• Ik ben op zoek naar iemand die samen met mij een story wilt schrijven. Ik vind het belangrijk dat we op hetzelfde niveau zitten en ik zal een klein beetje naar je leeftijd kijken. Ook in verband met de heftigheid die ik in het verhaal wil hebben. Ik heb al een dunne verhaallijn voor een story bedacht maar daar kan natuurlijk nog van alles aan veranderen.

    Het verhaal zal drie hoofdpersonen bevatten:
    -Een meisje van ongeveer 18
    -Een jongen van 19
    -De broer van de jongen van 22

    Onderwerpen die te pas komen:
    -(Huiselijk) Geweld
    -(Bijna) Verkrachting
    -Liefde
    -Jaloezie
    -Haat
    -Angst

    Ik wil het verhaal niet al te mak en zoetsappig maken, er zal dus veel spanning in komen. Ik wil zeer zeker niet dat het een zoetsappig "Carry Slee"-achtig achtig verhaal wordt, er moet veel meer pit in zitten.

    Wie heeft er interesse om hier samen met mij aan te werken? Zoals ik al zei hoeft het niet precies zo te worden als ik beschrijf daar moeten we het dan samen over hebben.

    Ik kijk naar:
    -Je schrijfstijl
    -Wie jij bent (Wat vind je leuk om te doen, hoe vaak post je iets, hoe oud ben je.)

    Ik vind het belangrijk om samen te werken met iemand op ongeveer hetzelfde niveau zit als ik. Als je interesse hebt wil ik graag een hoofdstuk van je lezen (je kan zelf aangeven wat je wil dat ik lees) en wat over jezelf vertellen.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Hey! Ik wil best meeschrijven. Ik kan zowel jongens als meisjes schrijven en ik ben 18 jaar oud. Met het schrijven van gewelddadige scènes heb ik geen enkel probleem, maar tot nu toe zijn al mijn sexscènes er een beetje belabberd uitgekomen. Dit wil ik echter graag verbeteren en een verhaal als dit lijkt me daarvoor ideaal.
    Ik zelf heb ook weinig op met zoetsappige zwijmelverhalen, dus wat dat betreft zitten we al op één lijn.
    Als je benieuwd ben naar mijn schrijfstijl, kun je die denk ik het snelst zien bij mijn Stand Alones. Neem ook gerust een kijkje bij mijn andere verhalen, hoewel het begin van sommigen nog nergens op lijkt omdat ik toen pas net begon...
    Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar wat je dan precies voor verhaallijn in je gedachten had. Care to share?
    Laat maar weten ;)


    Life isn't about waiting for the rain to pass, it's about learning to dance in the rain

    Bedankt voor je reactie Er heeft nog iemand anders gereageerd via een pm dus ik een kijkje nemen bij je SA's en andere story's en laat het je zo snel mogelijk weten.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 0:09 ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow