• Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5

De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 12 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.

Jongeren:
    Gawain Marlon Iolani - Havik
    Cherie Beth Jones -kat
    Cedric Dean Dux - Aap
    Dana Alexia Pippens - Pinguïn
    Noah Morrigan - Hert
    Kwon Ji Yong - cheeta
    Dina Darcy Mitchell - Filipijns spookdiertje

Staf:
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/ Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/Schoolarts
    Valerie Savarin

Tijdelijke dodenlijst.

jongeren:
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

Trainers:
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Lily Haspers

Verdeling moet opnieuw gemaakt worden.

Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!

[ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 20:49 ]

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Noah Morrigan

'Voor mij hoef je, je niet rustig te houden. Ik vertrouw je, je gaat mij niets aandoen.' antwoordde ik simpel maar ik wist ook dat ik niet echt antwoord gaf op zijn gestelde-ongestelde vraag omdat ik niet goed wist wat hij ermee moest doen. Het was een deel van hem, punt, daar kun je meestal niet veel aan veranderen.

Cedric
    'Ik vind het al erg genoeg dat het gebeurd, als iemand het ziet is het voor mij alleen maar erger,' zeg ik zacht. 'Ik ben niet alleen bang of boos, maar als iemand me ziet schaam ik me ook voor mezelf.' Ik gooi de steen een eindje verderop en kijk Noah weer aan.

Do it scared, but do it anyway.

Noah Morrigan

Ik begon wat met een klein steenbrokje te spelen en liet het een hele tijd stil voor ik antwoordde. 'Misschien...misschien is dat het probleem, dat je,je ervoor schaamt terwijl het alleen maar menselijk is.' Het klonk aarzelend en niet heel zeker maar ik meende wel wat ik zei en dat hoorde je.

Valerie Savarin

Gefrustreerd stond ik op, na alles wat er gebeurt was ging ik toch niet meer kunnen slapen. Zonder me echt druk te maken om mij om te kleden, waardoor ik in een lange, strakke broek en een shirt met driekwart mauwen rondliep, begon ik de gordijnen te openen en de rommel van net op te ruimen. Zonder te kloppen ging ik de badkamer binnen en ging op mijn hurken voor Spencer zitten. De spieren in mijn bovenbenen zag je zo opspannen door de broek heen en ik hoopte maar dat hij snel wakker zou worden want de pijn die dat met zich meebracht was niet bepaald aangenaam. Ik gaf hem twee korte tikken tegen zijn wang. 'Opstaan.' Ik onderdrukte de neiging om er nog een scheldwoord aan toe te voegen en keek hem recht aan.

Kan ik ergens met Dana inspringen?

"Ignite, my love. Ignite."

Cedric
    'Wat moet ik anders. Ik heb er niet voor gekozen om boos te worden en vind het al erg genoeg,' zeg ik. Langzaam begin ik er genoeg van te krijgen. 'Het is niet mijn beste eigenschap, dat weet ik. Het is ook niet het beste dat je kan overkomen, dus vrij logisch dat je niet wilt dat iemand het ziet!' Dit had ik dus willen voorkomen. Noah had niks verkeerds gedaan.

LordSarita schreef:
    Kan ik ergens met Dana inspringen?

je kunt een gesprek met Gawain aanknopen in de EHBO. Hij zit omgedraaid op een stoel en heeft een lauwe doek op zijn rug om het bloeden te stoppen (redelijke snee op zijn rug)

Sioux schreef:
    (...)
    je kunt een gesprek met Gawain aanknopen in de EHBO. Hij zit omgedraaid op een stoel en heeft een lauwe doek op zijn rug om het bloeden te stoppen (redelijke snee op zijn rug)

Oké. (:

Dana Alexia Pippens
    Het was druk bij de E.H.B.O. overal zag je mensen met zware verwondingen wachten op de hulp van Heather. Bij sommige wist ik zeker dat ze het niet gingen redden. Zuchtend liet ik me eigen tegen een muur aanvallen. Ik vond het niks om al die mensen zo hulpeloos te zien.
    Opeens zag ik Gawain zitten. Ik liep naar hem toe.
    'Hoi,' zei ik. 'Wat heb je?' vroeg ik met een klein knikje naar zijn rug.

