• Welkom, hier kan je RPG'en. OOC = Out Of Character, het liefst met haakjes praten. Dit is verplicht. IC = In Character, dus moet je je spelen hoe de karakters zich gedragen, a.u.b.

    Deze RPG gaat over 4 mensen die uitverkoren zijn om de magische wereld Mayura te redden, zal dit ze lukken, en wat zal er gebeuren als dat niet zo is?

    ~

    Joseph Ricardo Drake Haglesbury door x Destine
    Hailey Nights door Termination
    Lucy Trumpet door Muggle
    Kilian Dylan Tristan Von Monroe door Spinal

    ~

    [We Beginnen met dat ze in Mayura terecht komen, ze vallen flauw of in slaap.]

    Drake
    Ik was erg moe na mijn roeitraining en dus besloot ik toen ik thuiskwam meteen naar bed te gaan, ik deed de deur achter me dicht, trapte mijn schoenen uit en liep de trap op. Toen ik op mijn kamer aankwam plofte ik mijn tas neer naast mijn bureau en liet ik mezelf op mijn bed vallen, ik deed mijn ogen dicht en het voelde alsof ik wegviel in een groot, zwart, gat.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 20:23 ]

    Lucy
    Het was gewoon niet eerlijk. Wat had ik ze ooit aan gedaan?
    ''Kom terug, bange kip!'' riepen ze me nog achterna. Ik wilde het niet horen. Nooit, nooit wou ik ze meer zien. Hard rende ik het bos in. Mijn hoofd knalde tegen een laaghangende tak. Ik vloekte luid en viel achterover. Al snel verloor ik mijn bewustzijn.


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Kilian
    Ik balde mijn hand tot een vuist en keek woedend om me heen.
    'Waar is die?' Siste ik, terwijl ik me steeds meer begon op te winden.
    'Doe nou niet.' Riep mijn beste vriend me nog na, maar ik weigerde te luisteren. Wie aan mijn vrienden zat, zat aan mij.
    En met alle geweld storte ik me op de jongen die mijn beste vriend een klap had verkocht, en sloeg door totdat hij stil lach.
    Ik werd al snel van hem afgetrokken en toen was ik degene die de klappen moest vangen.
    En het duurde niet lang voordat het beeld voor mijn ogen waazig werd en ik mijn bewustzijn verloor.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hailey
    Ik liep met mijn vriendinnen het winkelcentrum uit wanneer ik me opeens niet zo goed voelde. 'Kunnen we even gaan zitten? Ik voel me niet zo goed.' Mompelde ik terwijl ik stil bleef staan en om me heen keek. Alles rond me heen begon te draaien. 'Gaat het Hailey?' Waren de laatste woorden die ik hoorde voordat de grond wel heel snel dichterbij kwam en alles voor mijn ogen veranderde in een zwart gat.

    Drake
    Toen ik eindelijk weg was uit het grote, zwarte gat, merkte ik dat ik op een groot, open grasveld lag, ik stond op, maar was nog steeds duizelig, en besloot dus weer te gaan zitten. Terwijl ik om me heen keek, zag ik overal groen, ik probeerde me te oriënteren, maar ik wist niet waar ik was. Langzaam voelde ik de temperatuur oplopen, maar het gras werd niet warmer, werd ik ziek?

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 10:53 ]

    Kilian
    koude regendruppels maakte me wakker. Ik had te lang op de koude tegels gelegen, en mijn botten waren hellemaal verstijfd waardoor ik niet de kracht had om op te staan.
    Langzaam keek ik om me heen en befete me dat ik niet op het schoolplein was.
    Maar waar dan wel?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hailey
    Langzaam opende ik mijn ogen. Ik verwachtte om mijn vriendinnen bezorgd over me heen te zien hangen, maar daar in tegen staarde ik naar gewoon naar de lucht. Ik ging voorzichtig recht op zitten omdat ik me nog steeds niet helemaal goed voelde. Ik keek om me heen en merkte dat ik niet meer in het winkelcentrum was. Niet eens in mijn buurt. Wat was er gebeurd?

    Lucy
    Zachtjes wreef ik over mijn voorhoofd. Gelukkig, er was geen bult op gekomen. Nu kon ik tenminste zonder voor schut te lopen naar school. Ik keek om me heen. Volgensmij was ik nog gewoon in het bos. Ik liep terug, maar er was niets anders dan bos. Zo ver was ik er toch niet in gelopen? Angstig rende ik verder, maar geen spoor van mijn dorp.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 17:12 ]


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Drake
    Toen ik weer een beetje hersteld was stond ik op en begon ik te lopen, ik hoorde allerlei geritsel om me heen, ook hoorde ik vage stemmen, maar niets echt duidelijk. Ik riep 'Hallo!' ik hoorde niets 'Is daar iemand?' weer niets 'Hallo?!' maar alles wat ik hoorde was een echo. Ik besloot maar door te lopen, dit bos moest toch ergens eindigen?

    Hailey
    Ik stond voorzichtig op en keek om me heen. Voor mij liep een rivier, en achter mij was een bos. Ik besloot het bos in te lopen en te kijken of ik mensen kon vinden die alles een beetje aan me uit konden leggen. Aangezien ik nog steeds niet wist wat er gebeurt was, en wat er aan de hand was.

    Lucy
    Ik zou zweren dat ik iets het bos hoorde in komen. Snel rende ik in de richting van het geluid. Ik was bij de rand van het bos gekomen. Er stroomde hier een rivier. Er was toch helemaal geen rivier bij mij in de buurt? Ik keek naar de grond. Het gras was hier vertrapt. Er was hier wel iemand geweest.


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Kilian
    Ik had eindelijk op kunnen staan en kwam er achter dat ik me voor het rand van het bos bevond.
    hard geritsel dat achter me vandaan kwam gaf me kippenvel en met een ruk draaide ik me om.
    Maar er was niets te zien.
    Zo nieuwschierig als ik was sloop ik het bos in en keek zoeken om me heen. Er moest hier iets geweest zijn.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Drake
    De geluiden die wel leken in mijn hoofd te zitten werden steeds harder, ik begon steeds harder te lopen, en de warmte in mij nam toe, ik had geen idee wat er met me aan de hand was en moest dus zo gauw mogelijk iemand proberen te vinden, ik liep verder, naar een rivier die verderop lag, want water stroomde, vaak vanuit een stad, naar de zee.

    Hailey
    Ik liep wat verder het bos in, maar zag nog steeds geen mensen. Waar was ik? En was ik soms alleen? Ik besloot maar om gewoon te gaan roepen, ik wilde niet meer alleen zijn in een gebied dat ik niet kende. 'Hallo?!' Riep ik uit terwijl ik om me heen bleef kijken voor het geval iemand me hoorde en op me af stapte.

    Kilian
    Ik bleef mijn pas versnellen totdat ik uiteindelijk begon te rennen.
    De geluiden om me heen werden steeds remoeriger, maar er was nogsteeds niemand te bekennen.
    Totdat ik een duidelijk hallo hoorden.
    Ik stopte meteen en keek verwildert om me heen en begon terug te roepen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hailey
    Ik hoorde duidelijk dat iemand aan het terug roepen was. Ik keek om me heen om in te schatten waar het geroep vandaan kwam. Ik liep op het geluid van het geroep af en zag op een gegeven moment een jongen met zwart haar staan. Hij had dus terug geroepen. 'Kan jij me misschien zeggen waar ik ben?' Vroeg ik maar. Ik had op het moment een hoop vragen, maar deze was toch even het belangrijkste.