• hey ik heb al een paar hoofdstukjes op mijn story maar ik heb nog wat rollen nodig.

    Zoals:
    Vrienden van Alicia.
    Bitch die Alicia haat.
    Dansvrienden.
    Tweede danschchoreograaf voor als Ish niet kan.
    Vrienden van One Direction.
    Twee jongens die het leven van Alicia en Zara zuur proberen te maken.
    Beste vriend van haar overleden broer Toby.
    Vriendinnetje van Toby.

    Haar hele boos ouders.
    Vriendinnetje van Niall
    Vriendinnetje van Zayn.
    Vriendinnetje van Louis


    Weet je zelf nog wat rollen dan mag het ook.

    Ik wil graag weten.
    Rol:
    Naam+ Achternaam:
    Leeftijd:
    Verjaardag:
    Uiterlijk:[Liefst met foto]
    Karakter:
    Extra Info:
    Wil je waarschuwing als ik begin?

    Wees CREATIEF!
    -Ik zou graag een beschrijving willen
    -Geen perfectie van personen
    -je kiest zelf hoeveel je er maakt.

    Alicia is 17 en is geboren op 14 februari 1994.
    Uiterlijk


    Karakter: Snel bang maar toch zelfverzekerd, Aardig tegen de mensen die aardig tegen haar zijn, sociaal, goede luisteraar en koppig.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 19:17 ]


    I Love That One Red Butterfly

    Kan ik rol invullen voor het VRIENDINNETJE van Niall? Of heb je dat niet meer nodig? (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Kan Vriendin Louis?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    RAYKEHORAN schreef:
    Kan ik rol invullen voor het VRIENDINNETJE van Niall? Of heb je dat niet meer nodig? (:


    ja die heb ik ook nog nodig. xxxjes


    I Love That One Red Butterfly

    Spinal schreef:
    Kan Vriendin Louis?


    ja en als je wil kun je er ook vriendinnetje van maken


    I Love That One Red Butterfly

    Kan ik de rol invullen van Zayns of Liams vriendin? Of heb je die niet nodig?


    Don't live your life, but live your dream

    Empoleon schreef:
    Kan ik de rol invullen van Zayns of Liams vriendin? Of heb je die niet nodig?


    jewel dus ga je gang en leef je uit zou ik zeggen maar dan wel Zayn liam is wordt bezet en Harry ook :)

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 16:59 ]


    I Love That One Red Butterfly

    Rol: Vriendin Alicia
    Naam+ Achternaam: Samantha Grace (Iedereen noemt haar Sam)
    Leeftijd: Even oud als Alicia
    Verjaardag: 12 april
    Uiterlijk:[Liefst met foto]:


    Karakter: Vriendelijk, zachtaardig, sociaal, vaak veel te perfectionistisch waardoor ze in dipjes kan belanden.
    Extra Info: Ze is erg goed in het maken van foto's en doet wel eens voor de gein fotoshoots met Alicia.
    Wil je waarschuwing als ik begin? Ja! ;D

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 17:02 ]


    26 - 02 - '16

    mag ik Hary's vriendinnetje maken :D?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    mag ik Hary's vriendinnetje maken :D?


    eigenlijk krijgt zara met Harry maar ik heb nog geen goed foto van haar enzo dus als je Zara wil zijn is het goed


    I Love That One Red Butterfly

    Rol: Vriendinetje Louis
    Naam+ Achternaam:Sarai Puck Noway [Puck]
    Leeftijd: 18
    Verjaardag: 28 Maart
    Uiterlijk:


    Puck, is een klein meisje van 1.66 met een dun postuur waar ze niks aan hoefd te doen.
    Ze heeft lichbruin haar wat heel mooi afsteekt van haar iets getinte huidskleur. Het is in laagjesgeknipt. Haar ogen zijn diep bruin en groot rond van vorm en hebben altijd een glistering.
    Karakter:Puck is een meisje wat goed in het leven staan, ze heeft een uitgesproken karakter. Iedereen kent haar als een vrolijk meisje, wat vaak te spontaan en ongeduldig is.
    Ze maakt enorm makkelijk vrienden en is totaal niet bang voor de mening van andere.
    Ze is enorm eigenwijs, en doet absoluut waar ze zelf zin in heeft. Wat wel eens tot ergenissen van andere kan leiden. Dan komt daar ook nog eens bij dat ze een enorme flapuit is en dus vaak dingen roept zonder er bij na te denken, want af en toe leid tot ruzie. En dat is weer iets waar ze neit bang voor is en dan komt de bitch bij haar naar boven. Al roept ze dan vaak dingen waar ze later spijt van krijgt.
    Omdat Puck uit een groot gezin komt, en dus niet altijd gezien word, heeft ze vaak de drang de aandacht te trekken. Dit doet ze doormiddel van haar humor. Ook heeft ze hierdoor de drang om voor iedereen te zorgen omdat ze dit thuis ook altijd moet doen.
    Extra Info:Puck heeft een bubbelgum verslaving
    Wil je waarschuwing als ik begin? Ja ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rol: Vriendinnetje van Niall.
    Naam+ Achternaam: Maddison Axelle Caverly.
    Leeftijd: 17 jaar || jarig op 4 maart.
    Uiterlijk[Liefst met foto]:


