• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Regen| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Patronum| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Orphin| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - Regen| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Cinna| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Patronum| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 14:18 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    "Het 'dat ding' blijven noemen lijkt me ook geen optie," zeg ik serieus.
    Ik sta op en loop de kamer uit. In de keuken zet ik twee kommen klaar en haal ontbijgranen uit de kast en wat melk uit de koelkast. Wanneer ik me omdraai laat ik het pak bijna volgen. Het schaduwwelp staat voor me in de keuken.

    Irial

    Zodra Madeline begint te zingen verschijnt er een glimlach op mijn gezicht. Haar ogen zijn gesloten en de woorden lijken uit haar ziel te komen. Zo iemand hebben we nodig voor de band. Wanneer ze gedaan heeft met zingen klap ik mijn handen.
    "Jammer dat je nog naar school gaat," zeg ik somber.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Maar het een naam geven is natuurlijk veel beter," mompel ik hem achterna.
    Na een tijdje te blijven liggen, besluit ik ook recht te staan, en ik doe snel een shirt aan, om naar de keuken te lopen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Ik kijk hem neit begrijpend aan. 'Hoezo is dat jammer?' Ik open ondertussen de deur om terug naar hem toe te kunnen. 'Was het trouwens wat?' Ik sta wat onzeker tegen over hem en kijk een ebetje naar mijn schoenen.

    Atreyu

    Wanneer Fedea de keuken komt ingelopen wandel ik naar haar toe, leg mijn handen op haar heupen en mijn voorhoofd tegen het hare
    "Sorry," zeg ik zacht.
    Ik trek haar tegen me aan en geef een kusje op haar voorhoofd.

    Irial

    "Omdat we op zoek zijn naar een nieuwe leadsinger en Madeline, jij kán zingen."
    Ik loop naar haar toe en til haar kin op zodat ze naar me kijkt. Ik glimlach om mijn woorden kracht bij te steken. Ik kan de vraag niet langer tegenhouden
    "waarvoor ben je zo wanhopig op de vlucht, Madeline?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik en draai hem om. Ik geef hem een speels tikje op zijn kont en lach.
    "Hup, ga maar verder koken, keukenprinses."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "Omdat we op zoek zijn naar een nieuwe leadsinger en Madeline, jij kán zingen." Ik voel mijn wangen kleuren en mijn ogen schitteren. Ik als leadsinger van een band? "waarvoor ben je zo wanhopig op de vlucht, Madeline?" Het licht dooft en ik kijk hem geschrokken aan. Ik sla mijn ogen even neer. 'Ik trek het thuis niet meer, Mijn ouders willen dat ik ga studeren en arts word of advocaat maar ik wil muziek maken.' Ik kijk hem aan. 'Dat is het enige wat ik écht wil doen.' Ik wist zeker dat hij het zou begrijpen hij. 'En verder ja.. Eerlijk gezegt ahat ik mijn leven daar.'

    Atreyu

    Ik trek mijn neus op
    "Prinses?" vraag ik met grote ogen terwijl ik naar de tafel wijs waar de ontbijtgranen al klaarstaan. Ik haal mijn schouders op en zeg
    "Ik moet dringend boodschappen doen, helaas zijn de winkels niet open vandaag."
    Nog steeds kan ik niet geloven hoe ze me net noemde.
    "Prinses?" vraag ik nog een keer met een rare blik naar Fé.

    Irial

    "Niet iedereen heeft het geluk geld te verdienen met muziek," zeg ik zacht. Ik trek haar tegen me aan om dan te beseffen dat ik haar nog maar pas ken. En toch voelt het niet zo aan, ze doet me zo erg denken aan mijn zusje die ergens eenzaam op internaat zit.
    "Kom morgen mee kijken naar de audities, wie weet vinden we nog wel een plekje voor je in de band. Maar alleen in de weekends. Dat je niet verder studeert is mijn zorg niet, maar je humanoria moet je afmaken."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik giechel.
    "Confuzzled?" Ik kijk hem lief aan en ga aan tafel zitten.
    Ik wiebel een beetje heen en weer en blijf hem aankijken. Dit is leuk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Het geeft niet dat we elkaar niet kennen. Hij lijkt me precies te begrijpen. 'Ik wil graag komen.' Ik kijk hem glimlachend aan. Hij was geweldig. Ik vroeg me af wat ik nu moest doen? Ik kon niet terug naar huis, nouja het kon wel maar ik wilde absoluut niet terug naar mijn vader. Dat zou mijn dood worden... Misschien wel letterlijk.

