• Welkom, hier kan je RPG'en. OOC = Out Of Character, het liefst met haakjes praten. Dit is verplicht. IC = In Character, dus moet je je spelen hoe de karakters zich gedragen, a.u.b.

    Deze RPG gaat over 4 mensen die uitverkoren zijn om de magische wereld Mayura te redden, zal dit ze lukken, en wat zal er gebeuren als dat niet zo is?

    ~

    Joseph Ricardo Drake Haglesbury door x Destine
    Hailey Nights door Termination
    Lucy Trumpet door Muggle
    Kilian Dylan Tristan Von Monroe door Spinal

    ~

    [We Beginnen met dat ze in Mayura terecht komen, ze vallen flauw of in slaap.]

    Drake
    Ik was erg moe na mijn roeitraining en dus besloot ik toen ik thuiskwam meteen naar bed te gaan, ik deed de deur achter me dicht, trapte mijn schoenen uit en liep de trap op. Toen ik op mijn kamer aankwam plofte ik mijn tas neer naast mijn bureau en liet ik mezelf op mijn bed vallen, ik deed mijn ogen dicht en het voelde alsof ik wegviel in een groot, zwart, gat.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 20:23 ]

    Kilian
    'Mischien.' zei ik bits. Tuurlijk was ik ergens bang voor. Ik aas voor zoveel dingen bang. Net zoals voor alleen zijn. het gaf me de kriebels en op de momenten dat ik alleen was begon ik altijd na te denken. en ik hield niet van nadenken. Daar kwamen alleen maar rare gedachtens van. en ging ik me dingen voor de geest halen die konden gaan gebeuren. daarom.zorgde ik er voor dat ik nooit alleen was.
    Maar nu ik niet alleen was, hoefde ik me dus ook nergens zorgen over te maken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hailey
    Ik schudde lachend mijn hoofd. 'Je kan mij niet wijsmaken dat je nergens bang voor bent.' Zei ik. Terwijl we dichter naar de rivier liepen voelde ik me steeds beter. Alsof iets me kracht gaf. Ik wist niet waarom, maar het voelde gewoon vertrouwd. Dat ik me veilig voelde omdat ik wist dat we naar een rivier liepen. Het vreemde gevoel verbande ik echter meteen weer. Ik had geen zin in nog meer vreemde dingen.

    Lucy
    De rivier was gelukkig niet al te breed. Ik zette aan en sprong behendig over de rivier heen. Ik kwam net aan de overkant. Alleen mijn voet had het water aangeraakt. Mijn sok was doorweekt, maar ik was wel aan de overkant.
    ''Kom op, het is niet zo ver meer!'' zei ik tegen de rest.


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas