• The Reunion






    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan en Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Prim en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora





    Let's face it, these people are a danger to our safe community.
    We have to lock them up, together.
    Forever, so we can all live in peace.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 14:00 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie
    Ja, of hij loog. Het was ten eerste aannemelijker en ten tweede wilde ik het graag geloven. Tenzij hij inderdaad gewoon het bloed hier had neergelegd - maar was dat niet precies mijn theorie geweest? Hoe wisten wij nou dat dit bloed van Ferron was? Ik wisselde een blik met Dario en hij knikte, maar het was alleen om aan te geven dat hij mijn theorie snapte. En hij keurde hem niet meteen af, maar ging er ook nog niet vanuit dat ik gelijk had. Ik zweeg, maar ik was nog steeds niet overtuigd van zijn dood.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mijn personage's kunnen allemaal uit de celindeling geschrapt worden, hoor


    -

    Sueno schreef:
    Mijn personage's kunnen allemaal uit de celindeling geschrapt worden, hoor


    Kom je echt niet meer terug? (no_chears)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    (...)

    Kom je echt niet meer terug? (no_chears)

    Ik zou niet weten waar ik in moet springen.


    -

    Fayan - Stylist
    Pas na een tijdje merkte ik Saph naast me op en keek ik hem even kort in de ogen voor ik beschaamd weer wegkeek. Mijn fout. Het was mijn fout.
    Opeens kreeg ik het gevoel dat ik hier nu meteen weg moest, of ik anders zou ik echt gek worden, zou ik gaan gillen, schreeuwen, huilen, tieren en schelden tegen Snow en daarmee bracht ik dan Saph, Cassie, Dario en Aurora in gevaar. En had ik nog niet genoeg aangericht? Veel te veel.
    Ik stond op en zakte meteen door mijn gebroken been heen. Door de paniek van net had ik het niet eens opgemerkt, maar nu voelde ik het 100 keer zo goed en hinkte ik moeizaam weg van het bloed. Het stukje stof liet ik geen moment los.
    Ik bedacht me wat Saph nu wel niet van me moest denken. Ik was een zwakkeling, had veel te vaak mijn pijn getoond en daarmee mensen in gevaar gebracht. Het was nu tijd om sterk te zijn, deze kamer te verlaten en naar de volgende te gaan, om uiteindelijk een uitweg te vinden. Ik kon het best. Als ik dat vrolijke, lachende gezicht nou maar van mijn netvlies kon krijgen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sueno schreef:
    (...)
    Ik zou niet weten waar ik in moet springen.


    Gewoon ook in snow's evil doolhof? ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    (...)

    Gewoon ook in snow's evil doolhof? ^^

    Nogal onlogisch als Chiara daar "opeens" bij is? :')


    -

    Sueno schreef:
    (...)
    Nogal onlogisch als Chiara daar "opeens" bij is? :')


    Ze kan toch gewoon de deur doorlopen? ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    (...)

    Ze kan toch gewoon de deur doorlopen? ^^

    En dan? Dat ze de anderen kwijt is geraakt en Daiyh ook of zo?


    -

    Doe gewoon alsof Chiara, Daiyh en Zahira nog in het cellenblok zijn en dan ook besluiten om door die deur te gaan. :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Maar waarom zouden hun hebben besloten om eenzaam achter te blijven? :'D


    -

    Ik had nog wel een leuk idee voor Cherelle. (cat)


    -

    Omdat Daiyh of zo het niet vertrouwde of Chiara omdat ze dachten dat het een val was en dat de rest niet terugkwam omdat ze dachten dat die dood waren? Of zo? :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie
    Dat lijk zou ik best een keer willen zien. Als we het niet zagen, maar het er wel was, dan was Ferron nog steeds... Dood. Was het er en zagen we het, dan wisten we het zeker, maar was het niet anders dan bij optie één. Zagen we het niet en was het er ook niet, zouden we nog altijd denken dat hij weg was, en wilden we het wel zien, maar zou het er niet zijn... Fayan liep weg en dat onderbrak mijn gedachtegang. Aurora zette ik op de grond, naast Dario. 'Daar blijven, vlinder.' En ik begon te lopen, Fayan achterna.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik denk dat Lizz weer last heeft van internetfalen (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen