• Hey misschien is dit wel dom maar ik weet niet in welke topic ik het moet plaatsen maar dit moet er even uit....


    Er is een vriendin die emo is en die zit bij mij op school. Vandaag kwam ze niet naar school ik dacht dat ze ziek was maar het was nog erger ze lag in het ziekenhuis omdat ze al voor de 2 de keer zelfmoord pleegde...Ze had een overdosis pillen genomen (gewoon medicatie hé geen drugs ofzo) en ze sneed haar polsen door...Dat was allemaal gisteren om 3 uur gebeurt. Eerst zat ze nog gezellig in de nacht nog te bellen en dan in een keer gaat ze zelfmoord plegen. O,o Ik wil dit gewoon even delen met jullie en nu ik er over praat voel ik me wat op geluchter...Sorry voor het storen...

    Ah, fuck. Sterkte ermee<3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Wat erg voor je en je vriendin! Ö
    als je wil praten, mag je me altijd storen.!

    omg wat erg!!!
    sterkte,

    en het is niet erg om te storen.

    Ow dit is echt verschrikkelijk voor je, maar je vriendin beseft gewoon niet hoeveel het leven waard is (Klink cliché maar het is zo)

    Ik ken best veel mensen die zelfmoord hebben proberen te plegen/die dat wilden doen.

    Je moet met der gaan praten. Maken dat je er bent voor haar.Dat zal ze zeker waarderen.

    Sterkte (flower)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Oeii :O
    Iniedergeval veel sterkte!! (flower)


    Your Butt is Mine!

    Oh, erg =[
    Sterkte!


    Mew <3

    That Sucks Dude !

    Sterkte


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    ohh.. wat erg :(
    heb ook zo'n mensen gekend .. zorg dat je er
    voor der bent =].. dat helpt meestal wel.

    sterkte. <3.

    Véél sterkte!! (flower)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    okè;
    dit is erg..
    ik ben sprakeloos =[
    just keep smiling girl!
    there's no reason to die!

    GooD LucK
    XxX


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    thanks iedereen,

    en met haar praten lukt wel maar na een tijdje gaat ze weer down...en ik kon haar niet ompraten omdat ik niet eens wist dat het gisteren nacht gebeurde en niemand liet mij iets weten en kon ik haar niet ompraten voor dat ze het deed(huil)(huil)(huil)

    Men dat is echt balen, sterkte meisie <3


    Life is hard and then we die

    Hunn, ookal ken je me niet echt ik weet wat je bedoeld me vriendinnen wouden ook wel eens zelfmoord plegen 3! Naja vreselijk was dat natuurlijk voor me! Ik begrijp je compleet. Misschien moet je vriendin met een psyciater gaan praten en als ze het leven even somber inziet meot ze een zonnebril met roze glazen kopen dan gaat ze de wereld van zelf roze zien. Hunn, ookal ken je me niet voor steun kan je altijd bij me aankloppen natuurlijk ook voor raad! Succes en Sterkte ookal schiet je daar vast niks mee op!

    xox' <3 Renée.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Soms zijn mensen blij als ze een zelfmoord poging overleven, en willen ze blijven leven, soms.
    Jij hebt nu je vriendin, ik heb het voor me een vriend maar hij heeft tot nu toe nog niet echt iets gedaan, maar echt ik weet hoe hij is en hij is tot alles in staat. 1 keer had mn ma haar trein vertraging om de 1 of andere reden, en vlak bij ons aan het school is een station, ik dacht echt dat er iets was gebeurd, een keer daarvoor stond hij al op het dak, ik wil hem echt niet kwijt.