• Ik wil nog een verhaal schrijven want ik heb wat ideetjes, maar ik weet niet precies of ik een fanfiction moet doen of onbekende personen? Daarom vraag ik jullie om hulp. Onbekende personen of Fanfiction? Fanfiction, meld dan even welke personen (HP, 1D, JB, Twilight etc.)

    Het enige wat ik niet schrijf van fanfictions is Tokio Hotel. Ik heb er niks tegen, maar ik ken er gewoon echt niks over. Sorry! :c


    "We accept the love we think we deserve."

    Schrijf gewoon over wat je zelf wilt? Sorry, maar ik heb een beetje genoeg van alle mensen die hun verhaal afstemmen op wat de lezer wil.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    Schrijf gewoon over wat je zelf wilt? Sorry, maar ik heb een beetje genoeg van alle mensen die hun verhaal afstemmen op wat de lezer wil.


    Dat begrijp ik, maar een verhaal dat je op Quizlet zet is uiteindelijk om gelezen te worden door de lezer. En ik zelf weet gewoon niet meer wat voor personages ik er in moet doen, dus daarom vraag ik het aan de mensen hier.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 11:54 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Ik ben het aan de ene kant eens met Tempesta, maar ik snap wat je bedoelt ;). Ikzelf houd trouwens niet zo van fanfics, ik heb meer met verhalen met zelfbedachte personages... Ik zou zeggen, kies zelf over wie je wil schrijven.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Silvanaa schreef:
    (...)

    Dat begrijp ik, maar een verhaal dat je op Quizlet zet is uiteindelijk om gelezen te worden door de lezer. En ik zelf weet gewoon niet meer wat voor personages ik er in moet doen, dus daarom vraag ik het aan de mensen hier. En als je er geirriteerd door raakt dan gewoon liever niet te reageren of uberhoud te kijken in dit soort topice...
    Je schrijft voor jezelf. Om jouw fantasie te uiten etc.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Schrijf over wat je zelf leuk vind, mss over je eigen idol ofzo

    Lezers lezen een verhaal niet vanwege de personen erin, maar vanwege het verhaal zelf. Anders is het niet een echte quizlet...


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!

    Als het een goed verhaal is lees ik het altijd wel, dus zoals de bovenstaande zeggen. Kies iets wat jij leuk vind=>


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Tempesta schreef:
    Schrijf gewoon over wat je zelf wilt? Sorry, maar ik heb een beetje genoeg van alle mensen die hun verhaal afstemmen op wat de lezer wil.


    comfort in c h a o s

    Tempesta schreef:
    Schrijf gewoon over wat je zelf wilt? Sorry, maar ik heb een beetje genoeg van alle mensen die hun verhaal afstemmen op wat de lezer wil.


    Ex astris, sciencia