• Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4



    De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 12 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.


    Jongeren:
    Jongere (11):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

    Trainers:
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/ Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/Schoolarts
    Valerie Savarin
    Lily Haspers

    Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.
    Eleanor Anthea Hope.


    Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens


    Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan


    Sasha Afanasiy Filischkin
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Groen, Blauw, Rood

    Heather Knochenmus
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Rood, Groen, Blauw


    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Valerie Savarin

    Na een tijdje stond ik op en zocht wat kleren bij elkaar. Ergens moest ik wel een boxershort en een training liggen hebben, hoopte ik toch. Uiteindelijk vond ik er een, geen idee van waar hij kwam maar hij lag in mijn kast en was proper. Ik stapelde de losse trainingsbroek, de boxershort en een warme handdoek op elkaar en zuchtte even pijnlijk. Met een vermoeid klopje op de deur kondigde ik mijn komst aan. Ik had al mijn zelfbeheersing nodig om niet als een klein kind mijn ogen dicht te knijpen en mijn hand ervoor te houden toch slaagde ik erin om zo waardig mogelijk de volledig andere kant op te kijken in de hoop dat hij het interpreteerde als een klein beetje respect voor zijn privacy. 'Kleren en een handdoek.' Mompelde ik net verstaanbaar voor ik me weer uit de voeten maakte. Je mocht zeggen wat je wilde maar dit was niet mijn ding.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Spencer Emmett
    Piloot



    Traag had ik het vuil en het bloed van mijn lichaam gespoeld, tot het water bruinig zag. Net toen ik op wilde staan, hoorde ik een vaag geklop op de deur, waarop ik snel weer in het water zakte en zwakjes antwoordde met 'Ja?'. Valerie kwam naar binnen en wendde haar ogen discreet af, waarop ik zachtjes moest lachen. 'Kleren en een handdoek,' mompelde ze kortaf terwijl ze snel terug wegdook achter de deur. Is dit dezelfde vrouw die me nog geen halfuur geleden zo toetakelde. Ik bedacht me dat haar discretie misschien geen schroom was, maar walging. Ik kon het haar niet eens kwalijk nemen, ik had immers haar basis gebombardeerd. En ik kon ook niet zeggen dat ik er spijt van had.
    Opnieuw zette ik me recht en stapte uit het bad. De handdoek die Valerie had achtergelaten gebruikte ik om snel mijn lichaam af te drogen. Terwijl ik de kleren aandeed, liet ik het water uit het bad lopen, streek door mijn natte haar en verliet de badkamer om me opnieuw bij mijn mooie, stijve ontvoerdster te voegen. 'Ik ben klaar,' mompelde ik kortaf en overbodig toen ik opnieuw in haar leefruimte stond.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dubbelpost ;x

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 20:47 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    @Inkheart, Misschien is het een goed idee dat Gawain en Cherie elkaar weer vinden ofzo? Dan hebben we allebei weer iets om over te schrijven. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Valerie Savarin

    Ik kon het niet laten om mijn ogen even over zijn lichaam te laten glijden. Hij zag er niet mis uit, helemaal niet mis zelfs, zo alleen in een lange broek. Grijnzend haalde ik mijn benen vanonder mijn lichaam vandaan en stond op. 'Hier. Leg deze op het kussen en ga wat slapen.' Ik wou hem een handdoek toegooien maar bedacht me net op tijd dat zijn oog-handcoördinatie waarschijnlijk niet op zijn beste zou zijn dus deed ik een paar stappen naar hem toe en stak hem zachtzinnig in zijn handen. 'Als je een extra deken wilt, ze liggen bovenaan in de witte kast.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    @pariah, een andere reden dan dat heeft Gawain niet door de puin te lopen, dus dat was mijn bedoeling al een beetje

    @Inkheart, O, hahah, had ik nog niet gezien. :'D
    Cherie loopt ook ergens in het puin, dus daar treffen ze elkaar dan, oké?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    @Pariah, ja lijkt me wel zo logisch. Schrijf jij maar, een paar paginas terug staat nog een laatste bericht van Gawain wat hij aan het doen is

    ik zit vast met Dana :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    @Ridder loop maar naar Cedric, ergens tussen het puin en vraag om uitleg

