• [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 18:18 ]

    Wat ? -.-
    Ik zie juist alleen maar One direction -.-
    Niet zeiken, dan kijk je toch niet naar de top.. Ik zit toch ook niet te zeiken over One direction? Je hoort mij toch ook niet zeggen; Je hoeft ook niet perse een fcking celebrity in een verhaal als je verhaal maar mooi is..


    Zo.. nou ga ik weer lief proberen te doen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ja duh, seks met Harry Styles.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Niet alle top stories zijn 16+, maar als er zulke verhalen in de top staan, zijn dat gewoon goede verhalen. Het is niet omdat er geen 16+ delen in voorkomen, dat de andere leden je geen kudo's geven.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Kind, zeur er niet over. Deze fase hebben we al veel vaker gehad en hij is veeeeel erger geweest. Overigens, als mensen over erotiek of anderszijds 16+ gerelateerde verhalen willen schrijven, laat ze dan in hun waarde. Ik schrijf zelf persoonlijk ook veel 16+, zowel erotiek als zware onderwerpen, horror en andere dingen die ik niet direct geschikt vind voor jonge kinderen. Niet alles draait om seks, het is slechts een aanduiding dat het niet voor alle doelgroepen geschikt is. En het is dikke onzin om te zeggen dat erotische (getinte) verhalen niet mooi kunnen zijn.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Disposition schreef:
    Kind, zeur er niet over. Deze fase hebben we al veel vaker gehad en hij is veeeeel erger geweest. Overigens, als mensen over erotiek of anderszijds 16+ gerelateerde verhalen willen schrijven, laat ze dan in hun waarde. Ik schrijf zelf persoonlijk ook veel 16+, zowel erotiek als zware onderwerpen, horror en andere dingen die ik niet direct geschikt vind voor jonge kinderen. Niet alles draait om seks, het is slechts een aanduiding dat het niet voor alle doelgroepen geschikt is. En het is dikke onzin om te zeggen dat erotische (getinte) verhalen niet mooi kunnen zijn.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Midna schreef:
    Wat ? -.-
    Ik zie juist alleen maar One direction -.-
    Niet zeiken, dan kijk je toch niet naar de top.. Ik zit toch ook niet te zeiken over One direction? Je hoort mij toch ook niet zeggen; Je hoeft ook niet perse een fcking celebrity in een verhaal als je verhaal maar mooi is..


    Zo.. nou ga ik weer lief proberen te doen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Het enigste dat ik zie : die flut-one direction -_-
    Wat zie ik nog? Oh ja, alleen ZIJ staan in de top 5, dus niet zagen. + 16, daar zit tenminste nog een beetje verhaal en passie in, 1D.. Niets.
    You just have to deal with it.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Het enige wat me aan de top 5 irriteert. Is dat het elke dag DEZELFDE verhalen zijn die erin staan .. elke dag.


    To infinity and beyond •

    Uneventful schreef:
    Ja duh, seks met Harry Styles.


    xD Maar als er staat 16+ is het niet altijd dat er seks in voor komt maar het kan ook zijn dat er gewelddadige dingen in voor komen of misschien een verkrachting


    Physics is awesome

    *Kijtk naar de top* Echt? Want het enige wat ik zie is die kut boyband die niemand meer kent over een paar jaar.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Je zeurt omdat er één 16+-story in de top vijf staat, terwijl ze alle vijf met One Direction te maken hebben? Logic has left us.


    everything, in time

    Escritura schreef:
    *Kijtk naar de top* Echt? Want het enige wat ik zie is die kut boyband die niemand meer kent over een paar jaar.


    :| Sommige van die verhalen over One Direction zijn goed geschreven en als 1D er geen rol in zou spelen zou zelfs jij ze misschien wel willen lezen


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    :| Sommige van die verhalen over One Direction zijn goed geschreven en als 1D er geen rol in zou spelen zou zelfs jij ze misschien wel willen lezen


    Misschien wel, maar het punt is dat ze er wel in spelen. :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Eyes schreef:
    (...)

    :| Sommige van die verhalen over One Direction zijn goed geschreven en als 1D er geen rol in zou spelen zou zelfs jij ze misschien wel willen lezen


    misschien wel. Punt si dat maar 10% van die verhalen goed geschreven is. De rest is inhoudloos emt een slecht plot.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2012 - 15:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    misschien wel. Punt si dat maar 10% van die verhalen goed geschreven is. De rest is inhoudloos emt een slecht plot.


    Ja en dat vind ik zo jammer want daardoor gaan mensen denken dat alle verhalen waar 1D een rol in speelt zijn slecht geschreven zijn


    Physics is awesome