• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.


    En ik wil ook graag dat het met de roepnaam gedaan word, hihi.




    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably q]NeverLoseYou[/q heeft haar kamer samen met Mila McBrown q]MoonBerry[/q.
    Morte Peires q]NeverLoseYou[/q heeft een kamer samen met Selena Sensorene q]HurtedHeart[/q.
    Arléne Riverford q]Mags[/q heeft een kamer samen met Alice Rièvve q]Disclaimer[/q.
    Alison Jones q]LovingStyles[/q heeft een kamer samen met Catherine Lincon q]Teletubie[/q.
    Samantha Tipton q]Teletubie[/q heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle q]HurtedHeart[/q heeft een kamer samen met Alexander Samuels q]LovingStyles[/q.
    Derek Souza q]Midna[/q heeft een kamer samen met Will Sylves q]ShadowHunter[/q.

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    Two.


    Liz Berably | Klopgeest.
    Met koffers en al stap ik Lyle House in. Ik weet nu al dat dit geen doorsnee instituut voor 'gestoorde' tieners is. Ik maak kennis met de medicijnvrouwen en de dokter en dan word me een kamer aangewezen. Daar ga ik naartoe en leg mijn koffers op bed. Ik kijk naar het andere bed wat nog helemaal leeg was. Daar zou mijn kamermaatje moeten komen.

    Morte Peires | Aangetrokken voelen door vuur.
    Ik sleep mijn koffers over de grond heen en ren Lyle House binnen, waar ik opgevangen werd door de medicijnvrouwen en de dokter. Ik mompel wat en ren door naar een lege kamer, waar ik mijn spullen op het bed zet.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 23:48 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Derek Souza | Weerwolf
    Ik kijk de kamer binnen en zie dat er verdomd veel mensen zijn. Ik loop met me tas en koffer naar een bank en plof daar neer. Wanneer krijg ik te horen wat mijn kamer is?

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 21:50 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon | Visioenen

    Ik kijk de kamer rond en zoek een mooie comfortabele plaats. Nergens dus. Ik plof neer op de bank waar Sam daarnet zat. De helse hoofdpijn kwam weer opzetten. Volgens mij zag Ali het maar daar had ik even geen tijd voor. Mijn ogen gingen wijd open en het visioen kwam voor mijn ogen. De visioenen worden langer en pijnlijker dus echt iets leuks is er niet aan. Ik schud met mijn hoofd en zie Ali bezorgd kijken. Ik schenk haar een glimlach en loop terug naar de kamer van Sam. Visioenen worden langer, pijnlijker en ze zijn bijna altijd helemaal waar. "He Sam gaat het wel ?" vraag ik bezorgd.

    Sam Tipton | Voelt wat anderen voelen
    Tranen lopen over mijn wangen. Dat gevoel, het doet gewoon nog elke dag pijn. Soms schreeuw ik het uit gewoon omdat ik terugdenk aan dat gevoel. "He Sam gaat het wel ?" hoor ik opeens in de deuropening. Ik kijk op en veeg wat tranen weg. "Ja hoor, alles gaat goed" "Wat heb je eigenlijk want je ziet er echt doodnormaal uit" "Ik voel alles wat anderen voelen als ik ze aanraak, en ik dacht terug aan een ongeluk met een meisje toen ik het nog niet wist, ik raakte haar aan en de pijn die ik voelde, het doet me gewoon nog elke dag pijn" vertelt ze vlug.

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    'Een geest?' geïnteresseerd keek ik op. 'Heb jij een geest? Kun je met ze communiceren?' ondervroeg ik haar. Ik verborg mijn hoofd niet meer in mijn kussen, maar keek haar met oprechte interesse aan. Een geest, dat was interessant. Zou er dan nog iemand van mijn soort hier zitten, nog een necromancer? Of zou ze een halfdemon zijn, met een gave voor telekinese? Ik had nog nooit eerder iemand ontmoet van mijn soort, een Necromancer dus. Op mijn moeder na. Ik had wel ooit een Volo gezien, een volledige demon. En een aantal keer een heks of een tovenaar.

    [@Midna, Derekt weet dat hij een weerwolf is, toch? Misschien moet hij dan iets opvangen over het gesprek over geesten?]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Alison Jones

    Ik kijk bezorgd naar Cat, die de deur uitloopt. Ik zit te twijfelen of ik haar achterna zou lopen maar doe het dan toch maar niet. Ik haal me iPod uit me broekzak en doe een van de oortjes in.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Yeah, he knows it ;D]

    Derek Souza | Weerwolf
    Ik keek voor mij uit. Onbedoeld ving ik een gesprek of over geesten. Ik fronsde, geesten? The fck.. Ik probeerde het gesprek verder te volgen. Misschien hoorde ik nog wel iets interessants.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Samuels

    'Geesten?' grinnik ik,'zoals Casper het spookje?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sam Tipton | Voelt wat anderen voelen

    "Ik ga maar weer eens, het gaat weer dankje Cat". Ik loop terug naar de deur waarbij ik haar perongeluk aanraak. "Je hoeft heus niet meer bezorgd te zijn". Ja dat voelde ik, bezorgdheid, get over it. Ik loop terug naar de vrijetijdskamer waar ik het meisje die daarnet boos was oprecht geïnteresseerd naar een ander meisje luistert. Ik zie een grote jongen die er redelijk sterk uitziet. "Hallo ik ben Sam" zeg ik zonder mijn hand uit te steken. Je snapt wel waarom.

    Cat Lincon | Visioenen

    Ikzelf loop ook terug naar de vrijetijdsruimte wanneer Sam was weggelopen. Ik zie Cat zitten en plof naast haar neer. "Visioen, niets ergs" zeg ik tegen haar. Ik kijk naar het meisje dat daarnet nog zo boos was. Ik haal mijn schouders op. Boeien.

    [Welke grote jongen? Grote jongen met iphone, of grote jongen die zit met een tas en koffer?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    'Houd je erbuiten, idioot. Dit zijn niet jouw zaken,' snauwde ik tegen Alex, die zich in het gesprek probeerde te mengen. Rechts van me zag ik ook dat die grote gast op ons gesprek geconcentreerd. Zolang hij zich erbuiten hield vond ik het prima. 'En nee, het is niet zoals Casper het spookje, het zijn dingen die jij niet begrijpt,' zei ik met een minachtend gebaar zijn richting op. Ik richtte me weer tot Liz. 'Vertel verder.'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [grote jongen met tas en koffer xp]

    Liz Berably | Klopgeest
    'Ik heb een klopgeest,' zeg ik. 'Maar niemand gelooft me. En ik kan niet met ze praten.' Ik kijk naar Alex.
    'Enger,' mompel ik. Daarna kijk ik terug naar Alice.

    [Chloe is samen met Liz in het boek toch beste vriendinnen? :P. Voor Rae dan xd]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Alex Samuels

    'Probeer je nu gewoon te zeggen dat ik dom ben?' vroeg ik boos


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ok ;D @Disclaimer hoe kan jij dat zien? hij kijkt jullie niet eens aan XD]

    Derek Souza | Weerwolf
    "Hallo ik ben Sam", zei er iemand vlak bij me. Ik keek op en besefte dat ze het tegen mij had. "Hoi", mompelde ik en keek weer naar voren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sam Tipton | Voelt wat anderen voelen
    "Niet dat ik vervelend wil doen ofzo maar kan ik vragen hoe je heet ?" probeer ik uiterst vriendelijk te vragen.