• Ik ben zo blij!!

    Want in Mei ga ik stage lopen bij een uitgever in Londen!!! en ik hou van Londen dus dat wordt helemaal top :3
    Maar ik ben van plan om na de middelbare in Schotland te studeren, dus mijn moeder had bedacht dat ik dan voor Londen naar Schotland moet voor een tour omdat ik niet even zomaar voor open dagen een vliegticket kan kopen, dus dit ging veel makkelijker :'D

    Dus ik had de universiteiten van Stirling en Dundee gemaild en vandaag heb ik bevestiging van Stirling gehad dat ze m'n bezoek gaan organiseren dus ik ga naar Schotland!

    Schotland, Londen, ik heb er zoooooooooo'n zin in *O*

    gaateriemandandersnogergensleukheen?

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 20:34 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik? Jaloers? Welnéé o.o

    En nee, ik ga nergens heen, maar wel héél erg tof voor jou dan! :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ik ga dit jaar ook naar london om mijn vriendin na een jaar terug te mogen zien voor een keer.(H)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Fayan schreef:
    Ik? Jaloers? Welnéé o.o

    En nee, ik ga nergens heen, maar wel héél erg tof voor jou dan! :'D


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Supercool! Veel plezier daar! :D


    26 - 02 - '16

    Wat leuk!
    Heel veel plezier (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ga dit jaar ook naar Londen en Schotland :W
    Maar dan Schotland gewoon voor vakantie,
    en Londen met school (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lovingly schreef:
    Ik ga dit jaar ook naar Londen en Schotland :W
    Maar dan Schotland gewoon voor vakantie,
    en Londen met school (:
    Niceeee =D die stage is ook voor school, maar dan nog ghehe :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Twee zomers geleden ben ik met mijn ouders in Engeland op vakantie geweest, maar we zijn er toen niet meer aan toegekomen London te bekijken. Dus nu zijn we een weekendje aan het plannen, met het vliegtuig op en neer. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Remembrall schreef:
    (...)Niceeee =D die stage is ook voor school, maar dan nog ghehe :3


    Nice ;D
    En ik mag voor in Schotland een HP-route uitstippelen :W


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Als ik nou binnenkort in de buurt ben hè, als je daar studeert, kan ik dan even langs komen voor een kop thee? *O*


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    Als ik nou binnenkort in de buurt ben hè, als je daar studeert, kan ik dan even langs komen voor een kop thee? *O*
    of cooouuuurseee :3 ik heb dan iemand nodig er voor zorgt dat ik het Nederlands niet verleer (nerd)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dundeee! Ja, die ken ik! (:
    In de buurt van st Andrews eh?
    Jaja, mooie stad, zeker de moeite waard!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Lovingly schreef:
    (...)

    Nice ;D
    En ik mag voor in Schotland een HP-route uitstippelen :W
    Oh, dat is ook supertof! Zou ik ook wel willen doen, maar m'n vader en ik zijn waarschijnlijk maar anderhalve dag in Schotland voor ik doorga naar Londen :'D
    Maar in de buurt van Londen is die 'The Making of Harry Potter, Warner Bros. Studio Tour' dus daar ga ik dan waarschijnlijk heen (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Remembrall schreef:
    (...)of cooouuuurseee :3 ik heb dan iemand nodig er voor zorgt dat ik het Nederlands niet verleer (nerd)


    Ye won't. I'm sure bout that! Ik denk dat je héél snel Schots spreekt, lololol, ik kan het alleen niet typen :W


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Fayan schreef:
    Ik? Jaloers? Welnéé o.o

    En nee, ik ga nergens heen, maar wel héél erg tof voor jou dan! :'D


    Inspiration can hit you any time