• Okee..
    Er kwam dus een meisje naar mij toen en die zei:
    ''Heel veel mensen vinden jou een Gothic omdat je hele zwarte make-up draagt''.

    Lol??
    Ten eerste:
    ik draag oogpotlood (dik omlijnd) en mascara.

    ten tweede:
    ik ben niet eens het type voor een Gothic..

    Hebben jullie ook van die domme vooroordelen??

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    -

    Mij is wel eens gevraagd of ik gothic was. Ach ik laat ze maar, als zij mij gothic vinden dan laat ik ze, ik snap wel waarom ze het denken eigenlijk. Boeit mij wat wat zij denken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik zat een keer in de bus en ik heb wel eens zwarte nagels en zwart omlijnde ogen zegmaar, en toen zei zo'n klein opdondertje: 'Jij hebt zwarte nagels! Ben je emo?' Like; da fuq?!? :W


    26 - 02 - '16

    Ik vraag me nog steeds af waarom mensen dat altijd vragen. Niks van aantrekken want het wordt heel vaak aan mijn zus en ik gevraagt en zlef dragen ze veel meer ;3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ja, zo vaak gevraagd aan mij. :W
    Ook emo gezeur en blablabla.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Wat is er mis met Gothic dan? Als iemand het mij vraagt en vraagt of ik soms bloed drink, reageer ik heel droog met: "Oh, jahoor, lekker. Bied je je aan als donor? Ik hou het meeste van AB-negatief, kan ik ook zo heerlijk op slapen als ik in mijn doodskist lig!"

    Laat ze. Vraag hen anders: "Goh, heel veel mensen vinden jou een huppelkutje omdat je domme opmerkingen maakt, wat vind jij daar nou van?"

    Join Gothic Army, we've got cookies BLACK ONES DUMBASS


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik ken het, een jongetje van acht schelde me uit voor gothic:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Priemgetal schreef:
    Wat is er mis met Gothic dan? Als iemand het mij vraagt en vraagt of ik soms bloed drink, reageer ik heel droog met: "Oh, jahoor, lekker. Bied je je aan als donor? Ik hou het meeste van AB-negatief, kan ik ook zo heerlijk op slapen als ik in mijn doodskist lig!"

    Laat ze. Vraag hen anders: "Goh, heel veel mensen vinden jou een huppelkutje omdat je domme opmerkingen maakt, wat vind jij daar nou van?"

    Join Gothic Army, we've got cookies BLACK ONES DUMBASS


    I'll join :Y)


    26 - 02 - '16

    Priemgetal schreef:
    Wat is er mis met Gothic dan? Als iemand het mij vraagt en vraagt of ik soms bloed drink, reageer ik heel droog met: "Oh, jahoor, lekker. Bied je je aan als donor? Ik hou het meeste van AB-negatief, kan ik ook zo heerlijk op slapen als ik in mijn doodskist lig!"

    Laat ze. Vraag hen anders: "Goh, heel veel mensen vinden jou een huppelkutje omdat je domme opmerkingen maakt, wat vind jij daar nou van?"

    Join Gothic Army, we've got cookies BLACK ONES DUMBASS


    ja daar heb je gelijk in xD!,
    ik kon ook tegen diegene zeggen van heb je soms anorexia want ze is zo dun als een sprietje :P


    -

    Eh, mensen vinden mij een arrogante en verwende trien - wat ik helemaal niet ben - telt dat ook?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Toen ik in de eerste klas zat vond ik die stijl heel mooi. (nog steeds)
    Ik deed toen zwarte nagellak op en toen vond mijn klas me dus ook gothic. Er werd telkens gesist; 'Tss, gothic!' maar ik had verder niks van die stijl aan, alleen maar zwarte nagels!
    Ze zouden eerst eens moeten onderzoeken wat het precies inhoud voor ze zulke dingen gaan roepen..
    edit; en dan nog. Wat is er erg aan als je niet zo bent als zij? Dat vraag ik me nog altijd af.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 15:59 ]

    Dit topic doet me echt denk aan dat nummer ''we stoppen iedereen is hokjes, vakjes, yeahh!'' van Elly & Rikkert. *O*


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Madge schreef:
    Eh, mensen vinden mij een arrogante en verwende trien - wat ik helemaal niet ben - telt dat ook?


    In principe wel, denk ik


    26 - 02 - '16

    ILOVEELENA schreef:
    Ik ken het, een jongetje van acht schelde me uit voor gothic:W

    - stroopt haar mouwen op -
    Waar is die kleine etterbak?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Madge schreef:
    Eh, mensen vinden mij een arrogante en verwende trien - wat ik helemaal niet ben - telt dat ook?

    Nee(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik werd al eens voor emo uitgescholden maar toen had ik helemaal geen make-up op maar ik had wel een vreemde ketting en zwarte nagellak op xD


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.