• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.




    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer samen met Destiny 'Fay' Dawson [ILoveThings].

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna
    -Destiny 'Fay' Dawson | Telikinese & Visioen tekenen | ILoveThings

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Eigenares.
    -Madison Hope Montir | LovingLoser

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 12:54 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Will Sylver
    Toen Selena mijn hand raakte, werd ik bedolven onder een golf van pijn. Het leek of ik doormidden gehakt werd ofzo.
    Maar ook door iets anders, een ander gevoel dat onbekend was...
    Selena trok haar hand terug en zei 'sorry.Ik ben een monster' en ze rent weg. Ik voel dat Ali haar hand op mijn arm legt en vraagt of het gaat. Maar het dringt niet tot me door. Ik herstel me even van de pijn, die nog altijd nagolft in mijn lichaam, en loop dan achter haar aan. 'Selena! Wacht!'

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 18:58 ]


    If there's no risk, there's no reward.

    [Oké, neem mijn rol maar even over. Ik ga nu eten. Hungry...]


    If there's no risk, there's no reward.

    ShadowHunt schreef:
    [Oké, neem mijn rol maar even over. Ik ga nu eten. Hungry...]


    [Haha, dat heeft niet veel zien want het meisje dat Selena beheert is ook even weg ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon

    "Als je nu niet ophoudt met dat fucking pijn doen dan vraag ik Alex of hij je breekt, begrepen ?!" schreeuwde ik boos. "Ik weet dat hij het kan en ik ben daar niet bang voor, dus hou ermee op !" schreeuwde ik er weer achteraan.

    Ali Jones

    Ik kijk toe hoe Will weg rent. Dan hoor ik ineens iemand praten in de boom. Ik kijk omhoog en zie Cat zitten. Ze praat tegen haar enkel. Ik klim zelf ook in de boom-wat nog al lastig gaat met een rokje aan-. Als ik op een tak zit pak ik snel Cat's enkel beet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon

    "NEE ALI JE BENT NIET CLOSE !" schreeuw ik. Ik por haar in haar zei in val uit de boom. "Nou dat deed minder pijn dan de trap" zei ik koppig.

    Teletubie schreef:
    Cat Lincon

    "NEE ALI JE BENT NIET CLOSE !" schreeuw ik. Ik por haar in haar zei in val uit de boom. "Nou dat deed minder pijn dan de trap" zei ik koppig.


    [Wie valt er uit de boom? Cat of Ali?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Cat ofcourse, ze ontwijkt je omdat je niet close bent, en ze is fucking koppig ;D]

    Cat Lincon

    Ik hinkel weg van de boom en ga ergens liggen in het hoge gras zodat ze me niet vindt zolang ze niet over me valt. Ik heb maar 1 vraag en dat is close zijn met Juléan, zo moeilijk kan dat niet zijn. Ze moet het wel doen vóór ik vraag aan Alex om mijn voet te breken.

    Ali Jones

    "NEE ALI JE BENT NIET CLOSE !" roept Cat. Ze geeft me een por en valt uit de boom. "Nou dat deed minder pijn dan de trap" zegt ze koppig. Oh mijn god, ze draait door. Ik spring behendig uit de boom. Ik kijk of ik Alex ergens zie maar die is verdwenen. Ik kijk om me heen en zie Derek-nog in zijn wolfvorm- liggen. Ik zucht even en ren dan toch op hem af. 'Hoe niet aardig je me ook mag vinden, ik heb je hulp nodig,' hij kijkt me vragend aan. 'Cat is compleet doorgedraaid en ik moet haar enkel genezen maar dat laat ze me pas doen als ik weer close ben met Juléan maar ik weet niet zo snel waar die is. Kan jij haar niet even vasthouden? Ja ik weet dat je in je wolfvorm bent maar pech!' ratel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Even een berichtje plaatsen voor Selena dan weer BRB]
    Selena Claire Sensorene
    Ik een weg door bosjes en gras. Ik val en stoot mijn knie. Ik zie er bloed uit stromen maar ren door. De pijn doet pijn. Ik ren verder en verder. 'Selena wacht!' Hoor ik Will zeggen. Ik sta opeens stok stijf stil. Ik schud mijn hoofd niet zichtbaar voor Will en ren door. Ik ga tegen een boom zitten tussen de struiken waar Will me niet zal zien. Tranen komen in mijn ogen. Ik die iedereen waarvan ik hou pijn... MONSTER! Klinkt mijn moeders stem in mijn hoofd.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Derek Souza

    'Cat is compleet doorgedraaid en ik moet haar enkel genezen maar dat laat ze me pas doen als ik weer close ben met Juléan maar ik weet niet zo snel waar die is. Kan jij haar niet even vasthouden? Ja ik weet dat je in je wolfvorm bent maar pech!' ratelde Ali, ik snoof. Ik keek naast me naar Alice, ze knikte. Ik gromde, ik wou liever niet. Ik lag net lekker. Ik stond op en liep naar Cat en ging bovenop der liggen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    "YOU DON'T KNOW, YOU DON'T KNOOOOW, YOU DON'T KNOW ANYTHING ABOUT MEEE !" zeg ik eerder dan zingen. Het is alleen om de pijn weg te krijgen wat dus niet werkt. Ik begin maar wat te rollen in het gras wat kind off opvalt, maar ik heb daar geen idee van. Ik heb niet eens een idee van wat ik doe. "DE MENSEN ZIJN HIER EEN BEETJE RAAR, EEN BEETJE RAAR, EEN BEETJE RAAR, DE MENSEN ZIJN HIER EEN BEETJE RAAR, MAAR IK KAN ER NIKS AAN DOEEEEEN" verzin ik te plekke. Hmmm, hoe oud ben ik ? Whatever, ik vind het cool en begin weer te rollen. Tot ik verstoord wordt door een wolf die op me gaat liggen.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 19:17 ]

    Cat Lincon

    "Omg, check hoe schattig !" roep ik uit. Ik begin de grote hond te aaien over zijn hoofd. "Nou een kat spint nog" mompel ik. Ik begin weer 1 van mijn belachelijke liedjes te brullen en aai hem rustig verder.

    Derek Souza

    Cat begon me te aaien en noemde me schattig. Ik trok me tanden op en begon naar haar te grommen. Ali heeft straks echt wat goed te maken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you