Gawain
    'Hoi. Wat doe je?' vraagt een stem langs me. Het is die van Dana. Ik kijk even op. 'Hey. Ik zit te wachten met een doek op mijn rug,' zeg ik vrolijk. Mijn stemming was er nog niet onder gaan leiden. 'Zou je de doek nog een keer lauw willen maken? Hij moet lauw blijven en begint weer koud te worden,' vraag ik daarna. Ik hoop dat Dana niet schrikt van de snee die eronder verborgen zit.

Dana Alexia Pippens
    Voorzichtig pakte ik de doek. Eventjes keek ik geschrokken naar de snee. Ik pakte de doek en maakte hem weer lauw. Daarna gaf ik hem weer aan Gawain.
    'Wat heb jij gedaan?' Ik ging voor hem op de grond zitten. Als ik toch niks te doen had kon ik mezelf net zo goed gemakkelijk maken.

Gawain
    'Dankje. Ik ben in de brokstukken gevallen en dat ging mis,' zeg ik als Dana vraagt wat er gebeurd is. De doek is weer lekker warm. 'Bij jou nog wat spannends gebeurt?' vraag ik nog steeds vrolijk. [sorry, beetje weinig inspiratie]

Dana Alexia Pippens
    Ik schudde mijn hoofd. 'Nee. Op dit hele gebeuren na.' Ik grinnikte even. 'Oh trouwens jawel, ik heb met een bazooka rond gelopen.' Ik grijnsde even bij de herinnering. Ergens vond ik het best wel stoer dat ik dat mocht. Ook al was het in een niet zo'n geweldige situatie.

Noah Morrigan

Ik lachte even kort en zacht, zo zacht dat ik bijna hoorde hoe mij lach zich vermengde met het ruisen van de zee. 'Ander onderwerp dus.' Zei ik grijnzend. Ergens was het normaal en begrijpelijk dat hij het er niet over wou hebben, het was iets dat duidelijk heel gevoelig lag en mij kende hij amper. Maar er waren niet zoveel andere onderwerpen om het over te hebben. Over het verleden praten deed pijn, over thuis praten ook, over ons leven hier deed zeker pijn nu het helemaal verwoest was. Voorzichtig liet ik me van het stuk steen afglijden en ging op een stuk tegelvloer zitten, het zat makkelijker omdat het effen was en niet zo sneed.

Gawain
    'Cool, dat is tenminste leuker om te vertellen dat je in het puin gevallen bent,' zeg ik. Ik hoop dat Heather snel weer tijd heeft, misschien kan ik dan nog verder mee helpen met opruimen. 'Ziet mijn rug er eigenlijk erg uit,? Ik heb het helaas nog niet kunnen zien,' vraag ik na een tijdje.

Cedric
    'Dankje, beetje bij beetje moet ik het gewoon leren,' zeg ik als Noah voorstelt om van onderwerp te wisselen. 'Hoe komt het eigenlijk dat je precies kon zien wat er met me aan de hand was?' vraag ik. Ik kon er niks anders van maken dat het iets ergs is wat ik heb, volgens mij heeft het nog niet eens een naam. Toch was ik er wel in geïnteresseerd. Het was iets nieuws wat me misschien nog eens zou kunnen helpen.

Noah Morrigan

Nu was ik degene wie het onderwerp niet aanstond maar ik zweeg wijselijk en gaf een beetje aarzelend antwoord. 'Ik mag dan wel nogal stil zijn en niet veel zeggen, ik zie veel en ik heb de mensenkennis van Oma.' Als ik het mij goed herinnerde hadden we dit gesprek al eerder gehad maar het stoorde mij niet, ik was onrustig en gewoon praten over dingen hielp om mijn aandacht te verplaatsen.