• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.




    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer samen met Destiny 'Fay' Dawson [ILoveThings].

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna
    -Destiny 'Fay' Dawson | Telikinese & Visioen tekenen | ILoveThings

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Eigenares.
    -Madison Hope Montir | LovingLoser

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 12:54 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    'Hè, dan houd ik er wel over op. Ik pak hem straks zelf wel,' zei ik, terwijl ik hem koppig achterna ging. Toen ik hem ingehaald was, ging ik net zo koppig zitten, om weer te genieten van de zon.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Teletubie schreef:
    Cat Lincon

    Kreunend wordt ik wakker. Alweer. Ik had verschrikkelijke hoofdpijn en wist dat het niet van het trapvallen was. Ik wou nog vlug naar beneden lopen maar het was telaat. De laatste 5 treden viel ik weer van de trap maar veel voelde ik er niet van. Alleen klonk het wel ongelooflijk luid.

    [Denk niet dat ze je horen.. aangezien Derek als wolf al 2 keer strompelend met veel kabaal eraf liep.. en 2e keer laatste trede omlaag donderde en niemand dat hoorde XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sam Tipton

    Ik hoorde een luide klap beneden maar was te lui om te gaan kijken. Waarschijnlijk teveel gevoelens gevoeld gisteren.

    Will Sylver
    'Als het je druiven zijn, pech gehad.' ik grinnik.
    'Mijn rug doet het meeste pijn.' zeg ik.


    If there's no risk, there's no reward.

    Cat Lincon

    Wazige ogen verdwenen en ik deed weer normaal. Volgens mij zag ik er gewoon slecht uit. Ik kruip naar een spiegel en zie dat ik bloed aan mijn wenkbrauw. Waarschijnlijk heb ik mijn enkel wel verstuikt in het ergste geval gebroken maar dat boeit niet. Ik strompel naar buiten en zie iedereen genietend in de zon liggen. Met een kreun laat ik me in het gras vallen.

    Ali Jones

    'Mijn rug doet het meeste pijn.' zegt Will. 'Hmm okee, kun je ehm misschien je shirt uittrekken? Dan kan ik er beter bij en zien hoe erg het is...'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    'Ja, oké.' Ik wil net mijn shirt uittrekken als ik Cat buiten zie strompelen.
    'Maar ik denk dat Cat je meer nodig heeft.'


    If there's no risk, there's no reward.

    Ali Jones

    'Maar ik denk dat Cat je meer nodig heeft.' zegt Will. Ik kijk achterom en zie Cat de tuin in strompelen. 'Als je even geduld heb, ik help je zo,' zeg ik tegen Will. Ik sta op en ren naar Cat die op de grond is gevallen. Ik zie dat haar enkel dik is. Ik voel er even aan. 'Je hebt geluk,' zeg ik tegen Cat, 'het is verstuikt, niet geboren,' Ik leg me handen op Cat's enkel en doe me ding.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon

    Ik kruip terug achteruit. "Jij helpt mij niet zolang ik jou en Juléan terug close zie doen" zeg ik koppig. Ja ik ben koppig en ik heb een slecht humeur. Laat me.

    Teletubie schreef:
    Cat Lincon

    Ik kruip terug achteruit. "Jij helpt mij niet zolang ik jou en Juléan terug close zie doen" zeg ik koppig. Ja ik ben koppig en ik heb een slecht humeur. Laat me.


    [Ik moet eten! bestuur mijn poppetjes maar even. btw ze hebben het een soort van bijgelegd ;p Ali heeft een liedje voor Juléan gezongen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Will Sylver
    Terwijl Ali naar Cat is, vraag ik Selena: 'wat schreef je in dat boekje?'


    If there's no risk, there's no reward.

    [Naaa, Ali en
    Cat Lincon

    Ali kijkt me zuchtend aan maar gaat toch weer weg. Ik kijk even achter me en zie dat het niet zo lang meer is tot de muur. Ik kruip naar de muur en ga er tegen zittn. Ik voel aan me gebroken lip met mijn tong en mijn vinger gaat naar mijn wenkbrauw waar ik iets vloeibaars op vind. Ohja juist, bloed.

    [Hey, Ik heb veel gemist ik moest koken maar ik ga nu eten en een fim kijken dus ik ben er over anderhalf uurtje ofzoo xx ps; des zit gwn buiten ofzo te dromen slapen dont know]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Selena Claire Sensorene
    'Wat schreef je in dat boekje.' Zegt Will opeens. Ik kijk hem aan. 'Ik schrijf een boek hoezo?' antwoord ik zijn vraag. Ik kijk hem in zijn ogen en zie nu pas dat hij best knapen gespierd is. Snel duw ik die gedachte opzei. Ik kan hem pijn doen...


    I'm finally back, Finally after a Year break

    'Zomaar, ik hou best van boeken.' antwoord ik Selena. Even kijkt ze me aan, maar dan kijkt ze weg. 'Wordt het een thriller?' vraag ik


    If there's no risk, there's no reward.