ik had die een avondje aan, nou.. Het voelt niet echt alsof je op sneakers loopt. Mijn voeten waren letterlijk dood. :3


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ik heb kort geleden ook zulke schoenen gehaald, maar niet precies, zwarte sleehakken, helemaal dicht met zwarte, hoge zool, en veters.

    Die schoenen van jouw zijn trouwens echt sexy :P.


    The odds are néver in our favor.

    Wel iets verkocht? Telt dat ook?
    Ik verkocht iemand een trap onder z'n kont :')


    26 - 02 - '16

    Gave schoenen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    leuk ehm 3 ringen omdat ze telkens kapot ging. voor op middelvinger een grote roos en mijn ringvinger een zilver met diamantjes en mijn andre ringvinger een met een soort muzieknoot en diamantje. en 3 paar schoenen en kleding:X


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damn, wat een hoge hakken. D: Ik hou van mijn nieuwe sneakers. :9~


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Die heb ik ook! (A)


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore