• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

[RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

© Copyright SomeMusic en xTrustMex.

[ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

Caroline Angelone.
    'Makkelijk gedaan dan gezegd, nou goed?' mompel ik. 'Toe nou, vraag haar mee uit, voor mij?' Ik zet mijn grootste puppyogen op en trek er een pruillip bij. 'Toe?'

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Levi Lahote.

Op de een of andere manier, word ik altijd overgehaald door Louise of Caroline. 'Oke, oke.' zeg ik en stop een marshmallow in mijn mond. 'Jij ook?' Zeg ik en voordat ze kan antwoorden heeft ze al een marshmallow in haar mond zitten. 'Lekker he?' grinnik ik en kijk weer naar het vuur.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

[Ik moet nu gaan, tot morgen!]

Caroline Angelone.
    Ik rol met mijn ogen en geef hem een stomp. Ik slik de marshmellow door en duw hem weg naar Alexyss.
    'Ga nou-ouuuh,' mompel ik.

Levi Lahote.

Ik zet een stap richting Alexyss, omdat ik anders omval door Caroline. Ik ga een beetje stuntelig naast haar zitten en kijk met een blik van 'Wat moet ik doen?' naar Caroline. 'Ehh, he..' Probeer ik eerst. 'Ik had je briefje gelezen..'.

Alexyss Elvredo.
    Ik kijk op, recht tegenover de ogen van Levi.
    'Uhm...' slik ik. 'Heb ik je daarmee van streek gebracht, Lev.. Leev?' vraag ik en ik probeer het bijnaampje wat Caroline verzonnen heeft.

Wooow wat heb ik gemist?!

[Sorry had gister schoolfeest en ging nadat me school uit was naar mijn huis met 5 vrienden en toen zijn we die avond samen naar het feest geweest. ;) Daarom was ik er niet. :)Het was vet gezellig. :D]

Adam Steps.

"Wie was dat?" Vraag ik zachtjes. Ik lig naast Louise alleen het bed is nogal klein dus ik heb moeite erop te blijven liggen, dus telkens pak ik Louise vast om er niet af te glijden.
    "Levi." Zegt ze met gesloten ogen. "Hij had even advies nodig." Ik zie een glimlach om haar gezicht verschijnen.
    "Oké. Weetje zullen we proberen te slapen, en nu echt?" Vraag ik en ik laat een korte gaap ontsnappen. Ze knikt. Ik geef haar nog een kus. "Zal ik maar in me eigen bed gaan liggen, dat is wel makkelijker." Vraag ik en kijk naar Louise die nogsteeds met gesloten ogen ligt.

[ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 11:20 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Quinty Smith.

Ik gaap en denk na wat ik ookalweer wou doen.
    O Sh!t kamvuur. ik snel naar buiten en ga op een lege plek zitten. "Was het vergeten." Lach ik en kijk nar het vuur.

Ich liebe dich 27.12.23

Louise Broadwell.
    "Je mag hier ook wel blijven liggen, anders heb je geen dekens.." zeg ik zachtjes en schuif een klein stukje op.

[Haha, oke. ;)]

Brooke Rivera.

Ik kijk naar de marshmallow op Fay haar stokje. 'Fay ! Hij valt er vanaf' Roep ik en wijs lachend naar de marshmallow. 'Hooi Quinn' Zeg ik als ik haar aan zie komen lopen.

Adam Steps.

"Oké." Zeg ik en ga op mijn zij liggen zodat er ruimte overblijft, ik sla de dekens over ons heen. "Truste. Voor de vierde keer." Lach ik en doe mijn arm over Louise heen.

Ich liebe dich 27.12.23

Mitchel Sawyer

Ik hoorde Fay haar naam en liep naar het gezelschap toe. Ze zaten bij een kampvuur en ik liep achterangs naar Fay toe ik haar zachtjes in haar nek te kussen wanneer ik nasst haar ga zitten.

Quinty Smith.

"Hi." Zeg ik lachend. Als ik zie dat Fay haar marsmallow van het stokje afvalt.

Ich liebe dich 27.12.23

Fay Cooper.
    Ik glimlach als ik Mitchel zie en druk zachtjes een kus op zijn wang. "Nee, he." mompel ik en kijk naar mijn marshmallow. "Mag ik de zak met marshmallows?" vraag ik aan Levi.

Louise Broadwell.
    Langzaam val ik in slaap, nu heb ik het wel lekker warm met Adam naast me. In mijn slaap pak ik zijn hand vast.