• Ik vraag aan een vriendin. Anders schrijf je nu gewoon activeren we hem morgen. Zegt ze zo Ik ga morgen ergens.
    Dus ik zeg zo wtf ik vraag of we vandaag schrijven en morgen actieveren. en jij zegt ik ga morgen ergens? (Bedoelde ze morgen gaan we naar de stad,)
    Zegt ze. Jij bent echt moe hea. Dat eheft toch niks met moe heid te maken. Ik snap dat antwoord gewoon niet en dan word zij boos.


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    Volgens mij bedoelt ze dat ze hem morgen niet kan activeren, omdat ze ergens heen moet ? ;o


    None but ourselves can free our minds.

    ik ben zelf nogal moe ( heb niet kunnen slapen vannacht) en ik heb echt 0,0 niets noppes nada uit je verhaal kunnen halen. ik snap er werkelijk niks van behalve dat zij boos is :')


    waarom is het zo godse koud? :(

    Snap er niks van maar kom xs


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Naja, niks van aantrekken. Dat waait wel weer over. Misschien heeft ze haar dag niet en reageert ze daarom zo vaag.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik snap er vrij weinig van, net zoals de rest. Dus dat ligt niet aan het feit dat ik de laatste tijd nauwelijks slaap :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'