• Ik heb echt geen idee wat ik voor mijn vriendje moet kopen voor kerst..
    Dus kom maar op met die ideeen.
    :Y)


    Never wait for perfection, just make it.

    Vraag wat hij leuk vind/graag wil hebben?
    Of geef hem iets wat hij écht nodig heeft, of handig/leuk is voor zijn hobbies?


    your eyes are like stars in the night.

    In ieder geval geen Kertcadeautje(krul)

    Misschien een lekker parfum? Profiteer jij gelijk ook mee :9~


    Let it come and let it be

    Poseidon schreef:
    Vraag wat hij leuk vind/graag wil hebben?
    Of geef hem iets wat hij écht nodig heeft, of handig/leuk is voor zijn hobbies?


    Als ik vraag wat hij wilt dan zegt hij: Een kus, meer niet. En daar kom ik niet echt verder mee ofzo:P

    Countenance schreef:
    In ieder geval geen Kertcadeautje(krul)

    Misschien een lekker parfum? Profiteer jij gelijk ook mee :9~


    Hahah, oeps, spelfoutje. Ik weet niet, ik vind parfum zo standaard.


    Never wait for perfection, just make it.

    > titel aangepast=)
    Gha, 'k weet het ook niet, 'k denk dat ik voor mijn vriend gewoon een leuke sjaal ga kopen. Zijn sjaal is namelijk niet mooi en niet eens de zijne, die is ergens achter gelaten en dan heeft hij die maar meegenomen...


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    > titel aangepast=)
    Gha, 'k weet het ook niet, 'k denk dat ik voor mijn vriend gewoon een leuke sjaal ga kopen. Zijn sjaal is namelijk niet mooi en niet eens de zijne, die is ergens achter gelaten en dan heeft hij die maar meegenomen...


    Inderdaad, een sjaal of een muts die hem dan stiekem zo heel schattig staat


    Physics is awesome

    Ik weet zulke dingen ook niet hoor haha. Scheelt dat ik nog maar net een vriend heb en kerst niet met hem vier, hij vindt kerst ook niet eens leuk :'D


    -

    Genius schreef:
    Ik weet zulke dingen ook niet hoor haha. Scheelt dat ik nog maar net een vriend heb en kerst niet met hem vier, hij vindt kerst ook niet eens leuk :'D


    OMG :O kerst niet leuk vinden? Ben ik blij dat de mijne wel kerst leuk vind :Y)

    ON: hmmm...dat kan ik moeilijk beoordelen...ik ken hem niet...wat zijn zo zijn hobbies? wat heeft hij miss nodig wat je zo ziet? als het van harte komt, zal hij het vast leuk vinden(flower)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik weet het ook niet D: En mijn cadeautje moet voor kerst èn voor 2 jaar samen zijn. Verschrikkelijke opgave


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Of je neemt hem mee uit eten(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Een armbandje?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Jezelf. (wbw)
    Nee, een knuffeltje. (bloos)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Heeft ie niet laatst iets gezegd van;
    Hmm, eigenlijk heb ik nog een -dom dingetje- nodig.

    Lol, kan je dat voor hem kopen (: Al zijn het maar zwarte schoenveters of iets dergelijks,w eet je in eider geval dat ie het nodig heeft en er blij mee zal zijn ;p

    Je kan trouwens keertje langs zo'n accessoires winkeltje.. Bij ons is er één in de stad met allemaal handige snufjes en grappige dingetjes, zoals een vishotel x'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.