• Yeah! Topic 2!

Het rollentopic
    Het 1e topic

Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Bruna: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -

Anders:
    -

[ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 11:36 ]

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

[jij ook bruna :)
    En ook aan iedereen!!!!]

Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

Enervatio schreef:
    [Happy New Year, everyone!!! (hoera)]

You too, and everyone here^^

Yeah! Happy New Year!(H)

Tijd voor koffie.

[Happy new year!
    What's Remus going to do with le letter? We'll see. Ik maak een tijdsprong naar de volgende ochtend.]

Nymphadora "Nym" Tops.

Ik liep naar beneden, slaperig en in mijn ogen wrijvend. Mijn haar had ik niet geborsteld in mijn haast naar beneden te gaan. Ik trok mijn stropdas even recht en duwde nog even mijn blouse in mijn rok. "Goeiemorgen, mensen. Hebben jullie ook zo heerlijk geslapen?" zei ik tegen Evana en Gabriëlle die me beiden een beetje raar aankeken. Emmeline keek nog net ietsje vreemder en begon te praten. "Je hebt niet geslapen, Nymphadora, je hebt waarschijnlijk zitten denken over die brief hè?" zegt ze.
    "Hou je mond. Echt, of ik... lijm je aan je oren vast aan de middelste doelpaal op het zwerkbalveld!" zeg ik, en besef me dan pas dat ik die middag training heb. "Verdomme..." mummel ik en strijk nog even mijn haren glad.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Gabrielle Winona Monroe

'Oh, ja! Bedankt dat je me het herinnert! Gryffindor heeft vanavond training, Hufflepuff vanmiddag toch?' Zei ik en Nymphadora knikte. 'Wat hebben jullie als les vanmiddag?' Vroeg Emmeline. 'Blokuur bezweringen met Wafelaar.' Kreunde ik en liet mijn hoofd op mijn knieën vallen. 'Waar was je in de pauze eigenlijk, Gaby?' Vroeg Evana ineens. Ik schrok op en probeerde snel wat te bedenken. 'Ehm, ik ging naar de bieb.' Zei ik simpelweg. 'Wat ging je daar doen?' Vroeg Nymphadora. 'Ik had strafwerk.' Ik vertelde maar hetzelfde wat ik tegen Severus zei, besloot ik. 'Wat voor strafwerk?' Vervolgde Nym. Shit! Nu had ik een probleem...

[ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 22:36 ]

[mag ik zoeker van Gryffindor zijn? Plzzz (flower)(flower)]

[Mag ik dan Gryffindor wachter zijn? Please?]

Evana Lexie Morson
    Alles was me uitgelegd. Ik mocht mijn eerste volle maan periode geen elixer nemen, dus ik wist niet wat ik kon verwachten. Nu werd ik naar het bos geleid. Bij de rand van het bos bleven mijn begeleiders staan. Ik had het niet door en liep nog een eindje door. Toen bleef ik staan en draaide me om. "Je moet het bos in." zeiden ze. Remus was al doorgelopen. Ik draaide me om en het donkere bos zag eruit als een grote zwarte muur. Langzaam stapte ik naar binnen.

Mijn huid brande. Ik werd groter, ik scheurde uit mijn schoenen, en een warme laag die zich over mijn huid verspreidde, verraade dat ik vacht kreeg. Het deed pijn, en ik huilde naar de maan. Toen ik weer op 4 poten stond was het gevoel weg. Ik draafde verder het bos in. "Voedsel..." dacht ik. Toen kwam ik een andere wolf tegen. "Herkenning..." dacht ik. Ik snuffelde hem nauwkeurig, en ik had gelijk. Ik huilde naar de maan en ik rende verder. Een hert sprong voorbij. Het hert had niet veel geluk. Het bloed stroomde.

Na een van de langste nachten van mijn leven, ging alles weg, en ik lag weer in het bos als een mens.

Moeizaam sleepte ik me het bed uit. Niet te geloven. Ik had een hert gedood met mijn tanden. Het bloed... Ik liep naar de wc en braakte.

