• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (Buddy)
    -Matthiew Livingstone (BelleVue)
    -Amber Somers (Buddy)
    -Amy Somers (BeyondOurOwn)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (BelleVue)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    17 jaar:
    -Grace Grey (Cornflakeluv
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken


    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken


    Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 17:29 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    'Gaan jullie maar naar de volgende les. Dan zoek ik Alex wel.' Ik gaf Katherine een knuffel. 'Ik weet zeker dat er niks aan de hand is,' stelde ik haar gerust.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Maar het is scherpschieten, dat betekent dat ik niet mee hoef te doen." jubelde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alex Thompson
    Ik staarde een beetje verdwaasd voor me uit, tot plots de deur open ging. Ik keek, nog steeds een beetje duizelig van het kalmeringsmiddel, op. Twee mannen kwamen de kamer binnen. De ene herkende ik als degene die ik had achtervolgd.
    "Je hebt vast honger." grinnikte hij. Ik wou het niet toegeven, maar ja. Ik stierf van de honger.
    "Nou, hier wordt er gewerkt voor de kost." zei de andere man.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alex Thompson
    Ik staarde hun gewoon aan, ik vertikte het om nog maar iets te zeggen.
    "En jij krijgt van ons een rol aangeboden, je wordt acteur!" zei de man overdreven enthousiast. Hallo, ik was geen kleuter hoor.
    "Wij willen losgeld." zei de anderen man, die een camera op een staander zette.
    "Mijn ouders zijn dood, ik heb niemand meer." en daar ging mijn voornemen om niets te zeggen.
    Hij drukte op een knop en de camera begon te branden.
    "Hebben ze het dan niet gezegd?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nu wil ik weten wat er met Alex gebeurd...

    Dana
    Ik glimlachte. 'Waarom ben jij zo blij dat je niet mee mag doen?' vroeg ik aan Jitse. 'Ik zou er echt alles voor over hebben om mijn leven weer normaal te krijgen.' Ik zuchtte. 'Laten we Alex dan maar gaan zoeken?'

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 19:21 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alex Thompson
    "Wat valt er dan te zeggen?" Ik was een beetje in de war, maar liet het niet zien.
    "Dat dat jouw echte ouders niet waren. Dat waren jouw pleegouders."
    Ik schudde mijn hoofd en negeerde het rode lampje dat aangaf dat de camera draaide.
    "Jouw echte vader is leerkracht, bij jou op school. Hoe heet hij nu weer? Jo?" ging de andere man verder.
    "Joe?" stootte ik uit.
    "Ja, die gast."
    Ik schudde mijn hoofd. Dit kon niet. Hij loog, dat was zeker.
    "Nu vraag je je vast af wie je moeder is." Ik zag dat de mannen zich verkneukelden over het feit dat ze me zo van de wijs konden brengen.
    "Jouw moeder is het hoofd van de CIA." grinnikte de man.
    "Ik geloof je niet." ik schudde opnieuw met mijn hoofd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jitse Bright
    Ik ben gewoon blij dat ik bij jou kan zijn." glimlachte ik.
    "Ik weet waar we kunnen beginnen met zoeken. Ik heb hier zo mijn connecties. Ik ben goed bevriend met het hoofd beveiliging. Dus hij wil ons wel helpen met de beelden die de beveiligingscamera's geschoten hebben."

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 17:01 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    kmoe weg
    bye (doeg)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    'Jij bent echt een slijmbal,' lachte ik en gaf hem een kus. 'En laten we daar maar beginnen.' Iets in me zei dat er iets gebeurt was. Ik maakte me zorgen maar ik wist dat ik niks kon doen. De enigste reden waarom ik hier was, was omdat ik snel en lenig was. Als een soort ninja, hadden ze me verteld.


