• hoe is de jouwe versierd?

    Wij hebben een felroze met zilverballen.

    En in plaats van de piek die we normaal altijd hebben staat nu de echo bovenaan de boom.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 16:46 ]

    Een roze kerstboom?
    Die van ons is versiert met bruine/gouden versiering, en heel, heel veel lampjes (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nog niet :')
    Hij staat er sinds eergisteren, maar mijn vader heeft nog niet de tijd/goesting gehad de doos met versieringen boven te halen :Y)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Wij hadden dit jaar geen ruimte. dus heb ik zelf een klein boompje op mn kamer gezet, en mijn favoriete kerst-ornamentjes opgezocht. Van die doorzichtige vogeltjes die je op de takken kunt klemmen, belletjes, en was ballen. en een grote blauwe ster, en kleine lichtjes en een rode slinger


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ehm bij me ma, hoofdzakelijk rood (:
    met beeldjes hangers zeg maar xd


    Bij me pa is het gewoon een ballen boom
    heeft niet echt specifiek 1 kleur.. allemaal kleuren door elkaar heen XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Not yet. Mijn ouders zijn al vijftien jaar gelukkig getrouwd, maar met kerst zijn ze net Tiny en Lau


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Gewoon glanzende/matte gouden en bronzen ballen met lampjes en een piek.
    Dat moderne met felle kleuren vind ik zo lelijk en niet echt bij een kerstboom passen, je weet wel met 'het feest van het licht' en alles.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Die van ons is bruin en zilver versierd (:

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 16:45 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Wij hebben hem nog niet opstaan. Volgende week denk ik ergens dat hij op komt. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Welke echo bedoel je die bovenaan staat?
    Ik denk dat de onze weer traditioneel wordt; gouden, zilveren of rode bollen met lichtjes er in. En waarschijnlijk een stenen engeltje bovenin in beige en gouden kleuren. Maar ik ben niet thuis dus weet niet of hij er al staat

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 16:52 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wij hebben nog geen boom. (no_chears)


    To love is to destroy.

    Negligible schreef:
    Welke echo bedoel je die bovenaan staat?
    Ik denk dat de onze weer traditioneel wordt; gouden, zilveren of rode bollen met lichtjes er in. Maar ik ben niet thuis dus weet niet of hij er al staat


    Mijn echo.

    Hale schreef:
    (...)

    Mijn echo.

    Ofwel heb jij het over iets anders dan wat ik onder echo ziet of ik snap het niet?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hale schreef:
    (...)

    Mijn echo.


    Je weet toch dat je nu super aandacht-trekkerig overkomt?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rood en Zilver en houten hangertjes van engeltjes, er komen ook nog zuurstokken in te hangen (flower)


    Believe in yourself.

    Saph schreef:
    (...)

    Je weet toch dat je nu super aandacht-trekkerig overkomt?


    *zucht*


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt