• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.


    En ik wil ook graag dat het met de roepnaam gedaan word, hihi.




    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably q]NeverLoseYou[/q heeft haar kamer samen met Mila McBrown q]MoonBerry[/q.
    Morte Peires q]NeverLoseYou[/q heeft een kamer samen met Selena Sensorene q]HurtedHeart[/q.
    Arléne Riverford q]Mags[/q heeft een kamer samen met Alice Rièvve q]Disclaimer[/q.
    Alison Jones q]LovingStyles[/q heeft een kamer samen met Catherine Lincon q]Teletubie[/q.
    Samantha Tipton q]Teletubie[/q heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle q]HurtedHeart[/q heeft een kamer samen met Alexander Samuels q]LovingStyles[/q.
    Derek Souza q]Midna[/q heeft een kamer samen met Will Sylves q]ShadowHunter[/q.

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    Two.


    Liz Berably | Klopgeest.
    Met koffers en al stap ik Lyle House in. Ik weet nu al dat dit geen doorsnee instituut voor 'gestoorde' tieners is. Ik maak kennis met de medicijnvrouwen en de dokter en dan word me een kamer aangewezen. Daar ga ik naartoe en leg mijn koffers op bed. Ik kijk naar het andere bed wat nog helemaal leeg was. Daar zou mijn kamermaatje moeten komen.

    Morte Peires | Aangetrokken voelen door vuur.
    Ik sleep mijn koffers over de grond heen en ren Lyle House binnen, waar ik opgevangen werd door de medicijnvrouwen en de dokter. Ik mompel wat en ren door naar een lege kamer, waar ik mijn spullen op het bed zet.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 23:48 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Disclaimer schreef:
    [@Mags, Dan schrijf ik zo een stukje, oké?]


    Prima, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    NeverLoseYou schreef:
    [Hm, zal ik nog wat doen voor de RPG? Iets met covers of zo?]

    Zou ik niet doen, dan verpest je het beeld dat ik erbij heb, haha. In mijn hoofd zit namelijk de hele plattegrond van Lyle House, van het gebouw van de Edison-Groep enzo .:W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Arlène Riverford | Aangetrokken tot water
    Wanneer het blad in de fik vliegt sta ik van schrik op en baan me een weg tussen de twee meisjes.
    "Sorry, ik moet weg." zeg ik gehaast en vol angst. "Even frisse lucht halen." Verzin ik maar en loop de trap op naar mijn gloednieuwe kamer. Ik bedenk me dat ik nog heel wat uit te pakken heb en besluit dat dat misschien het beste is om te doen. Ik negeer de strenge huisregels voor even, dat heb ik wel verdiend.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Ik ben klaar met eten. en LovingStyes.. Ga jij je eigen personages koppelen? at zo lijkt het.
    Ik kom er net achter dat ik moet douchetot over 10 min]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [sorry Romy dan xp]

    Cat Lincon | Visioenen.
    Aangekomen bij de tuin sla ik mezelf voor mijn hoofd. Nou,nou dankje visioen. Een mooie dode tuin. Ik shud mijn hoofd en ga terug op zoek naar de kamer. Onderweg kom ik de dokter tegen. Ik geef hem een vriendelijk lachje en zie dat hij mapjes bijheeft. Hij opend er 1 waar mijn foto uitvalt. Nog voor hij iets kan zeggen of doen loop ik de trap op naar mijn kamer. Ik sla de deur open en weer toe. Een gil ontsnapt uit mijn mond als ik een ander meisje zie zitten. Zelf schrikt ze ook op. "Uhm, hallo" breng ik zacht uit. Ze glimlacht even maar zegt niets. Een frons komt op mijn voorhoofd terecht en ik stap naar haar toe. "Catherine, noem me maar Cat" zeg ik terwijl mijn hand naar haar gaat. Ze neemt mijn hand aan en opent haar mond. "Alison, zeg maar Ali". Ik knik en ga op mijn bed liggen. "Dus..." probeer ik om een gesprek te starten.


    [ik moet straks eten denk ik xp, ik zeg wel even als ik weg moet, ik ga proberen uit te vinden als je iets zegt Romy xp]

    Alison Jones

    'Dus......' zegt Cat, 'nog iets interessants gebeurd?' Ik twijfel even maar begon haar toen toch het hele verhaal te vertellen van wat er in de tuin was gebeurd. Toen ik klaar was keek Cat me met open mond aan.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 18:12 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Wtf? XDD]
    Morte Peires | Aangetrokken tot vuur
    'Nee, ik ben geen pyromaan,' mompel ik. 'Het ging perongeluk.' Ik steek weer een lucifer op.

    [-Steek in rl ook een lucifer op :P- Nee ik en geen pyromaan :P]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Nee, geen pyromeen maar een halfdemon. :"D

    Sorry voor het spoilen van de boeken.]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    HurtedHeart schreef:
    [Ik ben klaar met eten. en LovingStyes.. Ga jij je eigen personages koppelen? at zo lijkt het.
    Ik kom er net achter dat ik moet douchetot over 10 min]



    (nope, niet echt... hangt ervan wat gebeurd en of er andere zijn die 'interesse' hebben in Alison *wenkbrauwwiebel* )


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Disclaimer schreef:
    [Nee, geen pyromeen maar een halfdemon. :"D

    Sorry voor het spoilen van de boeken.]



    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Maar degene die tot iets 'aangetrokken' zijn, zijn allemaal halfdemonen. Ook Liz dus, die heeft een kinetische gave, daarom bewegen de voorwerpen de hele tijd. ;'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [Omg, ik heb een geweldige tekening gevonden op internet van Tori, Simon, Chloe, Derek, Rae en Liz, met hun gave's erbij :D


    Grootte.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Disclaimer schreef:
    Maar degene die tot iets 'aangetrokken' zijn, zijn allemaal halfdemonen. Ook Liz dus, die heeft een kinetische gave, daarom bewegen de voorwerpen de hele tijd. ;'D


    [Ik heb alleen het eerste boek gelezen, hahahaha, de andere zijn er nooit in de bieb. Als het nodig is zou jij dan misschien een samenvatting kunnen geven van de andere 2 verhalen dat noodzakelijk is? Of iemand anders?]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [You shouldn't have asked me, ik kan daar eeuwig over praten, Lol. :W

    Ik flans wel iets in elkaar, maar dat doe ik morgen, okay?]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Disclaimer schreef:
    [You shouldn't have asked me, ik kan daar eeuwig over praten, Lol. :W

    Ik flans wel iets in elkaar, maar dat doe ik morgen, okay?]


    Is goed hoor!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.