• Met alle huisdieren die bang zijn voor vuurwerk

    Er wordt hier nu al best veel afgestoken en mijn hond is doodsbang.
    Ze probeerde net onder een kast te kruipen en nu ligt ze aan mijn voeten te trillen. Ik weet nu al dat ze de komende dagen niet het huis uit te krijgen is

    Hebben jullie ook huisdieren die bang zijn voor vuurwerk?
    Wat doen jullie dan?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Luther schreef:
    Ik heb geen huisdieren. ;x


    comfort in c h a o s

    mijn honden vinden het niet erg, eentje gaat zelfs gefascineerd uit het raam kijken. de hond van onze buren is als de dood voor vuurwerk. ze gaat altijd boven in de slaapkamer liggen, en ze komt niet meer naar buiten.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Mijn hond is er ook doodsbang voor. Maar paracetemollen geven mag niet, dus doen we het met valeriaan door haar voedsel..


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    De kat van mijn ouders zit meestal te kijken van 'Stupid humans, stop that annoying noise and go do something useful.' Maar mijn kitten kruipt meestal praktisch onder mijn shirt (moest'ie kunnen) van schrik.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Nee, we hebben gezorgd dat ze niet bang zijn. Geen aandacht aan besteden, dan worden ze minder bang. Of geef ze een kalmerend middel, gewoon in het water. Worden ze rustig van.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Uneventful schreef:
    Mijn vogels houden alleen hun bek als er een rotje afgaat ofzo, anders niet.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Bel dan de politie?=) Alleszins in mijn dorp mag er enkel vuurwerk afgestoken worden middernacht met Nieuwjaar :'D. Voor de rest mag dat hier niet. Enkel als de gemeente het doet dat.
    Dus indien het ook zo is --> politie bellen ^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Wij hebben een hond die nog nooit vuurwerk heeft meegemaakt, maar er is niks aan de hand. Als wij gewoon rustig blijven ziet hij dat hij nergens bang hoeft te zijn. Zo leer je ze dat ze er gewoon geen aandacht aan besteden :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Mijn hond is er bang vooor en mijn andere hond niet. Mijn katten zijn er niet bang voor.

    Half, allen als het oud en nieuw is. Voor de rest schrikt ze soms maar dat valt mee :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    M'n kat en hond vinden het niet zo boeiend. Alleen bij ons in de wijk steken ze altijd best veel vuurwerk af, dus ik weet niet wanneer en waar ik mijn hond veilig kan uitlaten. :c


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Aww, dat is zielig! Gelukkig durft mijn hond nog buiten te zijn om twaalf uur 's nachts met Oud & Nieuw. :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Twee van mijn katten zullen waarschijnlijk morgen de gehele dag onder de bank te vinden zijn, één zal het of heel interessant vinden en voor het raam zitten, of ook onder de bank zitten en de ander die zal waarschijnlijk blijven slapen x'D

    Hier steken ze nog geen vuurwerk af. Moeten ze ook niet proberen, want er loopt rond deze dagen extra politie rond. En het is een behoorlijke boete ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Mijn ene kat kruipt onder tafel en de andere is niet echt bang zolang het niet heel lang is en maar door blijft gaan


    Physics is awesome

    Mijn katje vroeger vond het juist altijd heel fascinerend om naar te kijken. Ze zat altijd met van die grote, bolle oogjes voor het raam. Maar mijn broertje vindt het echt verschrikkelijk.


    Have you ever been alone in a crowded room?