    Bye xxx.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Maar je moet wel van me houden." grinnikte ik.
    Ik leidde hun naar een kamer vol computers en al dat gedoe.
    "Jitse! Wat brengt jou hier?" Ik kromp bijna ineen toen ik Cris op me af zag komen. Het was echt een beer van een vent. Met armen zo breed als mijn middel, en dan had ik het nog niet over zijn middel. Volgens mij kon je daar een vrachtwagen in kwijt.
    "Een vriend van mij is vermist. Kunnen we naar wat camerabeelden kijken?"
    "Tuurlijk." hij grinnikte en het voelde aan als een aardbeving. Hij wenkte ons vooruit en liep naar een computer. Ik zei in welke gang en rond welk uur en al snel zagen we Alex het klaslokaal buiten gaan. We volgden hem met het scherm en zagen hoe hij bij een deur bleef staan, toen daar iemand buiten kwam dook hij in een andere gang. Maar later besloot hij blijkbaar die persoon te volgen. Cris wou al naar een andere camera overspringen om hem te volgen, maar ik liet hem stoppen.
    "Wat is dit?"
    Ik wees naar het beeld en zag nog iemand uit de kamer komen. Hij sloop dan weer achter Alex aan. Uiteindelijk zagen we hoe hij met het handvat van een geweer op zijn hoofd sloeg. De twee mannen namen hem op en sleurden hem mee.
    "Shit."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Ik keek naar Jitse. Ik wist niks te zeggen. Van binnen voelde ik paniek op komen. Ik was sprakeloos. Mijn lichaam begon te trillen. Dit was niet goed. Dit was helemaal niet goed.
    'Cris, wil jij op Zoey passen?' Ik keek de man vriendelijk aan. Ik durfde Zoey nu niet alleen te laten. Hij keek me even niet begrijpend aan maar knikte toen.
    'Wees voorzichtig,' zei hij. Ik knikte en ik trok Jitse mee. Ik liep zonder wat te zeggen naar de gang waar Alex was geslagen.
    'We moeten hem helpen,' zei ik zacht toen ik in het rond keek. Niemand kon iemand bewusteloos slaan en mee nemen zonder sporen achter te laten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "We moeten Katherine halen." ik liep snel de gang op en liep naar scherpschieten.
    "Mevrouw Jones vraagt of Katherine kan komen." zei ik met een mierzoete stem en een lieve glimlach. We hadden nu echt geen tijd voor de waarheid.

    Alex Thompson
    "Denk na jongen! Waarom zouden we je anders ontvoeren? We willen losgeld, we beginnen met..." hij keek even peinzend rond. ":€ 50 000, plus nog een paar mannen van ons die ze gevangen hebben genomen. Eerlijke ruil vind je niet? Voor de zoon van het hoofd van de CIA?" hij grinnikte.
    "Nou, dit is wel genoeg. We hebben duidelijk gemaakt wat we willen en ondertussen staat er ook nog een dramatische verwarring op. Nog één ding." zei de andere man, terwijl hij dreigend op me af kwam.
    "Dit is nog even om duidelijk te maken dat er niet met ons valt te sollen. Niets persoonlijk hoor jongen." Hij haalde uit met zijn vuist en hij kwam vlak tegen mijn rechter slaap terecht. Ik vloog enkele meters verder en bleef tegen de muur stil liggen. Ik knipperde wat verdwaast met mijn ogen, maar mijn blik bleef wazig.
    "Zet de camera maar uit, we hebben ons duidelijk genoeg gemaakt." hoorde ik, maar ik kon nog steeds niets zien. Mijn blikveld vernauwde zich tot een smal streepje, tot dat uiteindelijk alles zwart werd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jitse Bright
    Ik liep met Katherine en Dana door de gang. Plots stond Joe voor ons, zijn ogen stonden wanhopig en een enkele traan rolde over zijn wang.
    "Wat?" wat kon hém nu van streek maken?
    "Alex!" hij leek niet te weten wat te zeggen. "Kom mee." zei hij en hij leidde ons door een gang. Hij liet ons en kamer binnen gaan, binnen stond een TV. Hij zette de TV aan en op het scherm verscheen..
    "Alex?"

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 22:24 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    te laat pas ik aan

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 22:23 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dana
    Ik pakte Jitse's hand bang beet toen ik Alex zag. Ze vroegen om los geld en toen sloegen ze hem. Ik keek naar Jitse, niet wetend wat we nu moesten doen.
    'Misschien,' zei ik zacht. 'Is er nog een spoor. Ze kunnen Alex nooit helemaal naar hun krot getild hebben.' Ik zweeg even.


    "Ignite, my love. Ignite."