• Yeah! Topic 2!

    Het rollentopic
    Het 1e topic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Bruna: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 11:36 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    James Potter
    'ze is geen vriendin. Ze heet pandora en zit in slytherin. Hoezo alleen omdat ik hoi zei, haha.' zei hij nog steeds ongemakkelijk als hij naar Lily kijkt en dan weer naar Sirius.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Vervolg:
    'en ja, Lily zei dat ik severus niet moest pesten en ik misschien een kans maak.'


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Sirius Zwarts
    James begon me opeens te irriteren. Alsof ik er wat aan kon doen dat Lily hem niet wilde.
    'Dat je chagrijnig bent, oké, maar reageer dat niet af op mij wil je.' Ik keek James geërgerd aan. 'En ik vroeg het omdat het kan. En het is nu niet echt aardig om te vragen: "wie is dat wijf."'


    "Ignite, my love. Ignite."

    James potter
    'Oke, sorry dat ik afreageerde.' zei hij en dat meende hij. Hij was moe en dacht na over van alles en nog wat.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Sirius Zwarts
    Ik keek James verbaasd aan. 'Dit is de eerste keer dat je hem echt Serverus noemt.' Ik sloeg mijn armen over elkaar. 'En je maakt misschien een kans. Dat is beter dan geen kans.' Oké, dat was de slechtste peptalk ooit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Ik ga nu slapen. Maar ik reageer morgen ochtend rond 7'00 uur haha. (Heb een wedstrijd --')]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Pandora McAllister

    Ik bekeek de kerel die tegen James aan het praten was en het viel me op dat hij om iets geërgerd was.
    Ze stonden net op een te verre afstand, waardoor ik net niet kon verstaan over wat ze het hadden, maar toen ik hun beide hoofden mijn kant op zag kijken, wist ik wel degelijk dat het over mij ging.
    Met een ruk draaide ik me naar Evana, waardoor mijn blonde krullen eventjes zacht tegen mijn wang vlogen. "Gaan we verder?" Vroeg ik gedempt.
    Ik tilde mijn kin onbewust ietsje de lucht in toen ik besefte dat we hun moesten passeren als we verder wilden en aangezien dat dik tegen mijn zin was, ontsnapte een kleine zucht uit mijn mond.
    Maar voordat we echter verder konden, kwam er weer iemand bij staan en maakte op mij een licht gestoorde indruk.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 23:15 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Emmeline "Emma" Elisabeth Ebbers. - Ravenclaw, drijver.

    Het is al een uur verder als ik me realiseer dat ik wel heel erg hard was tegen Severus en James. Ik probeer me te concentreren op de muziek uit mijn "Em-peey-drieh-speler", maar dat lukt me niet. De muziek kan me niet afleiden van het knagende, nare gevoel in mijn maag. Wat is er in gódsnaam met me gebeurd? Was ik een maand geleden geen verlegen, lijp en vreemd kind met een voorliefde voor boeken? Het liefste wil ik dat weer, besef ik me, maar op hetzelfde moment wil ik niet meer onder de voet gelopen worden door de mensen waar ik zo bang voor ben...
    Ik maak rechtsomkeert en loop weer naar buiten. Ik trek nerveus aan mijn rokje en probeer mijn haar enigszins te fixeren als ik richting het groepje Griffoendors loop. 'Euhm- ehh- uhm...' begin ik te stotteren. 'Sorry voor vanmiddag, James... En Strandwacht en jij ook Remus...' zei ik zachtjes en keek bij het woord "Strandwacht" naar de - werkelijk ontzettend knappe - zwartharige jongen. [zo wordt Sirius beschreven in boek 5] 'Ik- ik- ik wilde geen partij kiezen- nee, nou zeg ik het verkeerd- ik wil zoveel mogelijk mensen te vriend houden omdat- omdat-'
    'Omdat je bang bent dat ze je beheksen en ze je zo zullen martelen als Malfidus heeft gedaan,' zegt een stemmetje in mijn hoofd. 'Omdat je dondersgoed weet wat de Cruciatusvloek inhoudt en je ook weet hoe het is om anders te zijn.'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Buh, geen zin om te slapen :'D. Maar weet Sirius dat hij strandwacht genoemd wordt? -is al weer anderhalf jaar geleden dat ik deel 5 voor het laatst gelezen heb.]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ridder schreef:
    [Buh, geen zin om te slapen :'D. Maar weet Sirius dat hij strandwacht genoemd wordt? -is al weer anderhalf jaar geleden dat ik deel 5 voor het laatst gelezen heb.]


    [Nee, wel dat hij heel knap is. Emma noemt hem Strandwacht, haha, verbluffend!]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Sirius Zwarts
    'Strandwacht?' vroeg ik lachend. Ik bestuurdeerde het meisje goed. 'Ik ben Sirius,' stelde ik me eigen voor terwijl ik recht op ging staan. Ik stopte mijn handen in mijn broekzakken [hebben die broeken wel zakken?] En glimlachte vriendelijk na het meisje.


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Nu ga ik wel echt slapen. X ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Slaapwel :')]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Slaap lekker!]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    James Potter
    'ja ik weet het. Dat is al een begin om wat aardiger te zijn.' Emmeline kwam aangelopen en zei wat over dat ze geen kant wilde kiezen maar haar vrienden wil behouden, omdat.
    'Omdat wat Emmeline? Je kan het gewoon zeggen tegen mij hoor.' zei hij normaal.

    [weeeuw dat ik vroeg. Maar ik had echt knallende hoofdpijn waardoor ik pillen nam en ging douchen x)]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.