• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.

Rooster.

Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

Kamergenoten. - Heden, nu. -

Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer samen met Destiny 'Fay' Dawson [ILoveThings].

Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

Rollen.

Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna
    -Destiny 'Fay' Dawson | Telikinese & Visioen tekenen | ILoveThings

Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

Eigenares.
    -Madison Hope Montir | LovingLoser

Plattegrond.

Ware grootte.

Rollentopic.

[ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 12:54 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Juléan Quinten Happle
    Ik grijns. 'Nee ik ben geen Sinterklaas.' Zeg ik lachend. Trouwens hebben jij en Alice wat of niet? Vraag ik hem.

Selena Claire Sensorene
    Ik loop naar het muurtje n ga daar zitten. Tranen beginnen over mijn wangen te stromen. Ik wil gewoon niet meer leven.

I'm finally back, Finally after a Year break

Will Sylver
    Ik keek naar beneden, iedereen maakte fun. Ik werd weer zichtbaar en sprong uit de boom. 'Als Jef je niet meer wil, vraag dan eens aan Jantje.' zei ik tegen Cat en ik wees naar een struik.

If there's no risk, there's no reward.

[ Wie is allemaal binnen?]

The duty of youth, is to challenge corruption.

Derek Souza

Ik en Alice? Ik schudde heftig met mijn hoofd van nee. Hoe kwam hij daarbij? Ik gromde wat naar hem.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Cat Lincon

"JANTJE !" riep ik overvrolijk. Ik liep naar Jantje en liet me voor hem neerzakken. Ik begon hem te knuffelen. "Jantje je stekt" zeg ik pijnlijk maar ik laat hem niet los.

Ali Jones

Ik zie Juléan staan bij Derek en Alice en ik loop naar ze toe. Daar aangekomen ga ik op mijn tenen staan en fluister hoi in Juléan's oor.

Will Sylver
    Ik liep weg van Cat, die nu tegen Jef zat te brullen. En liep naar het huis.
    Ik zag Selena huilend tegen een muurtje zitten. Ik kwam naast haar zitten.
    Ik keek haar aan en zag dat ze echt verdriet had. Aarzelend sloeg ik mijn arm om haar heen, in poging haar te troosten.

Cat Lincon

Gillend ren ik door de tuin. "JEF MAAKT ME BANG !" schreeuw ik. Voor de zoveelste keer vandaag viel ik languit in het gras. Ik draai me op mijn buik en laat mijn armen en benen gewoon liggen. "NANANANANA LALALALALALA NANANANAN LALALALAL NANANANAN LALALALALALA SMEERKAAS !" riep ik.

Destiny Fay Dawson || Telekinese & Toekomst Tekenen

Hmm ik stopte met dansen. Ik pakte mijn spullen en liep maar naar binnen. 'Honger.' mompelde ik toen ik naar binnen liep langs iedereen. Ik liep rechtstreeks naar de keuken en trof daar niemand aan. Ik zuchte. Ik begon te zingen. 'IM SOO LONELLYY SOO LONELYY.' Ik grinnikte voor mijn zelfmedelijden. Ik ging snel opzoek naar wat eten. Ik kon niks vinden dus het werd weer pizza. 'God, ik word nog dik hierzo.' zuchte ik.

The duty of youth, is to challenge corruption.

Juléan Quinten Happle
    Hoi Ali Zeg ik tegen haar. Ik kus haar even zonder dat Derek het ziet en ga dan zitten en doe mijn handen omhoog. sorry hoor het leek alleen maar zou. Waarom ben je dan zo vaak bij haar? zeg ik verontschuldigend en dan achterdochtig.

Derek Souza

Juléan kwam naast me zitten. Wat heeft hij van me nodig? Sorry hoor het leek alleen maar zou. Waarom ben je dan zo vaak bij haar? hoorde ik in me gedachte. Ik draaide me hoofd op zij en keek de andere kant op. Het ging hem niks aan.

[ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 20:35 ]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[Warning bij aanraking wordt er pijn veroorzaakt]
    Selena Claire Sensorene
    ik hoor Alex aanlopen en naast me komt zitten. Ik voel zijn warmte bijna op mijn huid branden en als ik zijn aanraking voel spring ik op en hij slaakt een gil. 'Raak me niet aan dan heb ik het niet onder controle.' Gil ik in paniek. Ik ren snel naar binnen en ga huilend op een stoel.

Cat Lincon

Ik stond weer op want het werd saai op de grond. "Hey Ali je hebt he- Shit" zei ik toen ik weer viel. "INTERNATIONALE VALDAG !" riep ik weer vrolijk. Ik begon weer te rollen terwijl ik hard nanana en lalala aan het zingen was. Als je het zingen kon noemen teminste.

[Will kwam toch langs haar zitten?]

Ali Jones

Juléan ging naast Derek op de grond zitten. Ik ga naast Juléan zitten en doe de oortjes van me iPod in. Voorzichtig leun in tegen Juléan aan en hoop dat hij dat goed vindt.