• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.


    En ik wil ook graag dat het met de roepnaam gedaan word, hihi.




    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably q]NeverLoseYou[/q heeft haar kamer samen met Mila McBrown q]MoonBerry[/q.
    Morte Peires q]NeverLoseYou[/q heeft een kamer samen met Selena Sensorene q]HurtedHeart[/q.
    Arléne Riverford q]Mags[/q heeft een kamer samen met Alice Rièvve q]Disclaimer[/q.
    Alison Jones q]LovingStyles[/q heeft een kamer samen met Catherine Lincon q]Teletubie[/q.
    Samantha Tipton q]Teletubie[/q heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle q]HurtedHeart[/q heeft een kamer samen met Alexander Samuels q]LovingStyles[/q.
    Derek Souza q]Midna[/q heeft een kamer samen met Will Sylves q]ShadowHunter[/q.

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    Two.


    Liz Berably | Klopgeest.
    Met koffers en al stap ik Lyle House in. Ik weet nu al dat dit geen doorsnee instituut voor 'gestoorde' tieners is. Ik maak kennis met de medicijnvrouwen en de dokter en dan word me een kamer aangewezen. Daar ga ik naartoe en leg mijn koffers op bed. Ik kijk naar het andere bed wat nog helemaal leeg was. Daar zou mijn kamermaatje moeten komen.

    Morte Peires | Aangetrokken voelen door vuur.
    Ik sleep mijn koffers over de grond heen en ren Lyle House binnen, waar ik opgevangen werd door de medicijnvrouwen en de dokter. Ik mompel wat en ren door naar een lege kamer, waar ik mijn spullen op het bed zet.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 23:48 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    Er kwam iemand van mijn leeftijd de ruimte binnen, aan de zware tred te horen was het een jongen. 'He, ik ben Alex,' zei hij. Of hij verstoorde me ruw uit mijn gedachten. Geïrriteerd keek ik op. 'Alice,' zei ik kortaf tegen hem, waarnaar ik mijn gezicht weer op mijn voeten richtte.
    En hoppa, kwam er nog een binnen, weg rust. Deze was ook al zo vrolijk. 'Hoi,' antwoordde ik weer kortaf en stug, dit keer zonder mijn blik op te richten. Ik was hier niet om vrienden te maken, deze mensen konden mijn vrienden onmogelijk worden. Het was niet goed voor me om me met het 'normale volk' te mengen, zoals mijn ouders altijd zeiden.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Alex Samuels

    'Hoi,' klinkt een verlegen stem uit de deuropening. Ik kijk op, in de deuropening staat een meisje, ik zeg hoi en richt mijn aandacht weer op mijn iPhone.

    Alison Jones

    'Zullen we naar de vrijetijdsruimte gaan?' vraag ik aan Cat, 'misschien zijn daar wat meer mensen.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sam Tipton | Voelt wat anderen voelen
    Nou, kortaf waren ze wel maar ik ben nu niet echt het type dat zich laat afleiden door mensen die kortaf zijn. "Moest het iemand interesseren ik ben Samantha, zeg maar Sam" zei ik waarna ik aan het raam ging zitten.

    Cat Lincon | Visioenen
    "Ja tuurlijk, er moet toch wel iemand zijn, niet ?" zei ik vrolijk. Eerlijk, ik vond het hier veel leuker dan thuis waar iedereen afstand hield want ik was de rare.

    Liz Berably | Klopgeest.
    Ik loop de kamer snel uit, weg van iedereen die me niet zou willen geloven. Ik kom een meisje [Alice] tegen.
    'Hoi, ik ben Liz,' zeg ik voorzichtig.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 21:35 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    Weer keek ik geïrriteerd op, nu klaar om tegen haar uit te vallen. 'Ik weet niet wat jou betreft, maar ik ben hier niet om vrienden te maken. Ik ben hier omdat ik een probleem heb. Een probleem waar ik vanaf wil komen. Dat betekent dat ik op mezelf moet reflecteren, en dat ik tijd moet krijgen om na te denken. En dat is precies wat ik nu niet krijg, aangezien jullie tegen me zitten te praten!' Gefrustreerd gooide ik mijn armen de lucht in. Ik zat hier nog niet zo lang, maar als ik hier nog langer zat zou ik écht gek worden.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    NeverLoseYou schreef:
    Liz Berably | Klopgeest.
    Ik loop de kamer snel uit, weg van iedereen die me niet zou willen geloven. Ik kom een meisje [Alice] tegen.
    'Hoi, ik ben Liz,' zeg ik voorzichtig.

