• Wie is er fan van historische verhalen? :Y)

    Er was eens een tijd vol met draken. Een machtige clan in het eeuwenoude Schotland, voor altijd verbonden met de meest bijzondere draken, die ervoor zorgden dat er vrede was in het land.
    Maar als de koning van Engeland komt te overlijden, worden de draken beschuldigd van deze brute moord. Ze worden vervolgd, gemarteld en vermoord, totdat er nog maar een handjevol draken overblijft.
    De machtige clan van toen, wordt verzwolgen door de gevolgen van de koning zijn dood. Maar dan duikt er een legende op, uit een tijd waarin de draken nog de belangrijkste inwoners waren.
    Iemand kan ervoor zorgen dat de clan weer zijn rechtmatige positie beklimt. En dat de draken weer worden geaccepteerd. Maar wie gaat het volk redden van de ondergang?


    Of... Houden jullie meer van romantiek? XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik houd wel van allebei (lol)


    Life's a journey, not a destination

    Ik hou ook van allebei maar toen ik dat stukje las wou/wil ik meteen meer lezen


    Physics is awesome

    I love them both, but that sounds awesome. :Y)

    Historische verhalen. _O_

    En dit klinkt erg gaaf. :]


    I can't even think straight.

    Yale schreef:
    I love them both, but that sounds awesome. :Y)


    Firm believer of all that is magic

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 19:14 ]


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    ik vind romantiek maar niets eerlijk gezegt>__<''
    dus ik ga voor het draken verhaal!!(A)

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 19:14 ]


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ik hou van historische verhalen en romantiek daarin (dus historische romans)
    maar niet over draken, zonder té veel fantasie dus. Voor mij is het een pluspunt als er herkenbaarheden zijn, bv. belangrijke personen, bestaande steden, gebeurtenissen...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Samenspel erin :3


    SLOAN.

    Romantiek (A)


    26 - 02 - '16

    I'd read it? :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Yale schreef:
    I love them both, but that sounds awesome. :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Eigenlijk is dat meer een fantasy verhaal xD
    Maar ik zou het wel lezen als je me even een berichtje stuurt als je begint


    Life isn't about waiting for the rain to pass, it's about learning to dance in the rain