• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.




    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer samen met Destiny 'Fay' Dawson [ILoveThings].

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna
    -Destiny 'Fay' Dawson | Telikinese & Visioen tekenen | ILoveThings

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Eigenares.
    -Madison Hope Montir | LovingLoser

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 12:54 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik dacht jij iets ging verzinnen D: nou moet ik het nog gaan verzinnen D: Ach ik verzin wel iets..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Fay Dawson || Telekinese & Toekomst Tekenen

    Mijn gedachte dwaalde af naar vanmiddag. Hopend dat Alex niet door heeft dat ik hem leuk vind. Ik werd uit mijn gedachte gehaald door Cat die tegen de boom aan het schreeuwen was. Ik keek rond en zag Juléan zich een soort van verstoppen tussen het gras. Waarom- FUCK. Hij kan gedachte lezen. Juléan please let er niet op. Snel begon ik weer naar Cat te kijken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Midna schreef:
    [Ik dacht jij iets ging verzinnen D: nou moet ik het nog gaan verzinnen D: Ach ik verzin wel iets..]


    [Heb je het tegen mij? Haha ik weet niet wat Derek wil, het is jou poppetje ghehe]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon

    "Tegen niemand zeggen dat ik je leuk vind he !" fluister ik tegen de boom. "Nougoed, excuseer me jongeheer, ik ga zingen". Zeg ik waarna ik de boom loslaat. "Oooh ooh ooh, ik noem je Jeff !" schreeuwde ik blij tegen de boom.

    LovingStyles schreef:
    (...)

    [Heb je het tegen mij? Haha ik weet niet wat Derek wil, het is jou poppetje ghehe]


    [Hmm, achjaah ik kom later wel op een idee ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Fay Dawson || Telekinese & Toekomst Tekenen

    Ik grinnikte om Cat. Ik kreeg een idee ik ging meespelen. 'CAT VERRAAD JE ME MET JEF?! WAAROM JEF?! WAAROM NIET IEMAND ANDERS?!'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Juléan Quinten Happle
    Hij gromde maar antwoorde wel. Who ho rustig maar dit is mijn gave maar ik wist niet of jij het was Derek laat ik in zijn gedachte horen. Ik loop het veldje op en grijns naar Derek. Ik steek mijn hand op en blijf bij hem en Alice staan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cat Lincon

    "NEE JEF IK DACHT DAT WE IETS SPECIAALS HADDEN !" gilde ik verdrietig. "JEF VERLAAT ME NIET !" zei ik waarna ik me neer liet vallen en mijn armen om de boom sloeg.

    Derek Souza

    Who ho rustig maar dit is mijn gave maar ik wist niet of jij het was Derek. Wie was dat toch? Ik keek om me heen en zag iemand aan komen lopen. Wie had ik trouwens anders moeten wezen? Sinterklaas? Ik keek hem aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Fay Dawson || Telekinese & Toekomst Tekenen

    Cat had door dat Jef haar niet meer moest. Troostend ging ik achter haar staan. 'Maak je niet druk Cat, het is het beste zo.' Zei ik met een sombere stem.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Will Sylver
    'Ík ben wel een monster! Ik heb iemand dood gemarteld en iedereen van wie ik hou doe ik pijn. Ook vrienden zoals Juléan en Alex doe ik pijn. Ik ben een monster..' roept ze en ze loopt weg. Ik weet niet of ik haar moet volgen of niet... Ik loop verdrietig terug naar de anderen. Cat doet vreemd, maar ik heb geen zin om te lachen. Treurig kruip ik in een boom, en word onzichtbaar.


    If there's no risk, there's no reward.

    Ali Jones

    Ik kijk om me heen om te zien waar Juléan is. Ik zie hem bij Derek en Alice staan en loop weer die kant op. Ik op me tenen staan en fluister hoi in Juléans oor


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon

    Ik stond op en liep naar Juléan. Ik sloeg mijn armen om hem heen en begon te snikken. "JEF WIL ME NIET MEER !" zei ik wenend.

    Destiny Fay Dawson || Telekinese & Toekomst Tekenen

    Cat liep naar Juléan. Gelukkig die had het te druk om mijn gedachte te horen. Ik begon een beetje gek te dansen in het midden van de tuin gewoon een vreugde dansje. Sommige keken mij raar aan. 'Binnenpretje.' zei ik vlug. Ik kreeg nu wel echt zin om te dansen. Ik pakte mijn Ipod. deed de oortjes in mijn oren en begon te dansen, dat had ik al veel te lang niet meer gedaan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cat Lincon

    Ik liet Juléan terug los en liep terug naar Jef. "IK HEB JOU TOCH NOOIT LEUK GEVONDE ! JE BENT DE LELIJKSTE BOOM DIE IK OOIT AL HEB GEZIEN !" brulde ik boos tegen de boom. "DE MEESTE DROMEEEEEN ZIJN BEDROG MAAR ALS IK WAKKER WORDT NAAST JOU SCHRIK IK ME KAPOT !" zong ik om hem te pesten. "IK HAAT JE IK HAAT JE IK HAAT JE !" schreeuwde ik erachteraan waarna ik de boom begon te kloppen.