• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Lovingly| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Lovingly| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 19:11 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    ik verstijf even als ik voel hoe hij achter me gaat zetten. Al snel ben ik er aangewend en vind ik het totaal niet erg dat zijn kin op mijn schouder steunt. Het verbaast me wanneer hij een octaaf lager in kanon begint te spelen. Ik glimlach. Zo spelen we nog een tijdje door tot het nummer tot zijn einde komt. Ik besef me nu pas hoe musicaal hij is dit zo te kunnen spelen.

    Liam

    Haar natte lichaam tegen het mijne zorgt voor rillingen over mijn rug. Haar handen gaa over mijn rug, borstkas en eindigen in mijn nek. Ze moet een beetje op haar tenen staan om "Sexy" in mijn oor te kunnen fluisteren. Ik glimlach en leg dan zacht mijn handen rond haar middel. In mijn hele leven was ik nog nooit een meisje tegen gekomen dat zó perfect en zó lief was als Camargue. Ik trek haar nog wat dichter naar me toe. 'Jij bent sexy.' Fluister ik terug en kus haar wang.

    Atreyu

    Mijn hart gaat razend tekeer wanneer ze tussen het kussen door de woorden nog een keer herhaalt. Als beloning geef ik haar mijn beste kusjes. Dan voel ik haar tong over mijn lippen glijden en open mijn mond om haar binnen te laten. Ik kan me niet herinneren dat iemand ooit zo lekker gesmaakt heeft. Ik had me nooit kunnen voorstellen dat dat soort woorden me zouden opwinden. Tegen mijn verstand in haal ik mijn lippen van de hare en fluister ik
    "Nog een keertje."

    Irial

    Wanneer ik haar voel verstijven hou ik mijn armen een beetje verder van haar lichaam. Het lijkt te helpen en ze speelt rustig verder. Wanneer zij gedaan heeft met spelen heb ik nog enkele noten te gaan. Er springen tranen in mijn ogen wanneer het gedaan is, gewoon omdat de prachtigheid ervan verloren lijkt gegaan.
    "Welk liedje heb ik net gespeeld?" vraag ik fluisterend.

    Camargue

    Zijn glimlach ontneemt me mijn adem en mijn huid gloeit waar zijn handen komen te liggen. Zo mogelijk trekt hij me nog dichter naar zich toe en fluistert
    "Jij bent sexy."
    Hij drukt een kusje op mijn wang en ik bloos. Ik druk mijn lippen tegen de zijne aan maar kus hem nog niet.
    "Alleen voor jou," fluister ik er tegenaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik ben licht teleurgesteld als hij de kus eindigt.
    "Nog een keertje," fluistert hij weer.
    Ik kijk hem glimlachend aan, en plaats kusjes in zijn hals en op zijn kin en lippen.
    "Ik hou van je," fluister ik tussen elke 2 kusjes door.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "Welk liedje heb ik net gespeeld?" Fluisterd hij zachtjes. Ik kijk hem niet aan. 'River flows in to you.' Antwoord ik. Mijn handen liggen nog op de toetsen ookal speel ik niet. Ik voel me prettig zo dicht bij Irial. Misschien was het raar maar het was wel zo.

    Liam

    Ik glimlach tegen haar lippen aan. Als ik ooit een lijst zou moeten maken met gelukzalige momenten stond dit moment er zeker op. Camargue maakte me gelukkig ookal had dat dan niets met lichamelijk contact te maken. Vroeger was het als ik haar zag lachen of liefjes zag slapen.


    Melody

    Ik zag de ietwat onzeker blik op zijn gezicht. 'Je denkt haar echt heel leuk te vinden?' vroeg ik hem terwijl mijn ogen op zijn gezicht waren gericht. 'Of je twijfelt aan je eigen gevoel?' vroeg ik daarna, probeerde zijn onzekere blik te begrijpen.


    [ :D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Ze glimlacht en het beetje verstand dat nog actief was begeeft het ook. Tussen het kussen door hoor ik haar de woorden nog een keer zeggen en een elektrisch gevoel trekt doorheen mijn buik.
    Met veel moeite breek ik het kussen af en ga weer op mijn zij liggen zodat zij hetzelfde moet doen.
    "Ik hou van je," beantwoord ik haar woorden.

    Irial

    Ik denk even na en laat de titel doorheen mijn hersenen glijden. Het zegt me helemaal niks.
    "Waarom ken ik dat liedje niet?" vraag ik alsof zij het antwoord wel zou weten. Ik ga rechtop zitten en laat mijn tong over mijn piercing gaan.

    Camargue

    Hij lijkt diep in gedachten verzonken en ik maak gebruik van de gelegenheid om me weer tegen hem aan te vleien. Het water loopt nog steeds over ons heen en bezorgt me aangename rillingen. Dan wint mijn nieuwsgierigheid het.
    "Waar denk je aan?" vraag ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik glimlach als hij ons half omdraait en ik sluit mijn ogen.
    "Ik hou van je," zegt hij terug.
    Ik open ze weer en kijk hem aan. Voorzichtig laat ik mijn ene hand onder zijn shirt glijden om de warmte van zijn huid te voelen, en ik laat ze rusten ik zijn zij. Mijn andere hand zoekt de zijne, en ik druk mijn lippen weer op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Ik haal mijn schouders op. 'Geen idee.' Antwoord ik en draai me naar hem toe. Zijn tong speelt met zijn piercing en ik lach. 'Dat doe je wel erg vaak he?' Merk ik op en wijs naar zijn lip.

