• Met alle huisdieren die bang zijn voor vuurwerk

    Er wordt hier nu al best veel afgestoken en mijn hond is doodsbang.
    Ze probeerde net onder een kast te kruipen en nu ligt ze aan mijn voeten te trillen. Ik weet nu al dat ze de komende dagen niet het huis uit te krijgen is

    Hebben jullie ook huisdieren die bang zijn voor vuurwerk?
    Wat doen jullie dan?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb een hond, maar die is er niet bang voor.
    Volgensmij is die toch doof ofzo haha.


    Tell me about it, stud.

    Ik denk niet dat mijn muis daar last van heeft, nee. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Yoda schreef:
    Twee van mijn katten zullen waarschijnlijk morgen de gehele dag onder de bank te vinden zijn, één zal het of heel interessant vinden en voor het raam zitten, of ook onder de bank zitten en de ander die zal waarschijnlijk blijven slapen x'D

    Hier steken ze nog geen vuurwerk af. Moeten ze ook niet proberen, want er loopt rond deze dagen extra politie rond. En het is een behoorlijke boete ^^

    Bij ons steken ze al weken af
    en ik heb nog nooit ook maar 1 politie iets in onze buurt gezien
    en ik woon er al meer dan 14 jaar


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn hond ook, en dan doet hij zelf het hekje tussen de keuken en woonkamer open om bij ons te zijn. Zijn oren plat en dan kruipt hij bijna op onze schoot. Mijn hond is best groot dus echt geen zicht maar wel zielig. Ik ben zelf ook bang voor vuurwerk, dus zijn we lekker met z'n tweeën. Mijn schildpadden die zwemmen gewoon lekker verder. (:

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 15:39 ]


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Hier is nog niks te horen ^^
    En ookal steken ze vuurwerk af,ik heb geen huisdieren.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ikzelf niet, m'n tante wel. Maar die zet dan best wel hard muziek op. Volgens haar werkt het (:


    I solemnly swear that I am up to no good.