• Welkom, hier kan je RPG'en. OOC = Out Of Character, het liefst met haakjes praten. Dit is verplicht. IC = In Character, dus moet je je spelen hoe de karakters zich gedragen, a.u.b.

    Deze RPG gaat over 4 mensen die uitverkoren zijn om de magische wereld Mayura te redden, zal dit ze lukken, en wat zal er gebeuren als dat niet zo is?

    ~

    Joseph Ricardo Drake Haglesbury door x Destine
    Hailey Nights door Termination
    Lucy Trumpet door Muggle
    Kilian Dylan Tristan Von Monroe door Spinal

    ~

    [We Beginnen met dat ze in Mayura terecht komen, ze vallen flauw of in slaap.]

    Drake
    Ik was erg moe na mijn roeitraining en dus besloot ik toen ik thuiskwam meteen naar bed te gaan, ik deed de deur achter me dicht, trapte mijn schoenen uit en liep de trap op. Toen ik op mijn kamer aankwam plofte ik mijn tas neer naast mijn bureau en liet ik mezelf op mijn bed vallen, ik deed mijn ogen dicht en het voelde alsof ik wegviel in een groot, zwart, gat.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 20:23 ]

    Drake
    Ik liep verder en hoorde even later duidelijk twee mensen roepen
    'Hallo? waar zijn jullie?' riep ik vragend, en ik bleef stilstaan maar toen ik achter me duidelijk geritsel hoorde besloot ik toch dat het misschien wel veiliger was om verder te lopen.
    'Hallo!' riep ik nogmaals, zoekend naar de stemmen die ik gehoord had.

    Hailey
    Even later hoorde ik nog een stem roepen. Het leek weer op een jongensstem. 'Hallo?!' Riep ik terug. Ik had geen idee waar we waren. In een bos ja, al had hij daar waarschijnlijk niet zo veel aan. Ik was allang blij dat ik niet de enigste was hier. Misschien konden deze jongens me wel wat meer vertellen over waar ik nou precies was.

    Ontbreekt er niet iets zoals.. Uitleg over wat voro RPG het is? o_O''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ontbreekt er niet iets zoals.. Uitleg over wat voro RPG het is? o_O''

    [korte beschrijving toegevoegd]

    Drake
    Ik hoorde een meisjesstem terug roepen en even later kwam ik twee mensen tegen, een meisje en een jongen. 'Hey' begroette ik ze 'riep jij terug?' vroeg ik aan het meisje, ik ademde diep in en hoestte een keer.

    Kilian
    Ik wilde antwoord geven op haar vraag maar dat kon ik niet aangezien ik zelf ook geen flauw idee had.
    'Ik hoopte dat jij me dat eigenlijk zou kunnen vertellen.' Zei ik het meisje, die nu gefocust was op nog een stem.
    Ik keek zoekend om me heen en zag nog een jongen die meteen naar ons toe kwam.
    Mischien wist hij het wel.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 20:24 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hailey
    Ik zuchtte diep. Hij wist dus ook al niet waar we waren. 'Ja klopt, ik riep terug.' Zei ik tegen de andere jongen. 'Weet je misschien waar we zijn?' Vroeg ik hoopvol aan hem. Misschien zou hij het weten. Teminste, dat hoopte ik.

    Drake
    'Sorry, ik heb geen idee' zei ik tegen het meisje, dat zeer wanhopig leek. 'En ik voel me ook al zo raar, ik heb het heel warm, en ik hoor telkens rare stemmen in mijn hoofd.' Ik wist het allemaal niet meer en besloot even te gaan zitten. Ik zuchtte diep.

    Hailey
    Ik zuchtte diep en ging naast de jongen zitten. 'Ik denk dat we alle drie hetzelfde hebben. Ik voel me ook niet helemaal mezelf. Maar gelukkig zijn we niet alleen.' Zei ik met een glimlach en probeerde hem moed in te praten. We konden niet bij de pakken neer gaan zitten. Dat bracht ons sowieso nergens. 'Ik ben trouwens Hailey.' Stelde ik mezelf voor.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 20:55 ]

    Kilian
    Ik zuchte diep en keek nog een keer hoopvol om me heen. Waarna ik naast de twee te gaan zitten.
    Het meisje wat Hailey begon zich voor te stellen en keek haar toen even bedenkelijk aan, waarna ik ook mijn naam zei.
    'Kilian.' stelde ik mezelf voor, waarna ik naar de jongen keek.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lucy
    Ik was doodsbenauwd. Er bleven maar stemmen uit het bos komen. Ik wist eigenlijk niet wat slimmer was, er heen gaan of hier blijven. Ik liep heel stil het bos in. Ik zag daar twee jongens en een meisje. Ze kwamen me absoluut niet bekend voor. Plots hoorde ik de takken onder mijn voeten kraken.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 16:15 ]


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    [@Muggle : Wil je alsjeblieft niet voor ons gaan spelen?
    Uitleg: Ze richten allemaal hun blik op mij.]

    Drake
    Ik stond op het punt om me voor te gaan stellen aan de anderen toen ik toch echt een heel luid gekraak van takken het bos uit hoorde komen. Ik keek op en zag een blond meisje met een bril staan. Ik wist niet of ze echt was dus keerde ik me terug naar de rest. 'Drake' stelde ik mezelf voor. Ik keek hen beide aan 'Dus niemand weet waar we zijn?' vroeg ik nogmaals.

    Kilian
    ik schudden mijn hoofd 'ik heb werkelijk geen flauw idee.' Toen keek ikaar de plek waar Drake net ook naar had gekeken. En zag een blond meisje staan. maar omdat Drake er niet op in was gegaan begon ik te twijfelen aan mijn zicht.
    Mischien verbeelde ik het me. en snel richte ik mijn blik weer op Drake.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Zo, even aangepast. Was ik eventjes vergeten! Sorry!]

    Lucy
    Hadden ze me niet gezien? Misschien verbeelde ik ze wel. Misschien sliep ik wel. Dan had ik toch ook niets te verliezen. Ik twijfelde een klein beetje.
    ''Ehm... hoi?'' zei ik onzeker tegen ze.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 16:15 ]


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Drake
    Toen ik weer geluid bij het blonde meisje vandaan hoorde komen en ik haar wat hoorde zeggen stond ik op en liep ik naar haar toe. 'Zei jij net wat?' vroeg ik onzeker, niet zeker of ze nou wat gezegd had of dat ik zojuist gek was geworden.

    Kilian
    Drake, had haar dus ook gezien en gehoort.
    Snel ging ik naast hem staan. Hij zag het meisje dus ook.
    Nogsteeds niet hellemaal zeker van mijn zaak stak ik voorzicht mijn hand naar het meisje uit en porde ik met mijn wijsfinger tegen haar schouder aan.
    Meteen zuchte ik opgelucht toen ik haar ook voelde. Ik was niet gek aan het worden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''