• Welkom, hier kan je RPG'en. OOC = Out Of Character, het liefst met haakjes praten. Dit is verplicht. IC = In Character, dus moet je je spelen hoe de karakters zich gedragen, a.u.b.

    Deze RPG gaat over 4 mensen die uitverkoren zijn om de magische wereld Mayura te redden, zal dit ze lukken, en wat zal er gebeuren als dat niet zo is?

    ~

    Joseph Ricardo Drake Haglesbury door x Destine
    Hailey Nights door Termination
    Lucy Trumpet door Muggle
    Kilian Dylan Tristan Von Monroe door Spinal

    ~

    [We Beginnen met dat ze in Mayura terecht komen, ze vallen flauw of in slaap.]

    Drake
    Ik was erg moe na mijn roeitraining en dus besloot ik toen ik thuiskwam meteen naar bed te gaan, ik deed de deur achter me dicht, trapte mijn schoenen uit en liep de trap op. Toen ik op mijn kamer aankwam plofte ik mijn tas neer naast mijn bureau en liet ik mezelf op mijn bed vallen, ik deed mijn ogen dicht en het voelde alsof ik wegviel in een groot, zwart, gat.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 20:23 ]

    Hailey
    Ik keek verbaast naar de jongens. Ze deden alsof het meisje voor hun een soort spook was. Ik stond op en liep naar het meisje toe. 'Hee, weet jij misschien waar we zijn?' Vroeg ik vriendelijk. Het moest wel raar voor haar zijn, als iemand in haar arm zit te porren.

    Lucy
    Waarom zaten ze in mijn arm te porren. Ik was blij toen dat meisje mij tenminste een beetje als een mens behandelde.
    ''Hee, weet jij misschien waar we zijn?'' vroeg ze vriendelijk. Ik keek ze met grote ogenaan.
    ''Jullie weten ook niet waar jullie zijn?'' vroeg ik onzeker.


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Hailey
    Ik zuchtte diep en schudde mijn hoofd. 'Nee, wij ook al niet.' Deelde ik haar mee. Waarom waren we hier? En waarom wist niemand waar we waren? Er spookte allemaal vragen door mijn hoofd. Helaas werd geen van die vragen beantwoord. Dit zou zo veel makkelijker gaan als we wisten waar we waren.

    Lucy
    Dus we zaten allemaal in hetzelfde schuitje. Wat zou er gebeurd kunnen zijn? Het leek allemaal geen droom. (Dat wist ik wel zeker nadat ik ruw in mijn arm was geprikt) Maar wie waren dit eigenlijk allemaal?
    ''Wie zijn jullie eigenlijk?'' vroeg ik voorzichtig ''Ik ben Lucy.'' zei ik er snel achteraan om niet beledigend te zijn.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 21:53 ]


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Kilian
    Nadat hailey ook nog eens een bevestiging had gegeven dat het meisje echt was zuchten ik nogmaals opgelucht.
    'Kilian' stelde ik mezelf voor.
    Ik vronsde mijn wenkbrauw. en dacht aan het zusje van mijn beste vriend die ook lucy heten en meteen dacht ik weer aan het schoolplein en er ging een raar gevoel door me heen.
    alles.begon te draaien en het leek of.ik met een klap op de grond terecht kwam.
    verschikt keek ik om me heen en zag dat ik weer op het schoolplein stond.
    Want gebeurde er met me? En terwijl ik weer aan het bos dacht begon alles.weer te draien en stond ik weer op dezelfde plek tegenover lucy.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Killian gedraagde zich raar. Plotseling verdween hij.
    ''Killian?'' vroeg ik voorzichtig. Was ik nou weer aan het dromen? Hij kwam al snel weer terug. Ik schrok me helemaal wild!
    ''Is er iets?'' vroeg ik bezorgd.

    [Zo, weer aangepast!]

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 22:32 ]


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Ooc
    muggle, Kilian is dat moment verschijnseld. hij was dus even weg. en niet enkel in gedachten maar ook zijn lichaam. hij staarde dus niet alleen voor zich uit...


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hailey
    'Ik ben Hailey.' Stelde ik mezelf voor. Maar het volgende moment verdween Kilian even. Ik keek met grote ogen naar de plek waar Kilian zojuist had gestaan. En een paar seconde later, kwam hij weer terug. 'Wat deed je?!' Vroeg ik verbaast. Wat hij zojuist deed was onmogelijk. Ik begon zelfs te denken dat Kilian wel degelijk wist waar we waren, maar dat hij het gewoon niet wilde zeggen.

    Kilian
    even dacht ik dat ik door me benen zou gaan, maar ik kon me nog net in evenwicht houden.
    Ik proberden te zeggen dat ik het niet wist maar er kwam alleen maar gebrabbel uit mijn mond.
    'Wat gebeurd er met me?' Stamelde ik uiteindelijk en bang keek ik om me heen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Killian stond te wankelen op zijn benen.
    ''Wat gebeurd er met me?'' stamelde hij. Ikk keek angstig naar hem.
    ''Ik denk dat je net... verdween?'' zei ik geschrokken.
    Wat gebeurde hier wel niet allemaal?


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Drake
    Ik was nog erg in shock van de verdwijning en verschijning van Kilian, Ikzelf voelde ook de warmte in mij toenemen, en de stemmen in mijn hoofd harder worden. -Wat gebeurde hier wel niet allemaal?- Hoorde ik opeens, en ik schrok en sprong een stukje opzij. 'Huh, wie zei dat!' riep ik paniekerig, zeker wetend dat het niet een van de andere drie was.

    [Tussen streepjes staan de gedachten die Drake hoort.]

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 9:38 ]

    Lucy
    Eerst Killian, nu Drake, dit kon niet goed zijn. Ik hoorde iets zoemen bij mijn oor. Vast een irritante vlieg. Ik wapperde met mijn hand en raakte iets. Het viel piepend op de grond. Wacht, vliegen piepten niet. Ik raapte het beestje voorzichtig op. Het was een muis met vleugeltjes.
    ''Wow! Moet je dit eens zien!'' zei ik enthousiast.


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Drake
    Ik voelde me door dit alles steeds duizeliger en misselijker worden. 'Jongens, ik weet niet wat er hier gebeurd, en waar we zijn, maar ik wil hier zo snel mogelijk weg.' zei ik met een knik in mijn stem tegen de anderen. Ik hoopte dat ze in zouden stemmen, zodat we op zoek konden naar de dichtstbijzijnde stad.

    Lucy
    Ik wierp nog een laatste blik op het bewusteloze muisje in mijn hand. Het was niet mijn bedoeling om het bewusteloos te slaan. Mijn handen begonnen te gloeien en het muisje stond plots weer op en fladderde weg. Ik hoopte dat niemand dat had gezien.
    ''Eh... Ja, laten we maar gaan.'' stemde ik in met Drake ''We kunnen hier toch niet blijven?''


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Hailey
    Ik keek naar Drake en zuchtte diep. 'Ik wil ook wel weer eens weg, en heel snel.' Ik zuchtte diep en ging op de grond zitten. Iedereen deed zo raar. Nouja voelde zich zo raar. Ik moest ook wel toegeven dat ik me niet goed voelde.