Ik liep naar de grote zaal voor ontbijt, en ik ging naast Gabrielle zitten. Ik viel zowat in mijn bord Cornflakes. "Mocht elixer niet gebruiken, omdat het de eerste nacht was..." mompelde ik. "Hoe was het dan?" vroeg Gabrielle. "Ik heb een hért gedood." zei ik.
    Toen kwam Nymphadora binnen. Ze wenste ons goeiemorgen, en vroeg hoe wij hadden geslapen. Ik gaf geen antwoord. "Je hebt niet geslapen, Nymphadora, je hebt waarschijnlijk zitten denken over die brief hè?" zei Gabrielle. "Hou je mond. Echt, of ik... lijm je aan je oren vast aan de middelste doelpaal op het zwerkbalveld!". Ondertussen had ik mijn cornflakes aan de kant gelegd, en had ik het bord als kussen gebruikt.
    "Hebben we niet zwerkbaltraining vandaag?" mompelde ik.

Toen herinnerde ik me iets. "Waar was je in de pauze eigenlijk, Gaby?" ze dacht even. "Ehm, ik ging naar de bieb.". Vaag. "Wat ging je daar doen?" ze zei dat ze strafwerk had. "Wat voor strafwerk?" vroeg Nymphadora. Ze gaf geen antwoord.
    In de ochtend als ik niet goed geslapen heb, ben ik meestal nogal chagrijnig. "Gaby, waarom zeg je nou niet gewoon even, ik weet niet, de waarheid?", ik denk niet dat ik dat namelijk gewoon had durven te zeggen. "Het spijt me." zei ik, terwijl ik overeind schoot.

[ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 10:42 ]

Tijd voor koffie.

Enervatio schreef:
    [mag ik zoeker van Gryffindor zijn? Plzzz (flower)(flower)]

Dat is James, lieverd^^

Nymphadora "Nym" Tops.

'...En aangezien mijn training nu begonnen is...' mummelde ik terwijl ik met een mond vol cornflakes naar de Griffoendortafel liep. 'Kan ik misschien een training houden met jullie? Ik ben zoeker, maar ach, ik doe eigenlijk alles wel een beetje... Beetje aanklooien met een balletje is altijd leuk.' zei ik 'Zeg, Gaby, ik heb ook strafwerk... Maar dat is omdat ik een boom in de hens heb gezet en Wafelaar dat niet duldde. Wafelaar duldt wel verdomd weinig, moet ik zeggen. Laatst ook, toen probeerde ik die tandenspreuk uit op een zevendejaars uit Zwadderich... "Armando" vond het "ongepast om iemand's gebit op zo'n alarmerende snelheid langer te laten worden".' mummel ik en pak een broodje met worst. 'Ik heb er lak aan, om eerlijk te zijn. Die oude toverkol moet humor toch juist stimuleren en niet afremmen?'
    Ik dacht weer aan Remus en ik viel stil. Ik plukte aan mijn haren en merkte dat ik rood werd. Ik zuchtte zachtjes, zodat niemand het op zou merken en keek in zijn richting. Hij zou me toch niet voor eeuwig gaan negeren?

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Remus

Ik slof naar de tafel van Gryffindor, en plof neer tussen Peter en Sirius.
    'Mogge,' mompel ik slaperig, 'ik heb verdomd slecht geslapen. Ik ben onbeschrijflijk moe. Jullie?'
    Ik gaap, en pak een broodje, en ik smeer er gedachteloos jam op.
    'Hoe zit het eigenlijk met jullie faunatenplan? Wafelaar en Perkamentus hebben toestemming gegeven...' zeg ik, terwijl ik mijn broodje naar binnen prop.

[Maar mag ik dan dus wachter zijn? : P ]

Tijd voor koffie.

xSomewhere schreef:
    [Maar mag ik dan dus wachter zijn? : P ]

Het is al gewijzigd^^ *wijst naar beginpost*

Kun je mij misschien neerzetten bij Zoeker van Hufflepuff? LOL.

Chemist schreef:
    Kun je mij misschien neerzetten bij Zoeker van Hufflepuff? LOL.

Gebeurd(: