• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.


    En ik wil ook graag dat het met de roepnaam gedaan word, hihi.




    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably q]NeverLoseYou[/q heeft haar kamer samen met Mila McBrown q]MoonBerry[/q.
    Morte Peires q]NeverLoseYou[/q heeft een kamer samen met Selena Sensorene q]HurtedHeart[/q.
    Arléne Riverford q]Mags[/q heeft een kamer samen met Alice Rièvve q]Disclaimer[/q.
    Alison Jones q]LovingStyles[/q heeft een kamer samen met Catherine Lincon q]Teletubie[/q.
    Samantha Tipton q]Teletubie[/q heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle q]HurtedHeart[/q heeft een kamer samen met Alexander Samuels q]LovingStyles[/q.
    Derek Souza q]Midna[/q heeft een kamer samen met Will Sylves q]ShadowHunter[/q.

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    Two.


    Liz Berably | Klopgeest.
    Met koffers en al stap ik Lyle House in. Ik weet nu al dat dit geen doorsnee instituut voor 'gestoorde' tieners is. Ik maak kennis met de medicijnvrouwen en de dokter en dan word me een kamer aangewezen. Daar ga ik naartoe en leg mijn koffers op bed. Ik kijk naar het andere bed wat nog helemaal leeg was. Daar zou mijn kamermaatje moeten komen.

    Morte Peires | Aangetrokken voelen door vuur.
    Ik sleep mijn koffers over de grond heen en ren Lyle House binnen, waar ik opgevangen werd door de medicijnvrouwen en de dokter. Ik mompel wat en ren door naar een lege kamer, waar ik mijn spullen op het bed zet.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 23:48 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Cat Lincon | Visioenen

    "Hmm, ja ik ook niet meer, ik denk dat er een nieuw meisje is bijgekomen, ik hoorde iemand op de trap lopen met koffers achter haar, gaan we anders eens kijken ?" vraag ik aan 1 stuk door. Ik draai me om om haar reactie te peilen.

    [Dat nieuwe meisje is mijn 2e personage xp]

    [Duss, mijn persoontje slaapt ook zolang alleen?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [@Midna : Uhm vraag es aan NeverLoseYou ?]

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 20:54 ]

    Alison Jones

    'Ja is goed,' antwoord ik en we lopen naar de kamer van het nieuwe meisje


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Teletubie schreef:
    [@Midna : wie weet worden we kamergenootjes xp, mss, je moet het eens vragen aan NeverLoseYou]


    [mijn poppetje is een kerel ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon | Visioenen
    "Okay, kom we gaan !" roep ik waarna ik haar hand neem en de kamer zoek van het nieuwe meisje.

    Sam Tipton | Voelt wat anderen voelen
    Ik ben druk bezig met uitpakken. Wat moet ik uitpakken, nou 2 koffers en nog wat kleine dingetjes die ik overal zet. Ik verstop mijn mobiel in de hoes van mijn kussen en leg mijn iPod gewoon op mijn nachtkasje met nog een fotolijstje. Er wordt op de deur geklopt en ik roep dat ze binnen mogen. "Hi, ik ben Catherine, noem me maar Cat !" "Hi, Samantha, zeg maar Sam" weer haar hand negerend. Soms voelen mensen meer dan ze zelf denken dus ik laat het maar zo. Ze laat verward haar hand weer zakken en duwt het andere meisje naar voor. "Alison, zeg maar Ali". Wijze beslissing om haar hand niet uit te steken. "Hi Ali" zeg ik met een glimlach.

    [Sorry, maar typ het best in verleden tijd. OF moeten we in tegenwoordige tijd?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ het is een beetje dood hier]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Laat het alsjeblieft niet in tegenwoordige tijd moeten, ik ben bezig met een huge stukje, en om dat nu helemaal aan te moeten passen..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Midna schreef:
    [Sorry, maar typ het best in verleden tijd. OF moeten we in tegenwoordige tijd?]


    [de meeste typen volgens mij in tegenwoordige tijd. Ik typ normaal ook altijd in verleden tijd maar het went best wel snel :)]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    Ik zat in mijn eentje op de bank in de vrijetijdsruimte. Ze dachten dat ik doorgedraaid was, alleen maar omdat ik vanuit het niets was begonnen te gillen. Midden op de straat, dat wel. Ik liep vanuit school naar huis, toen een geest me benaderd had. Het was één van die arme zielen die dacht dat Necromancers er echt waren om hen te helpen. En dat was dus precies de reden dat hij me lastig viel. Ik wist niet wat hij wilde, alleen dat hij ooit vermoord was. In eerste instantie negeerde ik hem, tot hij zijn doodsvorm aannam. Meteen duidelijk werd dat hij was vermoord. Zijn polsen waren doorgesneden, en zijn mond was opengereten door een berenklem (die er nog steeds inzat). Ik schrok enorm, en begon gelijk te gillen van angst.
    Dat bleef natuurlijk niet ongezien, en al gauw werd ik afgevoerd in een ambulance. En toen zat ik hier. Mijn ouders schenen dit het beste voor me te vinden, en ook de dokter had het aangeraden.
    Ja, mijn ouders wisten dat ik een Necromancer was. Maar ze zeiden dat ik hier mijn angst voor de geesten kwijt zou raken, en dat ik niet meer bang voor hen of die vreselijke residuen hoefde te zijn. Ik had twee keer een residu gezien. Één toen ik heel klein was, en ik in het bos verstoppertje speelde met mijn vrienden. Ik zag een jongen die bruut vermoord werd. De andere had ik slechts een week geleden gezien. Ik had ruzie thuis, en ben toen weggelopen. Midden op straat zag ik toen weer een moord, dit keer op een klein meisje.
    Huiveren schudde ik de gedachte van me af. Niet aan denken. Nu wilde ik zo snel mogelijk van mijn angst af komen, zodat ik weer naar huis kon.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [Nou we zijn bij Sam en niemand wil eten, dus dood]

    Alex Samuels

    'Juléan, ik ga even naar de vrijetijdsruimte,' zeg ik. Juléan knikt echt richt zijn aandacht weer op zijn PSP. Als ik de vrijetijdsruimte in loop zie ik een meisje op de bankzitten. 'He, ik ben Alex,' zeg ik


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Trouwens, mijn poppetje staat nog niet in et lijstje]

    Derek Souza | Weerwolf
    Mokkend stap ik uit de auto. "Waarom word ik hier af gezet? Oja, ik 'ben' een monster", mompel ik. Ik sleur mijn tas op mijn schouder en loop naar de ingang van het gebouw. Waarom komt dit me zo bekend voor?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sam Tipton | Voelt wat anderen voelen
    De meisjes waren weer weg en ik besloot naar de vrijetijdsruimte te gaan. Ik gokte dat er 1 was, heb ik een idee zeg. Ik kom bij een ruimte aan waar ik een meisje en een jongen zie zitten. "Hii" zei ik een tikkeltje verlegen.