    Alice zit in de vrijetijdsruimte. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Sam Tipton | Voelt wat anderen voelen

    Mijn gedachten dwaalden af naar alles wat ik had meegemaakt. De reden waarom ik hier nu zat. Er was een ongeluk en op 1 of andere manier werd ik er naartoe getrokken. Ik zag een meisje liggen onder het bloed, maar nog in leven. Ze gilde niet, want ze was bewusteloos. Ik wist nog niets af van mijn gave, dus ik liep naar haar toe en raakte haar aan. Iedereen stond rond het ongeval en keek dus mee. Het moment dat ik haar aanraakte ging een helse pijn door mijn lichaam. Ik schreeuwde het uit en mensen keken me raar aan. Ouders inclusief. Daarom hebben ze me naar hier gestuurd.

    Derek Souza | Weerwolf
    Ik doe de deur open en loop naar binnen. Die muffe geur, toch niet? Ik loop verder naar binnen de hal in. Ik hoor mensen praten. Ik besluit om het geluid te volgen en kom een groot kamer binnen. Ik zie een bordje en lees; Vrijetijdsruimte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon | Visioenen
    Het eerste wat ik hoorde toen ik binnenkwam was een meisje die uitviel tegen Sam. "Komop doe eens wat rustig, je ziet dat ze je niet eens hoort !" viel ik ook tegen haar uit. Ik kon er gewoon niet tegen als mensen tegen andere mensen uitvlogen. Uit het niets sprong Sam recht en liep weer weg. Zou ze dan toch iets gehoord hebben ? Ik zag nog een jongen staan die met zijn iPhone stond te klooien. Ik liep ernaartoe en stak mijn hand uit. "Catherine, zeg maar Cat" zei ik met een glimlach. Iets wat trouwens altijd op mijn gezicht stond.

    Alison Jones

    Cat en ik lopen net de kamer binnen als een meisje dat daar zit begint te schreeuwen dat iedereen haar met rust moet laten.Sam springt op en rent de kamer uit. Ik zie dat Cat naar Alex loopt en zichzelf voorstelt. 'Hi, Ali,' zegt Alex als hij mij ziet. Ik zwaai kort naar hem en plof op neer op lelijke gele bank.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 21:45 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Disclaimer schreef:
    (...)
    Alice zit in de vrijetijdsruimte. :W


    [Dan ga ik daar naartoe Xd]

    Liz Berably | Klopgeest.
    Eenmaal door de gang gelopen te hebben, loop ik terug naar de vrijetijdsruimte en valt mijn oog op een nieuw meisje. Ik loop erheen.
    'Hi, ik ben Liz,' zeg ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    Er kwam nog iemand binnen, een jongen. Hij was enorm groot. Belangrijker nog was dat er nu nog minder van mijn rust over zou blijven. 'Niet nóg meer mensen, hè?' viel ik weer uit. Gefrustreerd liet ik me achterover op de bank vallen. Een ander meisje begon tegen me te roepen. 'Wáág het niet om mij te zeggen wat ik moet doen,' beet ik haar toe. Er kwamen verdomme steeds meer mensen binnen. 'Hoi, ik ben Liz,' kwam een meisje aangelopen.
    Ondertussen had ik mijn gezicht begraven in een kussen, hopend iets van mijn rust te bewaren. 'Praat niet tegen me,' bromde ik in het kussen. 'Ik wil rust.'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Morte Peires | Aangetrokken tot vuur
    Ik begin zacht te mompelen en steek nog een lucifer aan, en kijk er aandachtig naar. Ik begin met de lucifer te zwaaien, heen en weer voor mijn ogen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Alex Samuels

    Ik wil net mijn ogen weer op me iPhone richten als er ineens een enorme jongen de kamer inloopt. wie zou er sterker zijn, hij of ik? vraag ik me af.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liz Berably | Klopgeest
    'Dat wil iedereen, vooral mensen met een geest, zoals ik,' zeg ik. Ik kijk of ze me zou geloven.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.