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    Ik schrok op toen ik achter me iets hoorde kraken. Je zou denken dat dit niet zo raar was, maar ik was praktisch de enige in dit deel van het gebouw. Toch wel nieuwsgierig draaide ik me om in de richting van het geluid, en begon ik er op af te lopen. Ik zag een jongen staan die ik onmiddelijk herkende. 'O mijn God,' riep ik uit, en ik rende op hem af. Zonder enige aankondiging sloeg ik mijn armen om hem heen: hij schrok zich waarschijnlijk rot. 'Jezus, wat ben ik blij dat je nog leeft.'

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 21:05 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Gawain
    Ik loop verder en zie een meisje bezig. Omdat ik toch niks te doen heb loop ik haar richting uit. Ineens draait ze zich om en een glimlach verschijnt op mijn gezicht, ik had Cherie weer gevonden en nog levend ook. 'O mijn God,' roept ze en ineens slaat ze haar armen om me heen. Door de plotselinge beweging en mijn schrik reactie daarop raak ik uit balans. 'Jezus, wat ben ik blij dat je nog leeft,' zegt ze en val neer op de brokstukken. Ik kreun even als ik slecht neerkom, maar sla al snel ook mijn armen om Cherie, die ik had meegetrokken. 'Ik ben ook blij om jou weer in mijn armen te hebben,' zeg ik. 'Doe je voorzichtig met me.' De brokstukken waren hard om op te vallen en dit was niet goed bij mijn buik die nog steeds een beetje van streek was.

    Spencer Emmett
    Piloot




    Verrast keek ik op toen ze me de handdoek vriendelijk toerreikte. Was dit een voortzetting van het good cop, bad cop-spelletje? Schattend probeerde ik haar blik te vangen en te begrijpen, maar haar bruine ogen verrieden niets. Uiteindelijk slikte ik maar, knikte haar toe met een halfslachtige dankbaarheid en liet me vermoeid op haar bed zakken. Mijn hoofd liet ik op de handdoek rustten terwijl ik het kussen tegen mijn bovenlijf aandrukte, een manier van slapen die ik had aangenomen nadat ik van Erica gescheiden was. Ik was nooit volledig gewend geraakt aan alleen slapen, al had ik meer jaren alleen in mijn bed doorgebracht dan in Erika's gezelschap. Stil staarde ik naar de muur, alsof ik me plots niet meer van Valerie bewust was. Ze waren te aardig voor me. Ik vroeg me af of dit een soort galgenmaal moest voorstellen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    'Ja, tuurlijk, sorry. Ik ben gewoon heel blij.' Nog steeds hield ik mijn armen om hem heengeslagen.
    Vrijwel alle zorgen waren weggevallen, gewoon door te weten dat Gawain veilig was, en bij me. Iets had eigenlijk de hele tijd aan me geknaagd, en dat vervelende gevoel was nu weg.
    Ik drukte hem nog een keer heel dicht tegen me aan, en nam mezelf voor hem nooit meer alleen te laten, hoe stalkerig dat ook klonk.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Valerie Savarin

    Niet lettend op het luide neerkomen van mijn anders zo zachte voetstappen sloot ik alle ramen goed af en sloot de gordijnen voor ik de deur van de badkamer op slot deed en uiteindelijk ook de toegangsdeur. Op de tast liep ik mijn kamer door en pakte een boek uit mijn kast waarin ik ging zitten lezen. het was slecht van me, ik hoorde te helpen buiten of in de ziekenzaal, ik hoorde gewoon te helpen maar eerlijk gezegd durfde ik hém niet alleen achter te laten. Wie weet haalde hij het in zijn hoofd om zichzelf van kant te maken of te ontsnappen of weet ik veel wat. Ik bleef gewoon hier zitten om hem in de gaten te houden en van het moment dat hij wakker zou worden kon ik hem wel nog eens aanpakken want ik zag Heather er nog voor aan om mij de les te gaan spellen als ik hem nu iets aandeed. Met een kort lachje ging ik zitten en begon te lezen bij het schaarse licht, wachtend tot hij wakker ging worden.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.