• Okee..
    Er kwam dus een meisje naar mij toen en die zei:
    ''Heel veel mensen vinden jou een Gothic omdat je hele zwarte make-up draagt''.

    Lol??
    Ten eerste:
    ik draag oogpotlood (dik omlijnd) en mascara.

    ten tweede:
    ik ben niet eens het type voor een Gothic..

    Hebben jullie ook van die domme vooroordelen??

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    -

    ik ben al is uitgescholden voor anorexia patient omdat ik let op wat ik eet en kennelijk dun ben, maar ik heb het niet.
    Ook ben ik is uitgescholden voor kanker kind omdat mijn moeder aan kanker is gestorven...


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Mensen vinden mij een emo, als ik mijn zwarte jurkjes uit de kast trek. (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    WeasleyKing schreef:
    ik ben al is uitgescholden voor anorexia patient omdat ik let op wat ik eet en kennelijk dun ben, maar ik heb het niet.
    Ook ben ik is uitgescholden voor kanker kind omdat mijn moeder aan kanker is gestorven...

    Dat vind ik zo onrespectvol, ik zou die kinderen zo hard willen slaan(bat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Een meisje zei eens tegen mij dat ik emo was. Omdat ik net die dag een zwarte broek, zwarte trui en wat meer oogpotlood dan anders aan had --"
    Iemand had eens gezegd tegen mij en een vriendin dat we anorexia hadden, ik had een reputatie van slet, had een wedstrijd met mijn moeder om ter meest vermageren. Like wtf allemaal..
    Dat van slet en vermageren had een jongen gehoord (iemand was roddels aan het verspreiden) en tegen mijn vriend gezegd (toen waren we nog maar pas samen) en kennelijk wilden mensen ons niet langer samen.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 10:16 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Jep


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ze vinden me dom omdat ik dacht dat kerst op 21 december was


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    Ze vinden me dom omdat ik dacht dat kerst op 21 december was


    Dat was het toch ook...?

    Ik werd (kanker)emo genoemd omdat ik mezelf sneed. (no_chears)

    Hebben ze me aan mij ook wel is gevraagd: ''ben je gothic?''. Alleen omdat ik zwart haar heb betekent nog niet dat ik gothic ben xD


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Is toch niet erg? Gothics zijn awesome :3
    Mijn school heeft dat soort dingen niet echt, aangezien er genoeg weirdo's like me op zitten, maar iedere ochtend moet ik bij dezelfde bushalte op mijn bus wachten als een groepje jongens die altijd nogal denigrerende opmerkingen over mijn kleding van die dag maken. Oh well, ik laat ze maar gewoon ;/


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Tegenmij zeggen ze ''Ben je gothic ofso?'' Maar dat is alleen omdat ik zwart draag. Like, da fuq. Mij boeit het niet. Ik doe aan wat ik wil, en als ze dat niet goed vinden, mogen ze oprotten. ;x


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ja ik zou ook een gotic moeten zijn omdat ik veel zwart draag, Oke dan:8


    None

    weheartit schreef:
    Tegenmij zeggen ze ''Ben je gothic ofso?'' Maar dat is alleen omdat ik zwart draag. Like, da fuq. Mij boeit het niet. Ik doe aan wat ik wil, en als ze dat niet goed vinden, mogen ze oprotten. ;x


    Dat komt misschien omdat jij het overdrijft, en op een school zit met alleen marrokanen. Dúh.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mij noemen ze Gothic én emo. Gothic omdat ik zwart haar heb (is mijn natuurlijke kleur!!!), en emo omdat ik door een ongeluk onder de littekens zit!


    Lui zijn maakt je creatief

    haha een meisje vond mij raar omdat de nagels van mn ene hand roze waren en van mn andere hand paars. like fuck? het zijn maar nagels :'D
    niks van aantrekken, ik heb ook altijd zwarte make-up en als ik voor hun gothic of emo ben, tja laat ze dat lekker denken :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.