    Atreyu

    Ik vouw mijn armen over mijn borstkas en trek een wenkbrauw op
    "Hoe noemde je mij?" vraag ik verward.
    Fé zit heen en weer te wiebelen terwijl haar ogen mijn ziel doorboren, ik schud mijn hoofd omdat ik haast gehypnotiseerd raak door haar.

    Irial

    "Hoe moet het voorlopig verder met je?" vraag ik. Nog voor Madeline kan antwoorden zeg ik
    "Je kan hier even blijven, maar dan moet je dat wel aan je ouders laten weten."
    En stiekem ben ik jaloers op haar, dat haar ouders genoeg om haar geven om haar te pushen een moeilijke studie aan te gaan. Het enige protest dat mijn ouders konden bedenken toen ik besloot volledig voor de band te gaan in plaats van te gaan studeren is "dat het beneden onze stand is."
    Ik glimlach naar haar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Keukenprins," zeg ik lief en kijk hem glimlachend aan.
    Missie Trey-verwarren volbracht.
    Ik bijt zacht op mijn lip en neem mijn lepel vast.
    "Had jij geen honger?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Ik haal mijn schouders op. 'Ik heb werkelijk geen idee. Ik heb nu vakantie voor nog 2 weken maar daarna ga ik wel weer terug naar school.' Ik beantwoord zijn glimlach. 'Ik wil wel hier blijven het is de enige plek waar mijn vader me in iedergeval niet zal vinden.'

    Melody

    Het duurt even voordat ik wakker ben en zodra ik dat goed en wel ben sta ik al uitrekkend op uit bed. Met mijn haren door de war, loop ik gapend richting de keuken en zet de waterkoker aan voor een kop thee. Daarna gooi ik de oven aan voor warme broodjes en loop ik terug naar de slaapkamer om mijn nachthemd te verruilen voor een skinny en een strak shirtje. Eenmaal terug binnen maak ik mijn thee af, stop de broodjes in de oven en laat me met mijn kop thee even lekker op de bank zakken. Wachtend tot de broodjes klaar zijn..

    [Is er iemand die Melody mag gaan lastigvallen? ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Ja dat hoorde ik," zeg ik terwijl ik het wegwuif "ik bedoel dat woord dat je net zei."
    Ze zit me uit te dagen, ze zit me uit te dagen en ze geniet ervan. Ik loop haar toe, ruk de lepel uit haar handen en til haar moeiteloos op. Haar kommetje wordt aan de kant geschoven en ietwat hard zet ik haar op tafel neer. Terwijl ik haar met één arm tegen mijn lichaam gedrukt hou, duw ik met mijn andere hand haar benen een stukje uit elkaar waarop ik er tussen ga staan. Ik laat mijn hand in haar haren glijden en trek er zacht aan zodat ze omhoog moet kijken, naar mij. Ruw, maar vol passie druk ik mijn lippen op de hare om de kus even abrupt te stoppen en mijn mond in haar hals te plaatsen. Niet al te voorzichtig bijt ik in het zachte vlees.
    "Prinses?" fluister ik grijnzend in haar oor.

    Irial

    "Je hoeft hem het adres niet te geven, maar laat hem weten dat je veilig bent. Wees blij dat je ouders bezorgd om je zijn," zeg ik met een melancholisch glimlachje.
    Ik ga aan de piano zitten en improviseer een stukje, meer om mezelf af te leiden dan Madeline te imponeren. Ze is nog jong, maar binnenkort zal ze leren te relativeren. De littekens op mijn borstkas doen opeens net zoveel pijn als toen het verse wonden waren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Als Cam en Liam doorspoelen naar de volgende ochtend wil Cam Melody wel even gezelschap houden.]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.