    Liam

    Ik kijk op als camargue weer tegen me praat. "Waar denk je aan?" Ik zucht even. 'Aan vroeger, en dan voornamelijk aan jou.' Fluister ik en kus haar kruin. Mijn kin steunt op haar hoofd en mijn armen liggen rond haar lichaam.

    Moose

    Ik zwijg even. 'Ik weet het niet, ik vind haar heel leuk maar of ik echt verliefd ben weet ik niet snap je dat?' Ik kijk Melody vragend aan.

    Atreyu

    Ik voel haar hand op mijn huid en krijg het nog warmer. In mijn hand voel ik de vingers van haar andere hand. Haar lippen zijn heerlijk zoet.
    Ik leg mijn vrije hand op de hare onder mijn t-shirt, enkel de stof ervan zit tussen ons handen in.
    "L-laat me - " zeg ik schor. Ik moet even slikken voor ik me genoeg kan concentreren "Laat me bewijzen dat ik dicht bij je wil zijn zonder seks te willen," zeg ik zacht "vergeet die hele weddenschap."

    Irial

    Plots zie ik haar gezicht vlak voor het mijne.
    "Dat doe je wel erg vaak he?" zegt ze terwijl ze naar mijn lip wijst.
    Ik moet even denken wat ze precies bedoelt, zo gewoon ben ik het.
    "Stoort het je?" vraag ik voorzichtig.
    Ik hoor het liedje zich opnieuw afspelen in mijn hoofd en zeg dan
    "Vanwaar ken jij dat liedje?"

    Camargue

    Zijn woorden doen me blozen en zijn kusje doet me giechelen. Ik voel zijn kin op mijn hoofd steunen en kan hem hierdoor niet aankijken.
    "Hé," zeg ik terwijl ik hem por "sta je gemakkelijk zo?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Melody

    Ik dacht even na over zijn woorden waarna ik kort knikte. 'Ja ik snap het, een beetje,' reageerde ik met een glimlach. 'Misschien een keertje met z'n tweeën weggaan? Een etentje of een biosje, dan kom je er vanzelf wel achter denk ik zo,' vervolgde ik en schoof even wat ongemakkelijk op en neer. Op het gebied van liefde was ik niet zo super in mijn element. 'Hey, zullen we misschien ergens wat gaan eten, of had je al iets gepland staan?' vroeg ik hem daarna.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Madeline

    Ik schud mijn hoofd. 'Nee helemaal niet het valt me alleen op.' Stel ik heb gerust. "Vanwaar ken jij dat liedje?" Vraagt Irial dan. Ik denk even na. 'Ik hoorde het ooit eens toen ik nog klein was en toen heb ik besloten dat ik piano wilde spelen.'

    Liam

    Ik glimalch. 'Ja behoorlijk, jij niet dan?' Ik til mijn hoofd op om haar aan te kunnen kijken. 'Je bent knap als je onder de douche staat.' Grijns ik.

    Moose

    Ik dank haar voor haar advies. 'Ja eten lijkt me gezellig, maar dan kleed ik me eerst even fatsoenlijk aan en dan gaan we.' Ik loop alvast naar mijn kamer. 'Waar wil je trouwens heen?'

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 21:52 ]

    Fedea

    Ik voel zijn hand op de mijne en bijt zacht op zijn lip.
    "Laat me bewijzen dat ik dicht bij je wil zijn zonder seks te willen," zegt hij, "vergeet die hele weddenschap."
    Ik kijk hem aan.
    "Hoe bedoel je?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Melody

    Terwijl hij naar zijn kamer liep om zich om te kleden bedacht ik iets waar we lekker konden eten. ‘Laten we naar die broodjeszaak gaan op de hoek van de straat,’ zei ik daarna terwijl mijn maag al begon te rommelen bij het denken aan een lekker broodje gerookte kip. ‘Of je moet ergens anders willen eten?’


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    Ik luister aandachtig naar haar woorden, dwing het liedje even op de achtergrond. Mijn tong gaat opnieuw over mijn piercing en wanneer ik het besef moet ik lachen. Ze heeft gelijk, ik doe het best vaak, ik kan het alleen niet helpen. Ze vertelt me dat ze door dit liedje piano wilde leren spelen.
    "Dat kan ik volledige begrijpen," antwoord ik glimlachend.

    Camargue

    Ik kijk hem gespeeld boos aan wanneer hij zijn kin van mijn hoofd haalt.
    "Je bent knap als je onder de douche staat," grijnst hij.
    Ik laat mijn beste schuine lachje zien en stap zonder iets te zeggen onder de douche vandaan. Ik sla een handdoek om mijn lichaam en zeg lachend
    "ben ik nu nog sexy?"

    Atreyu

    "Hoe bedoel je?" vraagt ze terwijl ze me aankijkt.
    "Wat je net zei, ik snap ergens wel hoe het voor jou moet zijn. Laat me bewijzen dat ik wat ik net zei echt meen, dat het niet om seks draait voor mij. Vanavond, tot 11 uur en die weddenschap doet er niet meer toe, erewoord," zeg ik terwijl ik een kruisje over mijn hart maak.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik glimlach. 'Een half jaar geleden was piano spelen en muziek leterlijk mijn leven.' Ik schud even mijn hoofd. 'Maar nu besef ik dat er nog meer dingen in het leven zijn.'

    Liam

    Ik kijk om het hoekje van het douche gordijn. "Ben ik nu nog sexy?" Vraagt ze lachend. Ik zet de douche uit en stap ook onder de douche vandaan. Ik knoop een handdoek om en kijk Camargue aan. 'Je hebt geen idee hoe sexy je bent he?'

    Moose


    Ik knik. 'ja prima!' Als ik me aangekleed heb lopen we naar buiten richting de broodjes zaak op de hoek.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 22:08 ]