    Maddison heeft lange, bruine haren waar veel kleurverschil in zit. Het loopt van donker naar licht toe in de puntjes. Ze vindt het leuk om mutsjes te dragen, maar in een knot of staart heeft ze het ook wel eens. Ze is heel onzeker over haar uiterlijk en het enige waar ze dan ook tevreden mee is zijn haar diepblauwe ogen. Veel mensen snappen niet waarom ze zo onzeker is want ze heeft een perfect lichaam waar elk meisje jaloers op kan zijn. Maddison verzorgt haar nagels perfect. Zo'n elke dag zit er wel een ander lakje op en zijn ze perfect gevijlt. (: Haar kledingstijl is heel casual en je zult haar nooit zien in een jurkje als dat niet hoeft, hoewel ze het leuk vindt om een jurkje naar een feestje te dragen. Dat doet ze dan ook zo'n af en toe.
    Karakter: Maddison is een heel creatief meisje. Ze is een dromer en houdt ervan om alleen te zijn. Ze tekent graag en haar passie is fotografie. Een slechte eigenschap is dat ze vroeger te snel mensen vertrouwde en dus 'gebruikt' is. Daardoor is ze nu heel snel gekwetst door iemand en heeft ze een soort van muur om haar heen gebouwd. Deze is moeilijk te doorbreken, maar als je geduld hebt kan het je lukken. Zoals bij 'Uiterlijk' al is uitgelegd is Maddison heel onzeker over haarzelf en vooral haar uiterlijk. Ze zal zo vaak mogelijk haar lichaam verbergen en op de achtergrond blijven. Daarnaast is ze juist een heel vrolijk en spontaan meisje als je haar goed kent, maar ze vertrouwt mensen niet zo 1-2-3 meer. Ze is ook heel zorgzaam en ze zal ook eerder aan anderen denken dan aan haarzelf. Ze vond het ook vreselijk toen Meg wegging, want ze had een hele goede band met haar. Haar grootste angst is ook dat ze Niall verliest.
    Extra Info: Maddison studeert fotografie in London, dichtbij het appartement van de jongens zodat ze daar zoveel mogelijk bij kan zijn. Ze heeft pas twee dagen een relatie met Niall, maar ze is nu al vreselijk gelukkig met hem. [Als One Direction bestaat: De fans weten nog niks van hun relatie, maar ze zijn wel eens samen gespot en dit wordt dan ook luid verspreid over Twitter.]
    Waarschuwing: Jaaa! (:

    Ik hoop dat ik de rol krijg!

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 17:15 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    mag ik vriendinnetje Zayn invullen ;o


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Rol: Vriendinnetje Nialler.
    Naam+ Achternaam: Emily Rose Parker.
    Leeftijd: 16.
    Verjaardag: 01-01-1995
    Uiterlijk:


    Karakter: Grappig, Aardig, Sociaal, Houdt van horrorfilms, koppig, als ze écht boos is kan ze nog wel eens slaan, houdt van lezen en heeft een passie voor zingen.
    Extra Info: Haar ouders zijn gescheiden.
    Wil je waarschuwing als ik begin? Jep (:


    I never finish anyth

    vocalizer schreef:
    mag ik vriendinnetje Zayn invullen ;o


    van mij wel maar er was wel iemand eerder dus zie maar weer eerder gepost heeft.:$ ik wil namelijk niet kieze (heb ik echt een hekel aan door dat je moet kiezen lopen je altijd wel dingen mis:|)


    I Love That One Red Butterfly

    is vriendinnetje Louis al bezet? Of kan die nog?