• Welkom, hier kan je RPG'en. OOC = Out Of Character, het liefst met haakjes praten. Dit is verplicht. IC = In Character, dus moet je je spelen hoe de karakters zich gedragen, a.u.b.

    Deze RPG gaat over 4 mensen die uitverkoren zijn om de magische wereld Mayura te redden, zal dit ze lukken, en wat zal er gebeuren als dat niet zo is?

    ~

    Joseph Ricardo Drake Haglesbury door x Destine
    Hailey Nights door Termination
    Lucy Trumpet door Muggle
    Kilian Dylan Tristan Von Monroe door Spinal

    ~

    [We Beginnen met dat ze in Mayura terecht komen, ze vallen flauw of in slaap.]

    Drake
    Ik was erg moe na mijn roeitraining en dus besloot ik toen ik thuiskwam meteen naar bed te gaan, ik deed de deur achter me dicht, trapte mijn schoenen uit en liep de trap op. Toen ik op mijn kamer aankwam plofte ik mijn tas neer naast mijn bureau en liet ik mezelf op mijn bed vallen, ik deed mijn ogen dicht en het voelde alsof ik wegviel in een groot, zwart, gat.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 20:23 ]

    Drake
    Ik richtte mijn blik op Lucy 'Je kan dat vliegende muis-ding beter meenemen denk ik, als hij kan vliegen, kan hij misschien ook wel praten, en kan hij ons als hij weer bij bewustzijn is misschien uitleggen waar we zijn.' en ik schudde mijn hoofd, verward van alle stemmen die erin rondzwierven. Ik richtte me tot Kilian, 'ga je mee?' vroeg ik aan hem.

    Lucy
    Het leek me slim om Drake's advies op te volgen. Het muisje fladderde nog steeds rond mijn hoofd en streek neer op mijn schouder. Zijn wangen waren gevuld. Hij had vast wat te eten bij zich. Het leek wel of hij me had kunnen horen denken, want plots begon hij zijn wangen te legen. Hij haalde er een klein, verfrommeld en met speeksel doorweekt papiertje eruit. Er was iets op geschreven.
    ''Moet je kijken!'' riep ik verbaasd.


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Drake
    Ik hoorde Lucy roepen en keek verrukt haar kant op, wan ze had van het ene op het andere moment een slijmerig papiertje vast, ik liep naar haar toe. 'Maak het eens open, straks zit er een boodschap in.' zei ik enthousiast terwijl ik door mijn haar streek. Ik draaide een rondje, nog steeds niets te zien.

    Hailey
    Ik stond op en liep naar Lucy en Drake toe. 'Ben ik de enigste die het raar vind?' Vroeg ik verbaast aangezien de andere alleen maar enthousiast waren. Ik wilde naar huis, terug naar mijn vriendinnen in het winkelcentrum. Ik wilde daar weer wakker worden en er achter komen dat dit allemaal een droom was. Een hele rare droom.

    Kilian
    Ik schok op uit mijn gedachten en ging naast Hailey staan.
    'Nee, ik vind het ook allemaal maar raar.' bevestigde ik haar.
    Maar tog was ik nieuwschierig wat er op het papiertje zou staan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lucy
    Zo snel als ik kon wikkelde ik het papiertje open. Het was een kaart. Ik herkende de rivier waar ik net was geweest. Het bos stond er ook op. Aan de andere kant van de rivier en een bos verder zou een dorp moeten liggen.
    ''Zou het niet verstandig zijn als we hierheen gingen?'' vroeg ik terwijl ik het dorp op het kaartje aanwees.


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Kilian
    Even dacht ik na. 'ik denk niet dat we een andere keuze hebben. ik bedoel we kunnen hier niet de helletijd blijven staan.' zei ik.
    Ik merkte dat ik steeds nuchterder begon na te denken over de zaak.
    Ik vroeg me nogsteeds af wat hier allemaal gebeurde maar mijn drang om het uit te zoeken was groot. ookal moest ik daar dan maar op een vliegende muis vertrouwen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Drake
    'Okey, dat word lopen dan maar' zei ik, en ik liep al naar de bosrand.
    'Komen jullie nog, ik wil er graag voor het donker zijn!' riep ik naar de rest, en ik wachtte tot ze zouden reageren.

    Lucy
    Voor het donker aankomen, dat zou nog wel even een stukje lopen worden. Ik zuchtte diep en liep achter Drake aan.


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Hailey
    Ik keek naar Drake en liep snel achter hem aan. Daar zijn voor het donker, zou wel fijn zijn. Voor mijn gevoel was ik de enigste die dit allemaal nog heel raar vond, al liep ik maar wel gewoon mee en volgde de rest. Ik was niet bang voor wat er zou gebeuren, het was gewoon raar. Daarom had ik maar besloten om het allemaal over me heen te laten komen.

    Kilian
    Snel rende ik de rest achterna en hield naast Drake halt, m weer normaal verder te lopen.
    'Waarschijnlijk redden we dat tog niet.' zei ik toen terwijl ik naar de hemel proberde te kijken door het dichtgegroeide bos.
    Het begon namelijk al te schemeren.
    'Dus, ik hoop niet dat iemand te bang is om straks door het donker, enge, onbekende bos te lopen.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lucy
    Ik negeerde Killian en bleef stug doorlopen.
    ''We moeten een rivier over en nog een bos door, dat is helemaal niet zo ver.'' Ik probeerde me te herinneren hoe breed de rivier was. Misschien kwamen we wel helemaal niet droog aan.


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Drake
    'Laten we nou maar doorlopen, ik weet nog hoe eng ik dit bos vanmiddag al vond in mijn eentje, moet je nagaan hoe eng het is als het pikkedonker is.'
    Ik zuchtte in de hoop dat we op tijd aan zouden komen en er nog een normale maaltijd en een warm bed over zou zijn...

    [sorry voor de spam, maar ik wil graag meer leden... Blake Field Fantasy High School RPG]

    [ bericht aangepast op 22 dec 2011 - 17:34 ]

    Kilian
    Ik moest moeite doen om de rest bij te houden, die nu opeens wel heel veel haast hadden.
    'Oewww. Is drake een beetje bang?' grinnikte ik, terwijl ik hem een speelse klap op zijn schouder gaf.
    'Je hoeft niet bang te zijn hoor. ik bescherm je wel.'
    Ging ik er lachend op door, ookal wist ik maar al te goed, dat ik het ook niet erg prettig vond toen ik hier vanmidag nog alleen rond liep. Al vond ik het eigenlijk nooit prettig om alleen te zijn. Maar nu had ik mensen om me heen, en was mijn echte angst ver te zoeken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hailey
    Ik keek Kilian aan. 'Alsof jij nergens bang voor bent.' Zei ik en ik trok één wenkbrauw op. Kilian mocht dan wel een uiterlijk hebben alsof hij nergens bang voor was, maar iedereen was ergens bang voor. Zelf de stoere mensen.