• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.


    En ik wil ook graag dat het met de roepnaam gedaan word, hihi.




    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably q]NeverLoseYou[/q heeft haar kamer samen met Mila McBrown q]MoonBerry[/q.
    Morte Peires q]NeverLoseYou[/q heeft een kamer samen met Selena Sensorene q]HurtedHeart[/q.
    Arléne Riverford q]Mags[/q heeft een kamer samen met Alice Rièvve q]Disclaimer[/q.
    Alison Jones q]LovingStyles[/q heeft een kamer samen met Catherine Lincon q]Teletubie[/q.
    Samantha Tipton q]Teletubie[/q heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle q]HurtedHeart[/q heeft een kamer samen met Alexander Samuels q]LovingStyles[/q.
    Derek Souza q]Midna[/q heeft een kamer samen met Will Sylves q]ShadowHunter[/q.

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    Two.


    Liz Berably | Klopgeest.
    Met koffers en al stap ik Lyle House in. Ik weet nu al dat dit geen doorsnee instituut voor 'gestoorde' tieners is. Ik maak kennis met de medicijnvrouwen en de dokter en dan word me een kamer aangewezen. Daar ga ik naartoe en leg mijn koffers op bed. Ik kijk naar het andere bed wat nog helemaal leeg was. Daar zou mijn kamermaatje moeten komen.

    Morte Peires | Aangetrokken voelen door vuur.
    Ik sleep mijn koffers over de grond heen en ren Lyle House binnen, waar ik opgevangen werd door de medicijnvrouwen en de dokter. Ik mompel wat en ren door naar een lege kamer, waar ik mijn spullen op het bed zet.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 23:48 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ( bijna niemand is online :'( )


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik wel XD Omg Dory van Finding Nemo is geweldig ;p]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [ oww die is echt cute :)
    er moeten even meer mensen online komen dan kunnen we wat makkelijk verder met het verhaal :) ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon | Visioenen

    "Jezelf geleerd ? Dan moet je wel heel goed zijn !" roep ik verbaasd uit. Een geheimpje, i like my romy. "Haha dankje" zegt ze verlegen terug. "Dus, welke mensen zitten hier zoal ?" vraag ik om meer inzicht te krijgen op het huis. Hey, wanneer eten we ?

    [Hoe laat is het nu in Lyle House ?]

    [@NeverloseYou waarom mogen de tieners niet verliefd op elkaar worden? ofzoiets?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alison Jones

    'Dus, welke mensen zitten hier zoal?' vraagt Cat. 'Ehmm er zijn hier tot nu toe 2 jongens, Alex en van de andere weet ik de naam niet, en 8 meisjes. Maar volgens mij moeten er nog 6 mensen komen.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ga naar familie toe doeg doeg Ik kom daar weer online ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cat Lincon | Visioenen

    "Nog 8 ? Oh, goed dan, waarom zit je hier eigenlijk ? Je lijkt me normaal, je staart zelfs niet dom voor je uit, sorry persoonlijk grapje". Ze krijgt een lachje op haar gezicht. Ze aarzelt even maar besluit dan te zeggen wat er is.

    [Hee, weet jij wanneer we mogen 'eten' ?]

    [Nu, eten :P.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Alison Jones

    Ik twijfel even of ik zou zeggen waarom ik hier zit. Ik besluit om de helft te vertellen. Van het ongeluk hoeft ze nog niks te weten. 'Me ouders hebben me hier na toegestuurd omdat ze willen dat ik meer ga praten. Alleen het rare is dat ik vandaag hier al meer heb gezegd dan dat ik thuis normaal gesproken in een maand doe.'

    [ volgens mij om 8 uur, maar denk dat we beter even kunnen wachten todat er wat meer mensen zijn :) ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [@NeverLoseYou : ik had nog een personage, Sam was haar roepnaam, en ze kon voelen wat anderen voelen, dit personage staat niet op de lijst in dit topic ?]

    Eten is toch meestal om 6 uur?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [Omg, ik ben Victoria's achternaam kwijt. D: Kan iemand me die even geven?
    Ik heb het nu over die boeken.]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [Hier om acht uur, staat niet op het rooster maar is wel zo (:.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Cat Lincon | Visioenen

    "Is dat geen goed ding, dat je meer praat ? Ik bedoel, ze kunnen er hier allemaal voor zorgen dat je meer praat, maar ik denk niet dat iemand ervoor kan zorgen dat ik geen visioenen meer krijg, of teminste niet die helse hoofdpijn" zeg ik waarna ik een zucht over mijn lippen laat rollen. Ze knikt begrijpend en ik kijk haar even aan. "Koffers uitpakken dan maar ?" zeg ik met een lachje.

    [Ja, wachten is het beste xp]