• nou heb ik het mooi gemaakt hoor -.-

    ik heb een broer, hij is 19 en voert geen ruk uit, sinds drie dagen is hij aangenomen voor 40 uur per week bij de albert heijn.
    (wat ze hem 40 uur in de week willen laten doen zal me een worst wezen).
    ik was vandaag vroeg uit en heb gestofzuigd (hoe schrijf je da? xD) de honden uitgelaten en de vaatwasser gedaan.
    komt die lulhannes net naar boven me de boodschappen, ik moest van m'n moeder de deur open houden omdat de twee kerels (mijn broer en vader) anders gaan zeiken.
    komt hij dus boven begint hij meteen tegen mij ge schelden en schreeuwen over dat ik niks doe..

    ben ik de enige die ruzie heeft met m'n broer of is dat ‘normaal’?!


    Everything Looks Better When The Sun Goes Down!

    Ehm, tussen mijn broer en ik zit negen jaar. Dus ik denk niet dat ik hierover kan beoordelen. Maar ik noem het altijd mijn lieve broertje of Paultje xd. Ik vind dat altijd wel grappig.


    Deep inside, I've never felt alive

    Hij heeft het idee dat hij nu ineens superveel doet. En dan denkt die dat jij veel minder dan hem doet. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Iedereen heeft wel eens ruzie. Wen er maar aan, je weet zelf wel beter dat dat niet zo is ;)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    hij moet z'n kop houden -.- het jong heeft 4 jaar (!!!!!) op z'n luie gat gezeten... en dat bedoel ik serieuss.... op de stoel, voor z'n computer...


    Everything Looks Better When The Sun Goes Down!

    O, daar is hier wel vaker strijd over. Volkomen normaal :Y) We beschuldigen elkaar allemaal van 't nietsdoen - en dan moet ik opboksen tegen vier broers. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb soms wel eens ruzie, maar dat gaat snel weer over. :Y)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    oke... ik heb medelijde met je!
    ik heb maar 1 oudere broer en twee jongere broertjes.... die twee kleine kan ik nog (net) hebben.


    Everything Looks Better When The Sun Goes Down!

    Hmm.. Ik heb zelf 2 oudere zussen.. En een klein iritand Broertje
    Dus ik weet wat je bedoelt


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik en mijn broer hebben nooit ruzie, eigenlijk, maar broer-zus-haat is toch wel normaal?


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    soms ka ik wel goed opschieten met mijn brer. maar alss hij zo begint wil ik het liefset z'n kop tegen een muur rammen.... ik heb soms nogal geweldadige gedachtes (xD)


    Everything Looks Better When The Sun Goes Down!

    Ik heb wel eens zoiets met mijn zus. Maar dan is zij degene met de baan die altijd pizza mag gaan eten voordat ze gaat werken. (no_chears)


    26 - 02 - '16

    Vroeger had ik altijd ruzie met mijn broers. Maar dat was ineens ook over (cat)


    -

    Ik heb geen broer(tje)s of zussen/zusjes. Ben er wel blij mee.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Nooit echt een ruzie gehad over mijn broer daarover. Mijn broer doet ook helemaal niks.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    wat een lulhannes! :'D