• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.




    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer samen met Destiny 'Fay' Dawson [ILoveThings].

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna
    -Destiny 'Fay' Dawson | Telikinese & Visioen tekenen | ILoveThings

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Eigenares.
    -Madison Hope Montir | LovingLoser

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 12:54 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Fay Dawson || Telekinese & Toekomst Tekenen

    Rustig word ik wakker ik merk dat ik in slaap ben gevallen in de tuin. 'Jezus.' roep ik dan. Er zijn best veel mensen hier. Ik zie Juléan zitten [?] en vraag hem hoe laat het is.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Will Sylver
    Ik wou het opgeven toen ik plots een takje hoorde kraken, zo stil dat ik dacht dat ik het me verbeeld had. Maar toen ik nog een takje hoorde kraken, wist ik dat ik het me niet verbeeld had. Ik ging op het geluid af. Voor me stond een struik en ik kon niet zien of Selena er was. Ik zuchtte en ging zitten. 'Je bent geen monster', fluister ik zacht.

    (Zijn zintuigen zijn iets beter dan die van een gewone mens dus zijn gehoor ook;P)


    If there's no risk, there's no reward.

    Destiny Fay Dawson || Telekinese & Toekomst Tekenen

    Juléan geeft geen antwoord en Cat blijft rondjes rennen, 'CAAAATTT GOOD...HOELAAT IS HET?' schreeuw ik naar haar.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Juléan Quinten Happle
    Ik liep even rond in de tuin en zag Derek. He Derek. Hoe komt het dat je nu nog wolf bent? zeg ik via telepathie naar hem. Zelf blijf ik op afstand niet zichtbaar of ruikbaar.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cat Lincon

    Niemand gaf antwoord dus ik begon weer rondjes te huppelen door de tuin. "Ooh oooh oohh, nu doen we het madeliefjeslied ! 1 maaadeliefjeeee tralalalala" begin ik te zingen.

    TOEVOEGING

    "Ooh trouwens Des, het is tijd om je leven te beteren !" brulde ik naar haar midden in mijn madeliefjeslied.

    Derek Souza

    He Derek. Hoe komt het dat je nu nog wolf bent? Kwam er in me gedachte. Automatisch antwoordde ik dat ik het niet wist. Wacht, wie zei dat eigenlijk? Ik stond op en keek om me heen. Licht gegrom kwam er van me af.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Fay Dawson || Telekinese & Toekomst Tekenen

    Volgens Cat moet ik mijn leven betere? Okee, Ik liep even naar binnen. Ik liep naar mijn kamer en pakte mijn Ipod, tekenblok en potlood. Voordat ik terug liep naar de tuin pakte ik nog een fles water. Eenmaal in de tuin zette ik mijn oordopjes in mijn oor en begon ik te tekenen. Gewoon hoe iedereen bezig was. Ik grinnikite het zag er echt lollig uit.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ali Jones

    Ik lig een beetje doelloos in het gras als ik me ineens bedenk dat Derek nog iets van me te goed heeft. Ik sta op en loop naar hem toe. Als ik bij hem aankom zie ik dat hij half op Alice's schoot ligt. Ik trek me wenkbrauw even lichtjes op maar zeg ik niks. 'Okee, Derek. Het lijkt me dat je voor dat gedoe met Cat wel iets terug wil. Een grom is ja, 2 grommen is nee.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Nee maar even serieus hoelaat is het in de RPG?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cat Lincon

    "EN IK GA NOG NIET NAAR HUIS, BELANGE NIET, BELANGE NIET, EN IK GA NOG NIET NAAR HUIS, MIJN MOEDER IS NIET THUIS !" zong ik nu. Ik zie weer dezelfde verleidelijke boom naar me staren. Woedend ging ik voor hem staan. "KIJK NIET ZO NAAR ME OF HEB IK IETS VAN JE AAN?!" schreeuw ik naar de boom.

    Derek Souza

    'Okee, Derek. Het lijkt me dat je voor dat gedoe met Cat wel iets terug wil. Een grom is ja, 2 grommen is nee,' zei Ali. Ik gromde één keer.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    "Oh je bent echt de liefste boom die ik ooit heb gezien !" gilde ik tegen de boom. "GELUKKIG NIEUWJAAR !" zei ik erachteraan waarna ik hem knuffelde. Ja ik knuffel een boom.

    Ali Jones

    Derek gromt één keer. 'Okee, zodra je weer in ehm mensenvorm bent zeg je het maar.' Ik draai me om en ga opzoek naar Juléan terwijl ik me afvraag wat Derek zou willen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Selena Claire Sensorene
    Ik zie Will op me aflopen en hij gaat voor me zitten. 'Je bent geen monster.' Zegt hij zacht en kalmerend. Ik Flip hem en spring op uit de struiken. 'Ík ben wel een monster! Ik heb iemand dood gemarteld en iedereen van wie ik hou doe ik pijn. Ook vrienden zoals Juléan en Alex doe ik pijn. Ik ben een monster..' Zeg ik snikkend en tranen glijden over mijn wangen. Ik loop weg van hem en loop terug naar de deur.


    I'm finally back, Finally after a Year break