• Ik zal maar gelijk beginnen..
    Mijn goede/beste word uit huis geplaatst. Haar ouders zijn al gescheiden, haar broertje en zusje zijn al een paar jaar geleden uit huis geplaatst. Nu komt ze in een instelling, waardoor ik haar nu veel minder ga zien en spreken, ik zie haar al niet vaak, want ze woont anderhalf uur rijden van mij vandaan.
    Ik heb gister een brief van haar gekregen, waar ze alles nog een in uitlegde. Ze heeft daarin verteld dat ze om mij in leven wilde blijven, ze heeft al meerder keren wat geprobeerd om het zo te noemen. Ook in die brief stond een gedicht.

    Zomaar even een paar woorden, deden me soms zo goed. Even jouw arm om mijn schouder, gaf me steeds nieuwe moed. Jij bracht de zon steeds terug, in al mijn grauwe dagen. Jij nam mijn zorgen over, zonder ooit iets te vragen. Al had jij zelf soms zorgen, toch stond jij voor me klaar. Al was het nacht of morgen, steeds was jij voor mij daar. Daarvoor wil ik je bedanken, vaak gaf jij mijn leven weer zin. Bedankt voor alles wat je deed, jij bent mijn echte hartsvriendin.

    Het gedicht, ik weet niet of zij hem heeft gemaakt. Maar zoals het er staat, lijkt het alsof zij het heeft geschreven. Zelf heb ik het ook moeilijk de laatste paar maanden, maar ik sta altijd voor haar klaar.

    Ik ben al vanaf gistermorgen, nadat ik die brief heb gelezen opzoek naar een mooie vriendschapszin/gedicht. Het maakt me niet uit of hij in nederlands of engels is. Maar ik kan er geen vinden.

    Weten jullie er misschien 1?

    Ik weet niet of het topic hier hoort..
    Als je het hele verhaal wilt weten, dan mag je het vragen.

    Alvast bedankt.


    PINKPOP WAS SUPER=D

    So if you’re lonely, you know I’m here waiting for you…
    You can’t be close enough unless I’m feeling your heartbeat…

    Even when I'm not giving enough
    And I'm taking too much
    You're still there for me
    Even when I got nothing at all
    And I'm ready to fall
    You're still there for me
    There for me
    There for me
    Even when I can't be there for you
    You're always there for me
    ~HSM


    Never run out of reasons to smile...

    Misschien;
    In stilte kijken we elkaar aan
    allebei in gedachten verzonken
    Denkend aan hetzelfde
    geen woorden zijn nodig.
    Hopend dat onze
    vriendschap zo blijft
    Een glimlach.
    En ik weet:
    Alles is goed.

    Lieverd, weet dat ik er altijd voor je ben. Je kan alles bij me kwijt.
    Je hoeft niet een hele lange zin te hebben om haar duidelijk te maken dat je altijd voor haar klaar staat. En, wat misschien ook een goed idee is: geef haar eens een aardigheidje ofzo. Of maak eens wat voor haar. Dat zegt meer dan woorden.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Bedankt voor de reacties.
    @Blondine.
    Ik was al van plan om een mooie foto van ons tweeen op zo'n schildersdoek te laten drukken. =
    =)


    PINKPOP WAS SUPER=D