• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (Buddy)
    -Matthiew Livingstone (BelleVue)
    -Amber Somers (Buddy)
    -Amy Somers (BeyondOurOwn)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (BelleVue)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    17 jaar:
    -Grace Grey (Cornflakeluv
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken


    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken


    Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 17:29 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jitse Bright
    Ik fronste mijn voorhoofd en keek de kantine rond.
    "Wacht, ik laat ze naar iemand anders staren."
    Ik stond snel recht en deed alsof ik nog iets vergeten was bij het buffet. Ik nam snel nog een appel en ging op zoek naar een slachtoffer. Ik passeerde vlak bij iemand, hij wou net gaan zitten. Perfect!
    Zonder dat iemand het zag, wist ik met mijn voet zijn stoel wat weg te schuiven. Hij wou net gaan zitten, maar kwam net op het randje van de stoel, hij sleerde eraf en viel met een luide bons op de grond. Tegen die tijd was ik al enkele tafels verder. Ik zag hoe de hele zaal, zijn blik op hem richtte en begon te lachen.
    "Zo, nu kijken ze niet meer naar jou." en ondertussen heb ik wraak genomen op Carlo. Iemand die het steeds enorm leuk vond om eerstejaars te pesten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Ik kon het niet laten om kleintjes te lachen.
    'Je bent een schat. Weet je dat?' Ik glimlachte naar Jitse. Hij was echt zo lief. Ik bofte maar met iemand zo als hij. Eerst red hij me van een gek die me wilde verkrachten. Daarna blijf hij dag en nacht aan mijn bed. Dan laat hij toe dat ik hem sla. En nu dit. 'Ik hou van je,' fluisterde ik zachtjes.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Ik meer van jou." grinnikte ik en ik stak een stuk ei in mijn mond.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Ik was echt gelukkig. Jitse, de leukste, liefste, geweldigste jongen van de hele wereld was hier bij mij, hield van mij. Ik glimlachte. Opeens schoot mij het smsje van Luce binnen.
    'Het thema van het feest is trouwens gala.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Geweldig." gromde ik.
    "Nou, mijn korset past er al bij." grinnikte ik. Ik at snel de rest van mijn ontbijt op en keek toen naar Dana.
    "Klaar?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    ik moet gaan
    bye (doeg)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    'Gala is hartstikke leuk. Ik wil jou wel een keer in een smoking zien.' Ik gaf Jitse een kus. 'En ja.' Ik stond op. 'Wat gaan we het komende half uur doen?'


    Oké, bye. Xxx


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Smoking." ik snoof gepijnigd.
    "Ik weet niet. Genieten van jou." ik grijnsde en drukte mijn lippen op de hare. Uit mijn ogen zag ik Lana naar ons kijken. Ik grijnsde en drukte mijn lippen opnieuw op die van Dana. Ik sloeg mijn armen om haar heen en negeerde iedereen om ons heen, terwijl ik mijn lippen op de hare bleef drukken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alex Thompson
    "Ben je klaar? Zelfverdediging wacht op ons." ik grinnikte, maar was in gedachte nog bij wat er net was gebeurd. Ik snapte hier echt niks van.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Zijn lippen waren betoverend. Ergens vond ik het niet de beste plaats om dit te doen. Ik haalde mijn lippen van de zijne af.
    'Niet hier,' zei ik. Ik hield er zelf ook niet van als andere klef gaan doen in het openbaar. 'Kom, we gaan naar buiten.' Ik glimlachte verleidelijk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik grijnsde.
    "Madmoiselle." grijnsde ik en ik haakte mijn arm in de hare.
    Buiten liep ik rustig naar een afgelegen plekje en duwde haar daar zachtjes tegen de muur.
    "Ik hou van je." fluisterde ik in haar oor, voordat ik een kus in haar nek drukte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    'Ik ook van jou,' fluisterde ik. Ik voelde me warm worden toen hij me een kus in mijn nek gaf. Ik haalde mijn arm uit mijn brede das, negeerde de pijn en sloeg mijn armen om zijn nek. 'Wat er ook gebeurt, ik zal altijd van je blijven houden.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Altijd." fluisterde ik terug, waarna ik mijn lippen op de hare drukte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Ik zoende terug. Ik voelde me volmaakt bij Jitse. Bij twilight konden de shapeshifters inprenten. Als ik dat ook zou kunnen wist ik zeker dat Jitse mijn inprent zou zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alex Thompson
    Ik liep met Katherine naar zelfverdediging, maar tegen het einde van de les, kwam mijn hoofdpijn weer op en ik vroeg aan de leerkracht of ik vroeger weg mocht.
    "Ik wacht buiten op je." stelde ik Katherine gerust, terwijl ik naar buiten liep.


    “To live will be an awfully big adventure.”