• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    Brooke Rivera.

    Ik pak een andere stok en prik er en marshmallow op. Ik stop hem in vuur en trek hem weer terug als hij bruin is. 'Mitchel wil je er een?' Zeg ik lachend een prik er een nieuwe op.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Levi Lahote.

    Ik kijk even weg naar de grond en denk na, totdat ik Fay hoor. 'Tuurlijk' Zeg ik en pak de zak. Ik gooi hem naar Fay en er vallen een paar marshmallows uit in het vuur. 'Lekker aangebrand' Lach ik en kijk naar de stok van Fay.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mitchel Sawyer

    "Nee dankje Brooke." Zeg ik met een glimlach en hou mijn handen eventjes bij het vuur. "Alleen nog kamp liedjes." Lach ik.

    Brooke Rivera.

    'Oke,' Zeg ik en eet de marshmallow op. 'Voor die kampliedjes kan Fay wel zorgen' Zeg ik met volle mond en proest het uit.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mitchel Sawyer

    "Dat vind ik best wel een goed idee." Zeg ik als Brooke uitgelachen is. Ik kijk Fay met een speelse lach aan.

    Brooke Rivera.

    Ik kijk even naar Mitchel en Fay en denk dan weer aan James. 'Waar zou hij nu zijn?' is de eerste vraag die in me opkomt.

    Levi Lahote.

    Ik schud mijn hoofd en kijk weer naar Alexyss. Ik wil niet dat zij zich schuldig gaat voelen, want het komt niet door haar. 'Nee, het is niet jou schuld' Zeg ik en sla mijn ogen even neer.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mitchel Sawyer

    "Komop Fay dan haal ik mijn gitaar goed?"


    James Rhine
    Ik word in de richting van het kampvuur geduwt en zie Mitchel en Fay zitten. Iets verder daar van daan zit Brooke.

    Brooke Rivera.

    'Ja, goed idee Mitchel' Roep ik en kijk naar mijn marshmallow die naar beneden in het vuur valt. 'Lekker' Lach ik. Ik pak een nieuwe en gooi hem naar Mitchel. 'Vangen' Zeg ik, maar te laat. Hij krijgt de marshmallow tegen zijn hoofd aan en ik lig slap van het lachen. 'Ik zei toch vangen' Roep ik tussen mijn lachbuien door. [ Het was een gewone marshmallow, Just a spekkie XD ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Adam Steps.

    Ik lig vast te slapen, maar voel toch dat Louise mijn hand vast heeft, in mijn slaap glimlach ik en droom verder, over Louise natuurlijk.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mitchel Sawyer.

    "Als je muziek wilt moet je echt even stoppen met lachend." Grijns ik en gooi de marshmallow in het vuur. "Hey James!" Zeg ik als hij er aan komt lopen.

    Quinty Smith.

    "Jongens, ik ga slapen." Zeg ik en rek me even uit. "Ik ben echt bek af." Glimlach ik naar de andere en sta op.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Levi Lahote.

    'Jo, Quinny. Wacht even' Roep ik en loop naar haar toe. 'Heb jij niet bij Conner Newton in de klas gezeten?' Vraag ik.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Brooke Rivera.

    'Oke, oke' Zeg ik nog steeds lachend. 'Ik stop al' Grinnik ik nog na. 'Hey James' Hoor ik Mitchel zeggen en ik draai me om richting het vuur. Ik heb geen idee waarom, maar op de een of andere manier voel ik me zo verlegen als ik bij hem ben. Dat heb ik normaal nooit.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mitchel Sawyer

    "Awhh word je verlegen van James." Zeg ik plagend tegen Brooke als ze zich omdraait. "Maar ik ga dan even mijn gitaar halen ik ben zo terug." Ik sta op en loop naar mijn kamer.

    Quinty Smith.

    "Even denken. Conner." ik denk na. "Ja, volgens my wel." zeg ik. "Hoezo?"


    Ich liebe dich 27.12.23