• Ja, meestal lig ik wakker en probeer ik mijn ogen dicht te doen maar raak ik gewoon niet in slaap!
    Tips om eerder in slaap te vallen?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Muziek luisteren ;D


    Shoganai i ne~

    Span en ontspan ieder van de spieren in je lichaam, van je tenen tot aan je hoofd. Believe me, it helps.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Zo'n ding kopen om voor je ogen te doen (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Je hoofd proberen leeg te maken.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    - Niet meer computer voor het slapene gaan.
    - Een warme douche nemen met lavendel
    - Warme melk met honing drinken
    - Een saai boek lezen
    - Geen suikers meer 2 uur voor je gaat slapen
    - Jezelf moe maken door te gaan sporten


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ga je nu slapen??

    Niet tot heel laat tv kijken en na 8 uur ofzo niet heel veel meer eten en vooral geen koffie of cola


    I'd wonder if i ever cross your mind

    proberen elke dag ongeveer op hetzelfde moment te gaan slapen en op te staan, zal nu niet veel helpen maar na een tijdje wel

    nerveus schreef:
    - Niet meer computer voor het slapene gaan.
    - Een warme douche nemen met lavendel
    - Warme melk met honing drinken
    - Een saai boek lezen
    - Geen suikers meer 2 uur voor je gaat slapen
    - Jezelf moe maken door te gaan sporten


    Hmm, zou nog wel kunnen werken.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Tellen. Dat is echt ongelooflijk saai en werkt vet goed.


    Alis volat propriis

    In het laatste uur voordat je naar bed gaat, geen tv kijken, met je mobiel spelen of computeren.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Zorgen dat het goed donker is in je kamer en alle elektronica totaal uit staat.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Als je al een eind in je bed ligt te woelen even ergens anders gaan zitten en wat lezen ofzo.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Melk werkt goed, maar vaak krijg je daar slijm door in je mond. Ik raad je aan om een kopje warme thee te drinken en wat lavendelolie op je handen te doen. Niet te veel harde muziek luisteren voordat je gaat slapen en contact met beeldschermen vermijden. Verder werken kersenpittenzakken of kruiken ook heel goed. Doe dingen waardoor je rozig wordt, eventjes lezen onder de dekens in een leuk boek (fantasy is erg leuk, dan kan je daar nog aan denken met je ogen dicht en wie weet fantaseer je verder erover), slokje water en dan gaan slapen. Succes ermee, mocht je specifieke slaapdrankjes willen e.d., dan mag je me altijd GB'en of PB'en, aangezien ik dat soort dingen wel eens maak als ik niet in slaap kan komen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Misschien ben je gewoon nog niet echt moe?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Chemist schreef:
    Melk werkt goed, maar vaak krijg je daar slijm door in je mond. Ik raad je aan om een kopje warme thee te drinken en wat lavendelolie op je handen te doen. Niet te veel harde muziek luisteren voordat je gaat slapen en contact met beeldschermen vermijden. Verder werken kersenpittenzakken of kruiken ook heel goed. Doe dingen waardoor je rozig wordt, eventjes lezen onder de dekens in een leuk boek (fantasy is erg leuk, dan kan je daar nog aan denken met je ogen dicht en wie weet fantaseer je verder erover), slokje water en dan gaan slapen. Succes ermee, mocht je specifieke slaapdrankjes willen e.d., dan mag je me altijd GB'en of PB'en, aangezien ik dat soort dingen wel eens maak als ik niet in slaap kan komen.


    Kan je dat zelf maken? :O


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”