• Ja...hoe doe je dat?:3


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Ik doe dat altijd door het filmpje op pauze te zetten, dan een print screen te maken en die print screen (knop: PrtSc) dan zo te bewerken dat je een plaatje hebt.


    I am an idiot, I move.

    Silvester schreef:
    Ik doe dat altijd door het filmpje op pauze te zetten, dan een print screen te maken en die print screen (knop: PrtSc) dan zo te bewerken dat je een plaatje hebt.


    Moet je print screen downloaden? (':


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    uzi schreef:
    (...)

    Moet je print screen downloaden? (':


    Je hebt een knopje op je toetsenbord: Prt scr

    druk dat knopje in -> Ga naar paint -> Doe het knopje ctr en eht knope van de letter V tegelijk -> tada.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    uzi schreef:
    (...)

    Moet je print screen downloaden? (':


    dat is een knopje op je toetsenbord.



    hij zit niet op iedere toetsenbord op de zelfde plek.


    (Be)lieve in (you)rself

    DarkTimes schreef:
    (...)

    dat is een knopje op je toetsenbord.



    hij zit niet op iedere toetsenbord op de zelfde plek.


    Bedankt allemaal! (':


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Nee. Dat is gewoon een knop op je toetsenbord die een 'foto' maakt van je beeldscherm.
    Dan open je paint en dan plak je daar die 'foto' in.


    I am an idiot, I move.

    Bij mij werkt het dus niet...?


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    uzi schreef:
    Bij mij werkt het dus niet...?


    dan meot je Ctrl + Prt sc doen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    (...)

    dan meot je Ctrl + Prt sc doen.


    Bij mij moet je Alt+Print screen doen...


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Riverfire schreef:
    (...)

    Bij mij moet je Alt+Print screen doen...


    Geen 1 werkt dus...:o


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    ik moet altijd ctrl, alt en print screen doen,, haha


    Kill them with kindness.

    Misschien FN en prtsc ? Zo is dat bij mij tenminste :')


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Ctrl V
    Rechtermuisknop?


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Silvester schreef:
    Ik doe dat altijd door het filmpje op pauze te zetten, dan een print screen te maken en die print screen (knop: PrtSc) dan zo te bewerken dat je een plaatje hebt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hoe weet je dat de foto is gemaakt?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room