• Okee..
    Er kwam dus een meisje naar mij toen en die zei:
    ''Heel veel mensen vinden jou een Gothic omdat je hele zwarte make-up draagt''.

    Lol??
    Ten eerste:
    ik draag oogpotlood (dik omlijnd) en mascara.

    ten tweede:
    ik ben niet eens het type voor een Gothic..

    Hebben jullie ook van die domme vooroordelen??

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    -

    REDHEADSROCK schreef:
    Wat is er mis met Gothic dan? Als iemand het mij vraagt en vraagt of ik soms bloed drink, reageer ik heel droog met: "Oh, jahoor, lekker. Bied je je aan als donor? Ik hou het meeste van AB-negatief, kan ik ook zo heerlijk op slapen als ik in mijn doodskist lig!"

    Laat ze. Vraag hen anders: "Goh, heel veel mensen vinden jou een huppelkutje omdat je domme opmerkingen maakt, wat vind jij daar nou van?"

    Join Gothic Army, we've got cookies BLACK ONES DUMBASS


    I'm in *O*

    ont: Ik zeg meestal gewoon Frankly, shut up and get the fuck out cause I don't give a damn. :'D Nee echt, gewoon niets van aantrekken. Ze zijn het niet waard (joehoe)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mensen denken dat ik buitenlander ben , omdat ik bruin haar heb + bruine ogen. En niet echt een standaard huidskleur heb.

    Lol, ik ben volbloed Nederlands.


    Tell me about it, stud.

    Een vriendin en ik hadden beide van die inclip plukjes gekocht, ikke roze en zij blauw. Vraagt zo jongen aan ons: "Zijn jullie nu emo?"
    I was like wtf??? :8


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Mwaah valt wel mee eigenlijk.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ze vragen mij wel eens of ik emo ben. :W


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mij vragen ze wel eens: "Heb jij wel een leven?" waarop ik antwoord met: "nee".


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Lol me to
    Mijn nicht vroeg een keer of ik gothic was want ik had zwart aan op een feest
    like whatefuck


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.